2021-06-08, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Gillar faktiskt karln. Lugn, sansad, analytisk och verbal. Han är dessutom en av de få som är "beredd att göra det som krävs" för att få önskat utfall. Kan tänka mig att en och annan jante-typ har vissa synpunker på det

Bäst är väl då att han vaccinerar sig.
Citera
2021-06-08, 14:23
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Bäst är väl då att han vaccinerar sig.

Då får han göra det i smyg i så fall, eftersom hans Facebookgrupp 'Frihet Sverige' har blivit totalt övertagen av Antivaxxers + flera Karen's.
Citera
2021-06-08, 14:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prestost
Vad ska den stackaren göra när restriktionerna slopas och inget längre finns att protestera mot. Då är det över och han en föredetting som inge pratar om längre, inga fler intervjuer heller.

Inget att göra, ingen uppmärksamhet längre och en kvarts mille i skulder till staten. På det ett brottsligt CV. Då kanske han ångrar sig.
Citera
2021-06-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inget att göra, ingen uppmärksamhet längre och en kvarts mille i skulder till staten. På det ett brottsligt CV. Då kanske han ångrar sig.
Pengar till vite är inga problem eftersom det samlas in till detta, dessutom tänker han inte betala med hänvisning till common law.
Frihetsrörelsen tänker sig att arbeta med festivaler och event, trubadur, sångare och trumslagare finns ju.
CV behövs inte med tanke på att det finns villiga som gärna betalar så att Filip och andra kan jobba heltid med frihet desdutom verkar de satsa på att syssla med common law och få in pengar genom att hjälpa människor som inte vill följa lag
Citera
2021-06-18, 14:47
Medlem
Det verkar som att Filip kommer ha svårt att betala sina böter. Han har försatts i konkurs.
https://imgur.com/a/LOCn3Ii
Citera
2021-06-19, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Filip är ju hjälten som stått upp för friheten. Har det kostat honom 250,000 att trilska med den svenska staten? Som inte är demokratiskt lagd även om det kan bli värre.

Han borde ju via Facebook-gruppen eller Swebbtv signalera att han är knäckt av staten. Men mycket möjligt att han personligen är på gott humör. Jag hoppas det. Han är ju idealist och har offrat sig för svenskarna.
Citera
2021-06-19, 09:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Filip är ju hjälten som stått upp för friheten. Har det kostat honom 250,000 att trilska med den svenska staten? Som inte är demokratiskt lagd även om det kan bli värre.

Han borde ju via Facebook-gruppen eller Swebbtv signalera att han är knäckt av staten. Men mycket möjligt att han personligen är på gott humör. Jag hoppas det. Han är ju idealist och har offrat sig för svenskarna.
Så olika man kan se på saker 😏
Citera
2021-06-19, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Så olika man kan se på saker 😏

Ja du får gärna förklara din syn. Jag förstår nämligen inte vilken den är.

Du måsre vara systemlojal. Kanske även regim-lojal. Sist av allt är du liberal.
Citera
2021-06-19, 11:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja du får gärna förklara din syn. Jag förstår nämligen inte vilken den är.

Du måsre vara systemlojal. Kanske även regim-lojal. Sist av allt är du liberal.
Vilket märkligt synsätt. Jag är snarare vetenskapligt lagd, frukten av dyr utbildning 😏, än styrd av några politiska eller ideologiska dogmer. Framför allt tillhör jag inte den flumideologi som du tycks tillhöra men var och en får väl bli salig på sin tro. Är du rädd för vaccinet och 5G också tro?
Citera
2021-06-19, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Vilket märkligt synsätt. Jag är snarare vetenskapligt lagd, frukten av dyr utbildning 😏, än styrd av några politiska eller ideologiska dogmer. Framför allt tillhör jag inte den flumideologi som du tycks tillhöra men var och en får väl bli salig på sin tro. Är du rädd för vaccinet och 5G också tro?

Vetenskapligt lagd kan man bli på en kurs på en månad eller genom att låna en bok om vetenskapsteori och ta till sig innehållet. Vanligt folk som bara ställer frågor, som Filip gör, har ett vetenskapligt sätt. Vaccin-förespråkare drar ofta upp "vetenskapen", Greta Thunberg är av samma typ. Däremot är det frågan om hur mycket falsk-spel det faktiskt är.

Jag verkar ha väldigt rätt beträffande din person.
Citera
2021-06-19, 11:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Vetenskapligt lagd kan man bli på en kurs på en månad eller genom att låna en bok om vetenskapsteori och ta till sig innehållet. Vanligt folk som bara ställer frågor, som Filip gör, har ett vetenskapligt sätt. Vaccin-förespråkare drar ofta upp "vetenskapen", Greta Thunberg är av samma typ. Däremot är det frågan om hur mycket falsk-spel det faktiskt är.

Jag verkar ha väldigt rätt beträffande din person.
Du har dessvärre helt fel men flumma vidare du 😏
Om du nu kan belägga att vi inte har nån pandemi och att det inte dött nån i den. Enjoy!
Citera
2021-07-16, 19:58
Bannlyst
FS är fram till okänt datum medicinerad för psykoser, bipolär sjukdom och bör därför bemötas med vänlighet. Han rår inte för det helt enkelt. Synd om hans föräldrar dock (Gunnar Sjöström, Stora Säby Gård) som ser sitt livsverk gå i kras pga token. Jaja, så kan det gå..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in