Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Det låter desperat som fan. Tändstift är lättare har jag hört.
1500:- brukar det kosta att kalla dit låssmed så det borde vara någon som verkligen förtjänar det.

Tändstift? I lås?
Citera
2021-11-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kagge69
Själv så har jag förgiftat grannens hund, som skällde alldeles för tidigt på morgonen.

Bara rejäla lowlife skadar djur. Förgifta grannen som låter det ske i stället.
Citera
2021-11-08, 15:14
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Tändstift? I lås?
Tändstickor kanske?
Citera
2021-11-08, 15:38
Bannlyst
Bra jobbat.

Har inte gjort så mycket mot andra grannar mer än att bråka om lite tvätt tider ibland.

En gång, gammal lägenhet så skulle jag gå ner och köra den tvätten som jag hade bokat. Bara för o mötas av ett hänglås på dörren, o ljudet utav tvättmaskiner där inne som gick varma.

Okej.. Tänkte jag.. Det är ett fucking hänglås.. Det finns noll sätt för mig att ta reda på vem den lilla horungen faktiskt är.. Så jag satte mig ner och började klura..

Det finns flera dörrar där nere.. Long shot... Men skulle ändå kunna vara värt att pröva. Har jag riktigt tur så får jag lite action om jag lyckas hitta någon liten lufttrumma att kräla igenom nånstans.

Gick ner och prövade min nyckel, o visst fan öppnades den med samma.. Så hänglås på ena dörren (direkt in i tvättstugan) inget hänglås på den andra.. O den dörren ledde rakt in i tork stugan..

HELL YEAH! BALLS DEEP BEHIND ENEMY LINES

Går in.. Sliter ut allt vad trosor och Bh:ar heter.. Så det var en liten slyna som kaxxar?.. Måste göra det uppenbart att någon varit här o pillat på allt.. Den tanken kommer hon säkert o gilla.. Lämnar dom i en hög mitt på golvet. Och jag kan ju inte ta min egen tvätt tid nu, då hennes jävla hänglås fortfarande sitter kvar på dörren och jag har inte tillgång till någon bultsax. Så jag gör som vilken svensk som helst hade gjort vid det här laget och går och komponerar en väldigt detaljerad liten A4 lapp. Hela sidan måste användas.

Spottar lim på den o sätter den på dörren.. SMÄCK!

2 timmar senare fanns det inget hänglås kvar på dörren och inga tecken på att hon ens varit där. Inte heller fortsatte hon att sno mina tvättider efter det. Så det blev en kort romans det där.
Citera
2021-11-08, 15:45
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Tändstift? I lås?

Jag menade blyertsstift!

Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Tändstickor kanske?

Äh, skulle inte tro att det får plats.
Citera
2021-11-08, 15:50
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Det låter desperat som fan. Tändstift är lättare har jag hört.
1500:- brukar det kosta att kalla dit låssmed så det borde vara någon som verkligen förtjänar det.

Tandkräm funkar oxå att sabba lås med
Citera
2021-11-08, 15:55
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Tändstift? I lås?
Ja, sjukt bra prank. Istället för att dörren låses upp, så startar de bilen
Citera
2021-11-08, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000
Wow det är ganska crazy ändå. Du måste väl ändå varit försiktig så du inte träffade dem i skallen med stenen? Kom undan helt?

Totalt crazy. Men de höll på och avlyssnade min telefon, jag bröt upp kopplingsskåpet vid min dörr och såg kablar som kopplats på min ingång och gick ner i källaren till ett förråd. de pratade skit också till 2 snutar som bodde i huset så det brann för mig. Jag gav uppriktigt sagt fan i var sängen stod. De hade ett litet barn också och kunde ha tänkt på att inte gått så över gränsen. De trakasserade mig och skrattade då de gick förbi min dörr och de ska vara glada att jag inte gjorde bruk av mitt avsågade. Jag kunde berätta mer detaljer men gör inte det även om det är preskriberat sedan länge Jag har gjort en del annat också då kompisar haft problem med grannar eller folk men det tar jag inte upp här.

Ja jag kom undan helt. Till och med anmälde avlyssningen till snuten där grannarna dom var med på det jobbade.
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-11-08 kl. 16:08.
Citera
2021-11-08, 16:55
Medlem
Hade en granne som gnällde på att min tomt såg stökig ut (höll på att renovera) och anmälde mig till kommunen som kom ut och konstaterade att det inte fanns något att anmärka på. När han väl flera år senare skulle sälja så på visningsdagen bombade jag min tomt så den såg snarlik ut som morran och Tobias kåk. Inte populärt. Men dom som köpte det tackade för att det inte vart budgivning. Och dagen efter visning var min tomt ren igen.
Citera
2021-11-08, 17:13
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Hade en granne som gnällde på att min tomt såg stökig ut (höll på att renovera) och anmälde mig till kommunen som kom ut och konstaterade att det inte fanns något att anmärka på. När han väl flera år senare skulle sälja så på visningsdagen bombade jag min tomt så den såg snarlik ut som morran och Tobias kåk. Inte populärt. Men dom som köpte det tackade för att det inte vart budgivning. Och dagen efter visning var min tomt ren igen.

Haha , ganska bra 👍🏼
Citera
2021-11-08, 17:44
Medlem
Jag är rätt lugn och tolerant av mig, men en natt så kastade jag faktiskt en sten för att krossa ena fönstret för vrålapan nedanför som aldrig verkade sova utan väsnades 24/7. Det blev endast små sprickor på glaset, men det fick iaf önskad effekt. Tystnad.

Sen har man väl klistrat -tillbaka- en och annan "arg lapp" som man fått av idioten också.

En månad efter det så flyttade jag iaf från det där dårhuset, nog det bästa jag nånsin gjort.
Citera
2021-11-08, 18:15
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Jag har en historia som inte hände mig själv men min farfar. Det var så att min farbror hade en kanin och i grannhuset fanns en katt. Som det invasiva och destruktiva djur katten är så hade den ett par gånger försökt lura upp på kaninen och anfalla den. Inget hade hänt tills en dag då kaninen upptäcktes död med nacken bruten (det här var en rätt liten varelse och inte fullvuxen än). Min farbror blev såklart väldigt ledsen, han var väl i sexårsåldern. Min farfar som har högt temperament kunde inte förlåta det katten hade gjort, och en dag när den stod på staketet till som avgränsade grannens och deras tomt tog fram hagelgeväret ur skåpet och sköt katten så den flög över till nästa grannes hus. Han tog den sedan och begravde i skogen. När frågan uppstod i området var katten försvunnit fanns inget svar.

Kan tilläggas att den katten ställt till med mycket annat skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in