2021-11-04, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bikefit
Om vi bara väntar tillräckligt länge kommer profetiorna garanterat att gå i uppfyllelse

Du behöver inte vänta så länge. Moderna drogs från hyllan för bara 1.5 månad sen. Det dyker upp "överraskningar" hela tiden. Men ta det lugnt.

Hjärtinflammation är inte så farligt. Trots att hjärtat inte kan förnya eller ersätta döda celler så "går det över" efter några månaders vila...
Citera
2021-11-04, 23:46
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det professor Cahill talar om är från några månader till några år.

Ojdå, så pass skillnad...? Så vissa dör bara efter några månader (eller redan efter en dag) medans vissa dör av vaccinet efter flera år?
På vilket sätt motiveras dessa enorma skillnader, om vaccinet har någon speciell egenskap som skadar eller dödar så borde väl detta ske inom en viss period och då ganska nära vaccintillfället. "Några månader eller upp till flera år" låter inte trovärdigt...
Citera
2021-11-04, 23:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Trots att hjärtat inte kan förnya eller ersätta döda celler så "går det över" efter några månaders vila...

Celler i hjärtat kan inte nybildas? Källa på det?
Senast redigerad av Beckisbarnet 2021-11-04 kl. 23:55.
Citera
2021-11-05, 00:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Ojdå, så pass skillnad...? Så vissa dör bara efter några månader (eller redan efter en dag) medans vissa dör av vaccinet efter flera år?
På vilket sätt motiveras dessa enorma skillnader, om vaccinet har någon speciell egenskap som skadar eller dödar så borde väl detta ske inom en viss period och då ganska nära vaccintillfället. "Några månader eller upp till flera år" låter inte trovärdigt...

Det är olika verkningsmekanismer.

Man kan dö av t.ex. anafylaktisk chock inom en dag, men det är inte det som professor Cahill tar upp i videon.

Hon talar om effekterna på lite längre sikt.
Citera
2021-11-05, 06:28
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Man kan dö av t.ex. anafylaktisk chock inom en dag, men det är inte det som professor Cahill tar upp i videon.

Om vi bortser från chocken. Vad är det för slags skilda verkningsmekanismer om jag dör av vaccinet om fem månader eller om jag dör av vaccinet fem år, vad är skillnaden mellan de två?
Citera
2021-11-05, 08:46
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Om vi bortser från chocken. Vad är det för slags skilda verkningsmekanismer om jag dör av vaccinet om fem månader eller om jag dör av vaccinet fem år, vad är skillnaden mellan de två?
Set begriper även ett barn att människor reagerar olika och i olika tidsspann på åverkan i kroppen. En del behöver lite längre tid för att dö helt enkelt.
Citera
2021-11-05, 08:52
Medlem
Citat:

Man kan ju säga att det där med "månader" kan man numera räkna bort, men konspirationsteoretikerna gör väl som vanligt och flyttar bara fram döds-datumet tills det kommer en ny teori som man kan hoppa på istället.

Man kan väl lugnt säga att Professor Cahill får underkänt på provet
Citera
2021-11-05, 08:54
Medlem
Citat:

Lite längre sikt?
Jag gissar på 82år....
Citera
2021-11-05, 10:58
Avslutad
Citat:
Celler i hjärtat kan inte nybildas? Källa på det?

Räcker med en googling, men du verkar slö:

https://www.sciencedaily.com/releases/2011/08/110809092102.htm
Citera
2021-11-05, 11:09
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Räcker med en googling, men du verkar slö:

https://www.sciencedaily.com/releases/2011/08/110809092102.htm

Det är väl för fan inte mitt fel om du inte anger källor till dina påståenden? Slö kan du vara själv.

Här har jag några andra länkar:

https://fof.se/tidning/2009/6/artikel/hjartat-bildar-nya-celler

https://nyheter.ki.se/hjartats-celler-fornyas-under-hela-livet
Citera
2021-11-05, 11:10
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Set begriper även ett barn att människor reagerar olika och i olika tidsspann på åverkan i kroppen. En del behöver lite längre tid för att dö helt enkelt.

"Längre tid för att dö" ....och vad innebär det då menar du?
Citera
2021-11-05, 12:34
Medlem
viZionx2s avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.

Kul att du ignorerade mig på förra sidan. Du får en chans till nu att förklara dig, annars inser nog alla vilken pajas du är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in