2021-11-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Man kan ju säga att det där med "månader" kan man numera räkna bort, men konspirationsteoretikerna gör väl som vanligt och flyttar bara fram döds-datumet tills det kommer en ny teori som man kan hoppa på istället.

Man kan väl lugnt säga att Professor Cahill får underkänt på provet
Min fråga är hur långt de kan välja att flytta datumet? Förr eller senare blir det bara löjligt. 2-3 år har sagts, dvs 1-2 år framåt. Problemet är bara att ingen då kommer att erkänna sin dumhet. Då har de istället hittat en helt ny teori att hänge sig åt, för ett helt nytt ämne, medan många av dem har återgått till sin plattjordsteori. Ingen kommer längre att prata om covid-vaccinen.
Citera
2021-11-05, 20:06
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
"Ökning av svårt sjuka på akuten – ingen vet varför: "Rekordmånad""

https://sverigesradio.se/artikel/okning-av-svart-sjuka-pa-akuten-ingen-vet-varfor-rekordmanad

Han borde ana varför, åtminstone. Han vet väl va de har insjuknat i för sjukdomar?
Citera
2021-11-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
2 veckor för att platta till kurvan var det. 2 år har passerat och vi är kvar där vi började. Skulle inte samhället gå tillbaka till normalt efter ca 70 % hade injicerat sig själva? Vem är det som flyttar stafettpinnen egentligen?

Sverige ligger väl hyfsat normalt redan?

Jag har levt med handsprit, avstånd och munskydd och har inget emot att fortsätta med det bara för att slippa förkylningar. Förutom det så har jag rört mig precis som vanligt (förutom på sjukhus då).

Det kanske blir ett bakslag på vägen, men ändå.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2021-11-05 kl. 20:29.
Citera
2021-11-05, 20:28
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
"Längre tid för att dö" ....och vad innebär det då menar du?
Hur förklarar du att i svälttider dör en del tidigare och andra senare?
Citera
2021-11-05, 21:00
Avslutad
Citat:
Det är väl för fan inte mitt fel om du inte anger källor till dina påståenden? Slö kan du vara själv.

Här har jag några andra länkar:

https://fof.se/tidning/2009/6/artikel/hjartat-bildar-nya-celler

https://nyheter.ki.se/hjartats-celler-fornyas-under-hela-livet

Åhh... Ja.. De nybildas. Extreeemt långsamt. Så långsamt att det inte är av vikt i denna typ av diskussion. 1 % per... År...
Citera
2021-11-05, 23:20
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Hur förklarar du att i svälttider dör en del tidigare och andra senare?

Vi pratar inte om svält nu. Håll dig i närheten till ämnet åtminstone.
Citera
2021-11-05, 23:23
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Han borde ana varför, åtminstone. Han vet väl va de har insjuknat i för sjukdomar?

Ja vilka sjukdomar har de insjuknat i?
Citera
2021-11-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
"Ökning av svårt sjuka på akuten – ingen vet varför: "Rekordmånad""

https://sverigesradio.se/artikel/okning-av-svart-sjuka-pa-akuten-ingen-vet-varfor-rekordmanad

Detta borde göra alla misstänksamma
Citera
2021-11-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ja vilka sjukdomar har de insjuknat i?

Anmärkningsvärt ofta handlar det om helt nya sjukdomstillstånd, som är väldigt svåra att diagnostisera. Mängder av olika neurologiska och vaskulära åkommor, som sjukvården knappt sett tidigare. Finns tusentals videos och dokument på internet som beskriver att läkarna "famlar i blindo" och kan inte hjälpa sina patienter. Dessa patienter har bara en enda gemensam nämnare: "they got the jab..."

Om du är intresserad så kan själv hitta alla vittnesmål på sidor där patienter och läkare lagt upp sina videos och bloggar, exempelvis nomoresilence.world, rumble.com, bitchute.com, brighteon.com, etc...
Citera
2021-11-06, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Anmärkningsvärt ofta handlar det om helt nya sjukdomstillstånd, som är väldigt svåra att diagnostisera. Mängder av olika neurologiska och vaskulära åkommor, som sjukvården knappt sett tidigare. Finns tusentals videos och dokument på internet som beskriver att läkarna "famlar i blindo" och kan inte hjälpa sina patienter. Dessa patienter har bara en enda gemensam nämnare: "they got the jab..."

Om du är intresserad så kan själv hitta alla vittnesmål på sidor där patienter och läkare lagt upp sina videos och bloggar, exempelvis nomoresilence.world, rumble.com, bitchute.com, brighteon.com, etc...

Ett nyckelord i dina efterforskningar: adverse*
Citera
2021-11-06, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin

WHO's globala sammanställning, på vigi, av alla inrapporterade sidoeffekter ger stöd för vitnesmålen i alla videos.

www.vigiaccess.org
Citera
2021-11-06, 12:10
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi

Tack för hänvisningar. Jag har tittat på en del av dem. Jag pratade igår på krogen med en kille som påstod att han fått ändrad smak sedan han tagit andra sprutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in