2021-11-05, 15:06
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det diskuterades väl vilka spelare som gått från spelare till tränare direkt och lyckats...xavi..sen om quatar ligan e nåt hänga i granen..men titlar har han tagit..
Han har ju sannerligen fört vidare tiki takan till det laget. Herregud vilka mål de stått för.
Citera
2021-11-05, 18:38
Medlem
Dags för United imorgon då!

Tror de blir lätt vinst mot City.

Ronaldo gör en ronney ,avgör med en cyjelspark.
Citera
2021-11-05, 21:24
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Dags för United imorgon då!

Tror de blir lätt vinst mot City.

Ronaldo gör en ronney ,avgör med en cyjelspark.

Ja, som unatid-fann är det grymmt när ronney gör cyjelspark.

gloorey gloorey mann unatid
Citera
2021-11-05, 22:10
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
En storklubb är, enligt mig, en klubb som har varit med i toppen genom flera år/decennier, och som har vunnit titlar sedan lång tid tillbaka. Kan inte påstå att Tottenham är bland dessa klubbar, är ju ”bara” 5004 dagar sedan de vann ngn titel öht.

Annars så måste man ju även kolla på ekonomin, varumärket, popularitet, osv, osv till de olika klubbarna. Och i England, så finns det i dag endast 5 klubbar som går in under alla de här kriterierna: Arsenal, Man Utd, Chelsea, Liverpool och Man City.

Att jämföra Arsenal med Tottenham, blir ungefär det samma som att jämföra Playboy magazine med Aktuell rapport.

Det är väl till viss del sant, jag gissar här men det känns som att Arsenal globalt sett är större när det kommer till popularitet, jag kan dock ha helt fel här. Men inte kan väl spurs vara så extremt långt efter ändå? Räknar man i enbart popularitet så bör väl manchester United vara i top tre med pool och chelsea? Sen city följt av arsenal och spurs (i denna ordning).
Citera
2021-11-05, 23:00
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja, som unatid-fann är det grymmt när ronney gör cyjelspark.

gloorey gloorey mann unatid

Härligt bidrag gubben, Arsenalsupportrar här inne håller riktigt hög klass, precis som laget sitt.
Citera
2021-11-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är väl till viss del sant, jag gissar här men det känns som att Arsenal globalt sett är större när det kommer till popularitet, jag kan dock ha helt fel här. Men inte kan väl spurs vara så extremt långt efter ändå? Räknar man i enbart popularitet så bör väl manchester United vara i top tre med pool och chelsea? Sen city följt av arsenal och spurs (i denna ordning).
City före Arsenal i popularitet? Lol
Citera
2021-11-05, 23:05
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Härligt bidrag gubben, Arsenalsupportrar här inne håller riktigt hög klass, precis som laget sitt.

Din agenda är ju rätt tydlig också. Skrivs tramsinlägg i tråden dagligen och då är du tyst, men så fort en Arsenalsupporter tramsar så är du snabb att hugga.
Citera
2021-11-05, 23:08
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Din agenda är ju rätt tydlig också. Skrivs tramsinlägg i tråden dagligen och då är du tyst, men så fort en Arsenalsupporter tramsar så är du snabb att hugga.
Första gången jag skriver till bandit och till dig har jag int heller skrivit, då jag tycker ni båda har hållit en relativt bra nivå, men vi har en United och en Arsenal supporter här inne som ingen borde citera eller argumentera mot, så att driva på dem på detta sätt bidrar ju knappast till något, alla vet att rojjen har en skev syn på saker , likaså en viss arsenalsupporter här inne.
Citera
2021-11-05, 23:15
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Första gången jag skriver till bandit och till dig har jag int heller skrivit, då jag tycker ni båda har hållit en relativt bra nivå, men vi har en United och en Arsenal supporter här inne som ingen borde citera eller argumentera mot, så att driva på dem på detta sätt bidrar ju knappast till något, alla vet att rojjen har en skev syn på saker , likaså en viss arsenalsupporter här inne.

Jo, jag tyckte också att det var onödigt skrivet faktiskt. När rojjjen för en gångs skull faktiskt skrev ett inlägg som enbart handlade om hans eget lag så kunde man låtit det vara bara. Låt honom få tro att United vinner lätt mot City liksom. Så det har du rätt i att det var låg nivå och förmodligen drar igång ytterligare en tramsdiskussion…

Menade bara att det inte var nån som reagerade på Spurssupporterns tramsande häromdan
Citera
2021-11-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx

Finns garanterat polls och mätningar i detta ämne men har svårt att tro att City är före Arsenal. Min gissning är att United är populärast men därefter borde Arsenal ligga nära bakom, kanske tom före nån av Pool och Chelsea.

Fan, när jag växte upp (90-talist) var alla man kände antingen Utd eller arsenalfans, sånt sitter kvar än idag, det glada 00-talet
Citera
2021-11-05, 23:30
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jo, jag tyckte också att det var onödigt skrivet faktiskt. När rojjjen för en gångs skull faktiskt skrev ett inlägg som enbart handlade om hans eget lag så kunde man låtit det vara bara. Låt honom få tro att United vinner lätt mot City liksom. Så det har du rätt i att det var låg nivå och förmodligen drar igång ytterligare en tramsdiskussion…

Menade bara att det inte var nån som reagerade på Spurssupporterns tramsande häromdan

Ja jag brukar lusläsa bara men för trådens skull så försöker jag (så gott jag kan) att inte driva på onödiga diskussioner, men att diskutera med dessa 2 individer är ju verkligen som att äta gift och hoppas att den andre dör av det, en sorts cancer för denna tråd.

Om vi ska gå in på en seriösare diskussion (och när jag ändå fick en känga för att prata mot just arsenal) så måste jag ändå medge att just Arsenal ser ruskigt intressanta ut just nu. Bra form på dem.
Citera
2021-11-05, 23:34
Medlem
Blir nog att lasta United 1X imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här