Citat:
Ursprungligen postat av
Lookalike
Konspiratörerna har generellt sett några grava problem de aldrig lär komma över.
Mordvapnet,ammunitionen,platsen,tidpunkten osv,osv.
Allt det där är totalt genomtröskat för årtionden sedan,och står och stampar på exakt samma punkt som i all praktik var 1990..fortfarande.
Dessutom så är närmast allt spekulation.Det finns ingen rejäl återkoppling till materialet utan istället så blir det cherrypicking och vidare vilda spekulationer.
Jag säger ingenting om det egentligen,då jag normalt avhåller mig konversation med personer som sitter fastnålade vid dylikt.Jag inser att det är mänsklig natur att se John Le Carre vid ett i grunden mycket simpelt mord samt mordförsök.Det är som det är.
Man bör dock konstatera att konspirationerna fortfarande står stilla och stampar på stället halt.
De gör så av en helt naturligt anledning enligt Ockhams rakkniv och allmän sannolikhetslära.
Min största oro är nog att herrar som boboslacke och mvagrippa fortfarande kommer att frekventera tråden om tjugo år utan att ha rört sig framåt det minsta sedan i all praktik dådets genomförande.
Det kan aldrig vara nyttigt.
Inlägget är knivskarpt och spot-on.
Både gällande var konspirationerna befinner sig nu resultatmässigt och det att en del herrar i tråden trots hög svansföring inte inser att de nått vägs ände.