Bra jobbat.
Har inte gjort så mycket mot andra grannar mer än att bråka om lite tvätt tider ibland.
En gång, gammal lägenhet så skulle jag gå ner och köra den tvätten som jag hade bokat. Bara för o mötas av ett hänglås på dörren, o ljudet utav tvättmaskiner där inne som gick varma.
Okej.. Tänkte jag.. Det är ett fucking hänglås.. Det finns noll sätt för mig att ta reda på vem den lilla horungen faktiskt är.. Så jag satte mig ner och började klura..
Det finns flera dörrar där nere.. Long shot... Men skulle ändå kunna vara värt att pröva. Har jag riktigt tur så får jag lite action om jag lyckas hitta någon liten lufttrumma att kräla igenom nånstans.
Gick ner och prövade min nyckel, o visst fan öppnades den med samma.. Så hänglås på ena dörren (direkt in i tvättstugan) inget hänglås på den andra.. O den dörren ledde rakt in i tork stugan..
HELL YEAH! BALLS DEEP BEHIND ENEMY LINES
Går in.. Sliter ut allt vad trosor och Bh:ar heter.. Så det var en liten slyna som kaxxar?.. Måste göra det uppenbart att någon varit här o pillat på allt.. Den tanken kommer hon säkert o gilla.. Lämnar dom i en hög mitt på golvet. Och jag kan ju inte ta min egen tvätt tid nu, då hennes jävla hänglås fortfarande sitter kvar på dörren och jag har inte tillgång till någon bultsax. Så jag gör som vilken svensk som helst hade gjort vid det här laget och går och komponerar en väldigt detaljerad liten A4 lapp. Hela sidan måste användas.
Spottar lim på den o sätter den på dörren.. SMÄCK!
2 timmar senare fanns det inget hänglås kvar på dörren och inga tecken på att hon ens varit där. Inte heller fortsatte hon att sno mina tvättider efter det. Så det blev en kort romans det där.