2021-11-02, 19:45
Medlem
Incest På Ullared

Goddagens!
Då programmet Ullared går kring middagstid varje dag på kanal 9 har det blivit en stående tradition här att se på programmet medans kvällsmaten intas. Efter att ha sett många program undrar jag, vad är det för fel på folket?? OlaConny och Morgon är ju REJÄLT underbegåvade? Min kära sambo är orolig över hur Morgan klarar sig ensam till och med. Praktexempel på incest. Och alla kunderna som är med i varje programm. Är dem också inavlade? Hur i hela fridens namn har ”Ullareds-Åke” kunnat ta hand om ett barn? Hur kan kjell ha överlevt så här länge? Och Gunnel och Maritta är ju härliga men visst har Gunnel tappat det helt? Är det någon här som sitter på info? Vad har ni för teorier?
Trevlig kväll
Citera
2021-11-06, 13:17
Medlem
constants avatar
Tittade, varför är alla i programmet så otroligt feta?
Citera
2021-11-06, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GigantiskaFarbrorn
Goddagens!
Då programmet Ullared går kring middagstid varje dag på kanal 9 har det blivit en stående tradition här att se på programmet medans kvällsmaten intas. Efter att ha sett många program undrar jag, vad är det för fel på folket?? OlaConny och Morgon är ju REJÄLT underbegåvade? Min kära sambo är orolig över hur Morgan klarar sig ensam till och med. Praktexempel på incest. Och alla kunderna som är med i varje programm. Är dem också inavlade? Hur i hela fridens namn har ”Ullareds-Åke” kunnat ta hand om ett barn? Hur kan kjell ha överlevt så här länge? Och Gunnel och Maritta är ju härliga men visst har Gunnel tappat det helt? Är det någon här som sitter på info? Vad har ni för teorier?
Trevlig kväll

Jag misstänker att Morgan får hjälp av någon god man som hjälper honom med vissa saker. Sen tror jag att programmet inte speglar verkligheten till 100%, det är nog lite "regisserat" emellanåt plus att dom filmar ganska mycket under en dag och klipper ihop dom "bästa bitarna".
Citera
2021-11-06, 13:44
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Jag misstänker att Morgan får hjälp av någon god man som hjälper honom med vissa saker. Sen tror jag att programmet inte speglar verkligheten till 100%, det är nog lite "regisserat" emellanåt plus att dom filmar ganska mycket under en dag och klipper ihop dom "bästa bitarna".
Morgan har en god man?
Verkar mer som att du är i behov av en.
Citera
2021-11-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Morgan har en god man?

Hur vet du att han inte har någon god man. Känner du honom?
Citera
2021-11-06, 13:49
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Hur vet du att han inte har någon god man. Känner du honom?
Jepp.
Citera
2021-11-06, 14:02
Medlem
Citat:
Jepp.

Jag tror i alla fall att han har en god och att du trollar. Det är ingen som blir imponerad av att du "känner" Ullareds-Morgan.
Citera
2021-11-06, 14:05
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Jag tror i alla fall att han har en god och att du trollar. Det är ingen som blir imponerad av att du "känner" Ullareds-Morgan.
Det är ingen som blir imponerad av dina fantasier.
Citera
2021-11-07, 17:03
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Morgan har en god man?
Sannolikheten att Morgan behöver en god man är nog exakt noll procent. Visst har han vissa bekymmer med det sociala spelet, han har med all sannolikhet Aspergers Syndrom (eller autismspektrumtillstånd som det idag kallas) men han är inte korkad, hans hjärna funkar bara på annat vis och han "problem" är att inte fixa sociala interaktioner så som "vi normala" förväntar oss.
Citera
2021-11-07, 17:06
Medlem
AberKruxs avatar
Både Morgan och Ola-Conny verkar vara sköna lirare.
Ni som känner någon av dem får gärna framföra en hälsning från mig till någon av dem
Citera
2021-11-21, 19:35
Medlem
ChiCoLas avatar
Pierre som var med i kvällens program. Han verkar ju vara så stört sneknullad. Är hans föräldrar helsyskon eller bara kusiner?
Citera
2021-12-27, 14:50
Medlem
Är det någon som vet hur mycket en generell kund spenderar på Ullared? Verkar alltid hamna på runt 1200 sek som lägst och som högst nästan 6000 sek

Vad jobbar Kjell med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in