Nu är det väl för ett par år sedan men hade en granne från helvetet. Ett ungt par som i princip spelade musik hela nätterna långa. Undrade alltid hur de kunde sova med det jävla oljudet, alltså golvet/väggarna pulserade. Kanske knarkare, hursomhelst.
Slog man till i taket slutade de kort för att sedan sätta på musiken igen. När jag konfronterade killen i trappuppgången så sa han att det måste komma från någon annanstans, som givetvis var en uppenbar lögn. Musiken drog alltid igång när de kom hem på kvällen och det var bara vi två som bodde i den trappuppgången just då.
En kväll fick jag nog, var även lite småfull (inget annat i omloppet), och ilskan exploderade.
Jag tog en hammare och gick upp och knackade på, killen öppnade och jag bara tryckte mig in i lägenheten och hittade stereojäveln direkt. Började slå sönder den med världens jävla ilskeutbrott. Tror aldrig jag skrikit så jävla argt och högt i hela mitt liv tidigare. Lyckades även skada armen på något vasst vid tillfället så blodet sprutade åt alla håll och kanter, jag skämtar inte när jag säger att hela rummet typ såg ut såhär
https://live.staticflickr.com/1349/1...2c0998a3_b.jpg hela jag färgades också röd.
Efter det sa jag inget och gick ner till min lägenhet och började plåstra ihop mig. Förövrigt gjorde de inget motstånd men tjejen sprang och gömde sig på toaletten, de skickade såklart polisen på mig direkt men det blev inga större följder av det. Sjukt värt.
Minns ibland detta och det är lätt något av det mest tillfredsställande jag någonsin gjort i mitt liv, fan jag hade nog ångrat mig resten av livet om jag inte gjort det vid just det tillfället. Ni har säkert några liknande erfarenheter även om inte lika galna. Kan lägga till att paret flyttade ut nån vecka efter det.
Vad har ni för något smaskigt att bjussa på? Nu kör vi!