Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Inget att göra, ingen uppmärksamhet längre och en kvarts mille i skulder till staten. På det ett brottsligt CV. Då kanske han ångrar sig.
Pengar till vite är inga problem eftersom det samlas in till detta, dessutom tänker han inte betala med hänvisning till common law.
Frihetsrörelsen tänker sig att arbeta med festivaler och event, trubadur, sångare och trumslagare finns ju.
CV behövs inte med tanke på att det finns villiga som gärna betalar så att Filip och andra kan jobba heltid med frihet desdutom verkar de satsa på att syssla med common law och få in pengar genom att hjälpa människor som inte vill följa lag