Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Tror man på spöken så tror man väl på jultomten?
inte alls nödvändigt. visst tomten lär väl vara Djävulen. men det här med personliga erfarenheter kan jag nämna om ett tillfälle när jag låg inlagd på psyket medelst LPT 2013. befann mig på avdelningen som låg högst upp(vilket jag inte visste). och så en kväll eller natt så hörde jag på ovanvåningen som om någon flyttade på möbler. det lät exakt så och höll på en bra stund.
visst kan vart "nån som skojade" och det är ju det väl även om det var demoner, eller hur det nu blir.
och jag har varit med om mycket mer, som rena bevisen på att det finns en andlig dimension, och som uppenbarligen har makt att ändra på saker i "verkligheten" som jag vet och upplever. jag kan bara tacka Jesus Kristus för att Han låtit mig bli kvitt massa satans vanföreställningar och djävulska prövningar. det lär kunna bli för mycket annars!
för kanske bara ett år sedan, så vaknade jag vid sängen och hörde som om det var någon som pratade bakom väggen med mig. "det är Jultomten" sade den phan.
en annan gång vaknade jag i sängen och det kändes precis som om någon stod vid sängkanten och antingen kastade brinnande vätska, eller brandfarlig vätska (och att mina fötter redan brann) och så SWOOSH och det var som om jag eller mina fötter, möjligen ben, fattade eld. men jag såg ingenting.
och jag lär väl gjort vad jag brukar den dagen, oroade mig inte direkt.