2021-11-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Wiseman har vunnit mot fb de 5 senaste fighterna från kring 10 vs.10 upp till 100+ vs 100+ så det stämmer inte vad du tror. Kgb vann mot fb sist dom körde liga mot liga i kista. Bajen har varit aktivist i sthlm sista åren både i Sverige och boxeresor i Europa. DFG har inte gjort nåt sista ÅREN och får räknas som ute ur scenen. Bortmobbade av bajen
Stämmer rätt bra med min analys.
Citera
2021-11-04, 21:22
Medlem
Citat:
Bajen knulla firman sist i kista liga mot liga så vad snackar du om?

Om det var flera år sen dom körde hur kan du då säga att firman skulle ta dom nu när wisemen vunnit mot gnaget 5 senaste holmgångarna? Att du vill att det ska vara så gör det inte till sant. Sanningen är att wisemen vunnit allt mot fb senaste åren

Du vet ju ingenting och framstår som lite trög om du nu tror att det är samma gubbar nu som de va för bara några år sen Har varit flera incidenter efter Kista och du är inte bättre än senaste mötet. Finns flera händelser du inte har koll på t.ex. när Bajen tacka nej mot WM efter KOTS trots fler gubbar på plats. Jag är född och uppvuxen i Göteborg så jag talar inte från mina känslor isåfall hade jag tagit WM som nummer 1.
Citera
2021-11-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Du vet ju ingenting och framstår som lite trög om du nu tror att det är samma gubbar nu som de va för bara några år sen Har varit flera incidenter efter Kista och du är inte bättre än senaste mötet. Finns flera händelser du inte har koll på t.ex. när Bajen tacka nej mot WM efter KOTS trots fler gubbar på plats. Jag är född och uppvuxen i Göteborg så jag talar inte från mina känslor isåfall hade jag tagit WM som nummer 1.

Jag vet att det varit några mindre incidenter efter kista men nu tyckte jag senaste liga mot liga var det intressanta. Jag hörde att wm bjöd ut bajengrabbar efter KOTS vet inte varför det inte blev nåt då faktiskt finns säkert nån förklaring. Men vad har det med din tro på att fb är nummer 1 när det tydligt inte varit så på väldigt länge eftersom dom åkt mot både bajen och helst wm senaste 5 gångerna! Nej det är klart att vissa gubbar lagt ner och nya kommit det gäller väl alla ligor eller hur? Men innan fb har lyckats klippa wm så kan ju ingen säga att dom helt plötsligt är bäst, hur då när dom fick torsk sist? Och kgb har fb också att slå liga mot liga för att kunna klappa sig på bröstet då dom fick pisk i kista.
Citera
2021-11-04, 21:53
Medlem
Citat:
Jag vet att det varit några mindre incidenter efter kista men nu tyckte jag senaste liga mot liga var det intressanta. Jag hörde att wm bjöd ut bajengrabbar efter KOTS vet inte varför det inte blev nåt då faktiskt finns säkert nån förklaring. Men vad har det med din tro på att fb är nummer 1 när det tydligt inte varit så på väldigt länge eftersom dom åkt mot både bajen och helst wm senaste 5 gångerna! Nej det är klart att vissa gubbar lagt ner och nya kommit det gäller väl alla ligor eller hur? Men innan fb har lyckats klippa wm så kan ju ingen säga att dom helt plötsligt är bäst, hur då när dom fick torsk sist? Och kgb har fb också att slå liga mot liga för att kunna klappa sig på bröstet då dom fick pisk i kista.

Bajen skyllde på att dom inte hade med sig en boxliga... Låt WM FB göra upp. Jag säger inte att det jag tror är hugget i sten men AIK är aktivast just nu framförallt på den internationella scenen.
Senast redigerad av got2bfree 2021-11-04 kl. 21:55.
Citera
2021-11-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Bajen skyllde på att dom inte hade med sig en boxliga... Låt WM FB göra upp. Jag säger inte att det jag tror är hugget i sten men AIK är aktivast just nu framförallt på den internationella scenen.

Aktivast vet jag inte har väl varit ganska dött generellt sett ända sen pandemin börja. Vet att yngre gnaget var ute i Europa och vann men det var väl ett bra tag sedan? Inte direkt i firman boys namn som jag förstått det. Tycker nog kgb wm fb varit ungefär lika aktiva på sistone alltså innan corona skiten. Mindre nummer och yngre har jag lite dålig koll på. Sist fb var i Göteborg på allvar var väl gången på cheers när dom hade en hyfsad liga i nummer men kass på gatan då dom vägra kliva ut fast wm verkligen gav dom tid och chans. Sluta med nåt halvdant där knappt 10 pers klev ut och tog fighten, resten vågade inte och stod kvar i baren så det blev ju ingen riktig drabbning där. Men en bra video som visar alltihopa. Sen åkte väl de flesta fb hem igen samma dag utan att tagit chansen. Inte alls lyckat!
Citera
2021-11-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Det du skriver beror på att firman alltid varit duktiga på marknadsföring. När det kommer till kärnverksamheten så är Wisemen ohotad etta och har så varit länge. I Stockholm är DFG bäst historiskt sett men i dagsläget är Bajen nr.1 i huvudstaden. Men allt det där visste du ju redan eller hur?

Det handlar om att firman är en AIK firma. Du vet, nordens största klubb.
Citera
2021-11-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geruppp

Brommapojkarna?
Citera
2021-11-05, 23:05
Medlem
Citat:
Det där kan bara en gnagare tro.
Citera
2021-11-06, 04:13
Medlem
capitalswes avatar
Citat:
Bajen knulla firman sist i kista liga mot liga så vad snackar du om?

Om det var flera år sen dom körde hur kan du då säga att firman skulle ta dom nu när wisemen vunnit mot gnaget 5 senaste holmgångarna? Att du vill att det ska vara så gör det inte till sant. Sanningen är att wisemen vunnit allt mot fb senaste åren

Och KGB blev knullade av FB efter den fighten, 70 mot 70.
Citera
2021-11-06, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Det där kan bara en gnagare tro.

Varför är Firman den firma som är överlägset kändast/mest omtalad i media annars då?
Citera
2021-11-06, 14:43
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Varför är Firman den firma som är överlägset kändast/mest omtalad i media annars då?
Skulle gissa att det har med att man slog ihjäl en göteborgare och på det spåret är det...
Citera
2021-11-06, 15:44
Medlem
Citat:
För att gnaget är så mÄcKtIGa, de har varit det sen fet-Glenns tid. När de vände bomberjackor ut och in,helt crazy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in