Citat:
Ursprungligen postat av
martinSigurd
Nja. De tjänar inte längre så mycket som de förväntat från dem som donerar....Då COVIDrestriktioner, vaccinationer med mera får allt mindre uppmärksamhet minskar också mängden som är beredda att bidra med pengar till Frihetsrörelsen. När swishbidragen lyser med sin frånvaro är det dags att skapa business någon annanstans.
Så är det troligtvis, ja. Många inom rörelsen är ju boomers också, ofta med begränsad inkomst. Minns att jag läste i nåt kommentarsfält om en kvinna som skulle spendera det sista av försörjningsstödet för betala in till nån marsch de skulle ha. De är cyniska svin, Max och Filip. De märkte väl att just ha långtidsarbetslösa och sjukpensionärer som sin största inkomstkälla inte är så lukrativt.