2021-11-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Om du vill starta en tråd om mobboffer så finns det forum för det,här disskuterar vi mordet i Bålsta och det som är relevant för det taskig skolgång och taskisg uppväxt rättfärdigar inte mord, tänk om en sån som du vore i en tråd om gängskjutningarna i stockholm , det vore 999 miljoner + inlägg på ett år
Om du nu är intresserad av som du själv skriver, bara dom sista månaderna innan mordet, varför drar du du upp Lydias skolgång och mobbing, jag får inte ihop ditt resonemang i nån ände, det är klart att det va en tragisk å on människa som sköt en annan människa

Ja dina rader här ovan säger mig en sak väldigt tydligt. Du kan omöjligt förstå vad det innebär att bli mobbad och vilka känslor det frambringar.
Och det är verkligen en sak som hör hemma i denna tråden eftersom L själv har sagt att hon blev mobbad. Och om hon nu då dessutom blev mobbad psykad av E. Hur i hela fridens namn kan du då säga att det inte hör hemma i denna tråden? Är du tappad bakom en vagn eller?
Det är liksom en sådan sak som kan få personer att "gå över gränsen". Förstår du bättre nu kanske?
2021-11-07, 11:13
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Det finns visst hänvisning läs från sida 307 i FUP, men du är ju faktaresistent, så du lär ju med en dåres envishet hävda motsatsen, jag förstår varför skribenter i tråden avfärdar dej som galen
Inspelningarna är på sidorna 125 - 128!
2021-11-07, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jadu...du vet allt du.Men vet du... Du vet inte ett dugg om mig som du antar saker om hela, tiden...Dessutom tycker jag du bara svamlar..

Absolut INTE. men jag har ju läst att hon har blivit mobbad. Har själv egna erfarenheter av just mobbing, och vet absolut vad det innebär. Så det är absolut inget svammel!
2021-11-07, 11:15
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Inspelningarna är på sidorna 125 - 128!

förhöret om inspelningarna är där jag skrev, scrolla så ser du
2021-11-07, 11:19
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Ja dina rader här ovan säger mig en sak väldigt tydligt. Du kan omöjligt förstå vad det innebär att bli mobbad och vilka känslor det frambringar.
Och det är verkligen en sak som hör hemma i denna tråden eftersom L själv har sagt att hon blev mobbad. Och om hon nu då dessutom blev mobbad psykad av E. Hur i hela fridens namn kan du då säga att det inte hör hemma i denna tråden? Är du tappad bakom en vagn eller?
Det är liksom en sådan sak som kan få personer att "gå över gränsen". Förstår du bättre nu kanske?

Jag är nog tappad bakom många vagnar, men du min herre är en ologiskt svamlande individ, som försöker frisera sanningen, tvärtemot vad ditt nick antyder, så är du en fabricerande, mytoman som inte vill disskutera mordet, utan att köra ett blame game, tror dom flesta har förstått din agenda nu :/
2021-11-07, 11:19
Medlem
Citat:
Absolut INTE. men jag har ju läst att hon har blivit mobbad. Har själv egna erfarenheter av just mobbing, och vet absolut vad det innebär. Så det är absolut inget svammel!
Vilken tur att hon är inlåst nu då
2021-11-07, 11:21
Medlem
Det här är humor.
En valpig och bångstyrig postare lät nyss meddela bl a följande:

"..eftersom L själv har sagt att hon blev mobbad."

..så bör vi därför ta det som Sanning?
Nu hävdar jag inte att Lydia inte varit mobbad, men nån liten sorts försiktighet bör man väl iaktta innan man anger en oärlig person som "källa"?

För annars kan ju valpen lika gärna börja tro på flat earth:arna när dessa hävdar att Jorden är platt..
2021-11-07, 11:23
Medlem
Citat:
Det verkar som du inte blir förstådd så bra i tråden... Du tycker många här är blinda, tappade bakom en vagn. mm
Vilket nervärderande sätt du har mot andra!!!
Ibland kanske man måste ha lite självinsikt? . Eller är det fel på alla andra?
2021-11-07, 11:27
Medlem
Citat:
Jag är nog tappad bakom många vagnar, men du min herre är en ologiskt svamlande individ, som försöker frisera sanningen, tvärtemot vad ditt nick antyder, så är du en fabricerande, mytoman som inte vill disskutera mordet, utan att köra ett blame game, tror dom flesta har förstått din agenda nu :/

Ja jag är ledsen över att du inte tycks ha förstånd till att förstå att vissa vill undersöka/ta reda på vad som mer kan ligga bakom.
Du kan inte greppa att en person kan bli så psykiskt nedbruten så att personen sen slår tillbaka. Därmed inte sagt på något sätt att det är rätt att slå tillbaka. Men då har du helt plötsligt ett ordentligt motiv.
Vad du och vissa andra tror om min "agenda" skiter jag ett långt stycke i
2021-11-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vilken tur att hon är inlåst nu då

Ja hon skall vara inlåst för det hon nu har gjort. Har aldrig varit tal om något annat!
2021-11-07, 11:31
Medlem
Citat:
Jepp, så är det. Därför är man väl hatad eftersom man vill ha reda på mer bakom fakta till denna fruktansvärda händelse.

Det är aldrig fel med en tydligare bild av situationen.
Och om händelsen så tänker man.
Hur mycket triggade E igång den.

För han verkar ju nonchalera L hela tiden.
Och gör man det.
Så blir väl konsekvensen tydlig.
2021-11-07, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Det är aldrig fel med en tydligare bild av situationen.
Och om händelsen så tänker man.
Hur mycket triggade E igång den.

För han verkar ju nonchalera L hela tiden.
Och gör man det.
Så blir väl konsekvensen tydlig.
Har du läst tråden om hennes alkoholintag och personlighetsstörning?
En normal människa skjuter inte för att den blir nonchalerad. Han försökte få henne och flytta och hade gjort slut. Hon vägrade inse det och tappade besinningen helt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in