2021-11-05, 10:35
Medlem
Någon som har hänt +? ” Bachelor-Simon Lindströms bror Anton började dejta en av tjejerna”
Citera
2021-11-05, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Oj vad du överdriver. Ida ser bra ut och verkar inte utspårad men så jävla märkvärdig är hon inte. Ser tjejer som hon med högst ordinära killar varje dag.

De enda tjejerna som kommer bestå med killar som Sebastian eller Simon är möjligen de från landet som tycker att det är häftigt att flytta till en etta i Södertälje eller I Hägersten. En tjej som Nora, som ändå verkar vuxit upp i relativt bra område, kommer aldrig vara tillsammans med en industriarbetare från Södertälje i längden.

Oavsett om du är modellsnygg som Simon är det svårt att locka en vuxen snygg, vettig Stockholmstjej när man sitter i en etta i en sunkig förort.

Kvinnor gifter upp sig och tar hellre en tråkig, ful snubbe som sitter med ett fett jobb och en våning i innerstan.

Detta är ju iofs trevligt för oss män då det inte spelar någon roll hur vi ser ut eller vilka personligheter vi har I slutändan.

Kvinnor har det svårare. En tjej med mindre fördelaktigt utseende kan inte kompensera med jobb, personlighet eller annat. En kille som ser ut som Simon som dessutom är väldigt framgångsrik kan de ALDRIG få

Ditt svar fick mig att tänka på en sak. Jag har alltid undrat på vad gör en sån fin tjej i detta program när mitt sunda förnuft säger att killar borde stå i kö för henne. Det kanske är så att killar i Sverige ser inte vad och vem hon är? Och så tvingas denna fantastiska tjej att tävla om killar under hennes "klass" med en massa andra tjejer med mindre "klass."
Citera
2021-11-05, 10:44
Medlem
Citat:
Så är det ju.

Har en bekant som var högst ordinär utseendemässigt i Sverige. På High School i USA blev hon prom Queen och var sedd som snyggast i delstaten typ.

Vi killar har det bra fortfarande i Sverige då det finns så många snygga tjejer, även om detta successivt försvinner med hög invandring från länder utan samma kvot attraktiva.

Allt vi behöver göra är att bli framgångsrika. Som kille med normalt utseende i Stockholm var jag som ung inget märkvärdig för damerna. När jag gjort karriär däremot var det som natt och dag. Flera gånger jag nypit mig i armen och undrat vad damerna sett hos mig genom åren.

Ida är en oslipad diamant, som tar inte ut sitt bästa med kläder och smink. Jag ser potential i henne. Med rätt stylist skulle ingen missa hennes skönhet.

Damerna har kanske har sett dina pengar och framgång? Det är ju bra om man kan kompensera brister med utseendet med ngt annat, t ex pengar.
Citera
2021-11-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Ditt svar fick mig att tänka på en sak. Jag har alltid undrat på vad gör en sån fin tjej i detta program när mitt sunda förnuft säger att killar borde stå i kö för henne. Det kanske är så att killar i Sverige ser inte vad och vem hon är? Och så tvingas denna fantastiska tjej att tävla om killar under hennes "klass" med en massa andra tjejer med mindre "klass."

Du är bra naiv om du tror att någon tjej är med i detta med primär anledning att hitta kärlek. Den biten ses mest som en bonus. Man får en jäkligt kul upplevelse helt enkelt samt tv-tid som lockar och en betald vistelse utomlands.

Går du in på Idas insta märker du att hon håller på som alla andra och öppnar/stänger sitt konto för att maximera antalet följare.

Varför tror du det är nageltjejer, butikstjejer etc med och inga jurister, läkare eller marknadschefer? De har helt enkelt annat för sig och vill inte bli c-kändisar som kan dra in lite extra pengar på samarbeten på insta.
Citera
2021-11-05, 10:49
Medlem
Citat:
Ida är en oslipad diamant, som tar inte ut sitt bästa med kläder och smink. Jag ser potential i henne. Med rätt stylist skulle ingen missa hennes skönhet.

Damerna har kanske har sett dina pengar och framgång? Det är ju bra om man kan kompensera brister med utseendet med ngt annat, t ex pengar.

