Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
Och där försvann Zverev, Hurkac och Norrie från Stockholm. Trist.
Aj, aj, aj. Det var surt. Börjar påminna om den där Agatha Christie-romanen vars namn man inte får säga längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
Leo Borg får WC till huvudturneringen. Jag trodde han skulle få wc till kvalet. Jag måste ha missat något. Han har sisådär 25 andra svenskar framför sig på världsrankingen, men aja.
Kunde de inte gett ett WC till farsan i stället?