Citat:
Ursprungligen postat av
got2bfree
Du vet ju ingenting och framstår som lite trög om du nu tror att det är samma gubbar nu som de va för bara några år sen Har varit flera incidenter efter Kista och du är inte bättre än senaste mötet. Finns flera händelser du inte har koll på t.ex. när Bajen tacka nej mot WM efter KOTS trots fler gubbar på plats. Jag är född och uppvuxen i Göteborg så jag talar inte från mina känslor isåfall hade jag tagit WM som nummer 1.
Jag vet att det varit några mindre incidenter efter kista men nu tyckte jag senaste liga mot liga var det intressanta. Jag hörde att wm bjöd ut bajengrabbar efter KOTS vet inte varför det inte blev nåt då faktiskt finns säkert nån förklaring. Men vad har det med din tro på att fb är nummer 1 när det tydligt inte varit så på väldigt länge eftersom dom åkt mot både bajen och helst wm senaste 5 gångerna! Nej det är klart att vissa gubbar lagt ner och nya kommit det gäller väl alla ligor eller hur? Men innan fb har lyckats klippa wm så kan ju ingen säga att dom helt plötsligt är bäst, hur då när dom fick torsk sist? Och kgb har fb också att slå liga mot liga för att kunna klappa sig på bröstet då dom fick pisk i kista.