Jo det är ju det de har. Trevligt för oss herrar men Så länge kvinnor selekterar män pga framgång ger de män frikort att bete sig lite hur fan som helst så länge de är framgångsrika. Hade kvinnor selekterat män som män selekterar kvinnor hade världen varit en oerhört mycket bättre plats.

Ett svin som Soran Ismael, som är lika atttaktiv som Babben Larsson, ges tex frikort att vara ett svin eftersom kvinnor selekterar på framgång.
Citera
2021-11-05, 10:54
Medlem
Citat:
Du är bra naiv om du tror att någon tjej är med i detta med primär anledning att hitta kärlek. Den biten ses mest som en bonus. Man får en jäkligt kul upplevelse helt enkelt samt tv-tid som lockar och en betald vistelse utomlands.

Går du in på Idas insta märker du att hon håller på som alla andra och öppnar/stänger sitt konto för att maximera antalet följare.

Varför tror du det är nageltjejer, butikstjejer etc med och inga jurister, läkare eller marknadschefer? De har helt enkelt annat för sig och vill inte bli c-kändisar som kan dra in lite extra pengar på samarbeten på insta.

Jag har räknat med att en och annan kanske har sökt sig dit p g a gratis semester, ett äventyr, att fly vardagen, för att bli "kändis" o c v. Jurister och läkare behöver inte den här sortens gratis semester, att bo i sovsal, äta enkelt, inte kunna röra sig fritt i landet o c v lockar inte dem. Det var väldigt många butiksbiträden med i år och det är ju bra om även dom kan unna sig en semester.
Citera
2021-11-05, 10:56
Medlem
Citat:
Jag har räknat med att en och annan kanske har sökt sig dit p g a gratis semester, ett äventyr, att fly vardagen, för att bli "kändis" o c v. Jurister och läkare behöver inte den här sortens gratis semester, att bo i sovsal, äta enkelt, inte kunna röra sig fritt i landet o c v lockar inte dem. Det var väldigt många butiksbiträden med i år och det är ju bra om även dom kan unna sig en semester.

ALLA söker av den anledningen. Vill du se ett program om folk som primärt söker kärleken kan du se Bone söker fru istället.

Hade tjejerna stannat hemma och jobbat istället hade de kunnat få ihop pengar till att åka på motsvarande semester ändå.
Citera
2021-11-05, 11:01
Medlem
Citat:
Jo det är ju det de har. Trevligt för oss herrar men Så länge kvinnor selekterar män pga framgång ger de män frikort att bete sig lite hur fan som helst så länge de är framgångsrika. Hade kvinnor selekterat män som män selekterar kvinnor hade världen varit en oerhört mycket bättre plats.

Ett svin som Soran Ismael, som är lika atttaktiv som Babben Larsson, ges tex frikort att vara ett svin eftersom kvinnor selekterar på framgång.

Alla kvinnor är inte lika. Det finns dom som är ute efter pengar hos men och dom som inte är det. Det finns även kvinnor som förlåter mkt p g a ens pengar och dom som inte gör det. Världen skulle kunna vara en paradis om alla var tillräckligt mogna emotionellt, men dit kommer vi aldrig. Och kanske är det lika bra, för världen skulle vara en mkt tråkigare plats utan alla mindre mogna.
Citera
2021-11-05, 11:05
Medlem
Citat:
ALLA söker av den anledningen. Vill du se ett program om folk som primärt söker kärleken kan du se Bone söker fru istället.

Hade tjejerna stannat hemma och jobbat istället hade de kunnat få ihop pengar till att åka på motsvarande semester ändå.

Tror du inte att det finns även kändiskåta bland böndernas blivande fruar? Tjejerna hade kunnat spara för semester, men inte fått samma äventyr och kändiskap.
Citera
2021-11-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namaste1216
Någon som har hänt +? ” Bachelor-Simon Lindströms bror Anton började dejta en av tjejerna”

Intressant. Jag tänkte på tanken när Anton dök upp. Han är inte lika snygg som Simon, men varför inte?
Citera
2021-11-05, 11:16
Medlem
Modifys avatar
Kom att tänka på Simons bror Anton. Verkade han inte rätt klumpig socialt? Hörde att han var med om någon olycka, kanske kan vara därför.
Citera
2021-11-05, 11:18
Medlem
Kanske! Eller så är det bara sådan han är. Någon som har hänt + som kan se vem av tjejerna det är han dejtat? Det stod att det skulle framgå bakom betalvägg haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in