2021-11-06, 19:59
Medlem
Uppstyrt eller stök i Fisksätra ikväll? https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/slagsmaal-efter-fotbollsmatch-ett-femtiotal-paa-plats.hVQAjZ-7K
Citera
2021-11-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capitalswe
Och KGB blev knullade av FB efter den fighten, 70 mot 70.

När då och vart?
Citera
2021-11-07, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
För att gnaget är så mÄcKtIGa, de har varit det sen fet-Glenns tid. När de vände bomberjackor ut och in,helt crazy.

Du har inget riktigt argument och svarar med att bara tramsa. Märks att du är avunsjuk på gnaget
Citera
2021-11-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geruppp
Du har inget riktigt argument och svarar med att bara tramsa. Märks att du är avunsjuk på gnaget

Ja,där fick du mig allt! Så ”avunsjuk ”.
Citera
2021-11-07, 14:30
Medlem
lemmy124s avatar
Sedan Black Army grundades har gnagare varit i TV och skrytigt om hur tuffa dom är.
80-talet hade Bajen stans största skinnskallegäng. Det heilades på Söderstadion precis som det heilades på Stockholms stadion.
Men gnagarna dom heilade framför TV-kameror. Så gnaget fick nazistämpeln. Och gång på gång ställer ni upp och gör dum skit framför kameror.
Firman boys ställde ju tom upp en dokumentärfilm och har släppt böcker. Eran mediakåthet har skapat erat rykte. Sen har AIKare mage att säga att media särbehandlar gnaget. AIK-stilen ni lever i en drömvärld. Folk hatar och fruktar inte er. Tycker mest ni spelar antifotboll. Helsingborg är klubben ALLA hatar.
Citera
2021-11-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capitalswe
Och KGB blev knullade av FB efter den fighten, 70 mot 70.

Såg att du skrev pm men jag frågar igen öppet vart körde bajen o gnaget 70vs70 med svartgul vinst? 22 juni 2020 tror jag du skrev? Ett och ett halvt årsedan men vart tänker du på då?
Citera
2021-11-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Såg att du skrev pm men jag frågar igen öppet vart körde bajen o gnaget 70vs70 med svartgul vinst? 22 juni 2020 tror jag du skrev? Ett och ett halvt årsedan men vart tänker du på då?
Hammarbybacken
Citera
2021-11-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Hammarbybacken

Hahaha visste att nån skulle ta upp den. Ultras fighten var långt ifrån 70vs70 bajen var väl 30 gnaget bra många fler och bajen gick upp för backen innan fight. Strongt gjort av denna blandade bajenliga att ta fighten. Fegt av gnaget att stå där uppe. Men nån uppgörelse liga mot liga kgb firman var det verkligen inte.

Kom med nåt bättre lögnare
Citera
2021-11-07, 20:53
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Hahaha visste att nån skulle ta upp den. Ultras fighten var långt ifrån 70vs70 bajen var väl 30 gnaget bra många fler och bajen gick upp för backen innan fight. Strongt gjort av denna blandade bajenliga att ta fighten. Fegt av gnaget att stå där uppe. Men nån uppgörelse liga mot liga kgb firman var det verkligen inte.

Kom med nåt bättre lögnare

Råsundavägen i våras.
Citera
2021-11-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Råsundavägen i våras.

Även där ingen batalj liga mot liga. Gnaget åkte runt i bilar och klippte några enstaka bajare som sprungit vilsna i Solna efter att polisen splittrat upp Bajen som kom springandes ner mot Råsunda-torget.
Citera
2021-11-08, 10:31
Medlem
Supras visade vad blattarna från malmö förtjänade igår. De blev nerbankade mitt på avenyn efter matchen. Riktigt kul att se en från malmö få ta emot sparkar mot huvudet blödandes från munnen
Citera
2021-11-08, 11:41
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Supras visade vad blattarna från malmö förtjänade igår. De blev nerbankade mitt på avenyn efter matchen. Riktigt kul att se en från malmö få ta emot sparkar mot huvudet blödandes från munnen

Mtp dina tidigare inlägg så får man ju ta din info med en nypa salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in