trådtiteln är missvisande, tycker jag.
är det något som är dödligt, så är det skräpet vi har i munnen. Ordspr. 18:21 Jakobsbrevet 3:8
bara för att teven säger att nu ska vi vara rädda och spruta in deras lösning - som de av en händelse precis håller på att utveckla - så betyder det inte att deras lösning är bättre än det de målade upp som hot.
det finns goda anledningar att misstänka att det här vaccinet och viruset är ett biologiskt vapen som de forskat om i decennier. de hittar nån skit i naturen, tillägger sin egen gegga - och gör så att skiten är tio gånger värre än det de fann naturligt. "gain of function" kallas det visst. och om jag inte kommer ihåg det helt fel så ska USA i ett enda projekt, ha lagt ner (tiotal eller möjligen hundratals) miljarders dollars i forskning om BIOLOGISKA VAPEN de senaste åren.
men så går det , när man litar på demonerna i teverutan.
2009 kunde man se någon däri säga typ , medans hon skrattar som en riktig häxa "there is no government conspiracy folks! JUST GET THAT DAMNED VACCINE"
och Trump, rätt snart innan han kickades ut från Vita Huset sade på sin twitter (där han snart blev bannlyst med) "GET OUT THAT DAMNED VACCINE" vilket som jag förstod, inte alls antyder att han gillar vacciner. tvärtom då damned är detsamma som cursed och det är FÖRBANNELSEN. den förbannade ormen. välsignelsen kan man välja, faktiskt. ya-hu-shua, Jesus Kristus
nu ska ju Trump kritiserat vaccinhysterin nyligen med. om inte klippet är fejkat dvs, vilket jag inte tror
https://vk.com/wall518846902_9100