Citat:
Ursprungligen postat av
DontWantWar
Svar:
Unga tjejer horar runt sig, majoriteten av unga män sitter hemma, runkar till porr och spelar datorspel. (Porr minskar även motivationen enormt) Många har dålig självkänsla när det kommer till tjejer, en annan anledning är att många unga män inte orkar med dagens tjejens pga deras beteende och feministjihad.
Exakt så är det. 10-20% av männen har sex med större delen av kvinnorna. Det är här problematiken kommer in. Dessa män har ett mycket högre dejtingvärde än dessa kvinnorna, men är ändå villiga att ha sex med dem då män generellt sett har väldigt låga krav när det gäller sex. Men många av dessa kvinnorna förstår inte detta, och går sedan omkring och nobbar män med ett liknande värde som de själva. Kvinnorna baserar sedan sin syn på män utifrån de män de har sex med. Många kvinnor tror därför att alla män är svin som bara vill ha sex. Men i själva verket är det endast 10-20% av alla män som är på det sättet.
Som jag ser det är roten till alla problem mellan män och kvinnor att "jämlikhet" lärs ut. Detta resulterar i att många människor går omkring och tror att män och kvinnor fungerar ungefär likadant, vilket de verkligen inte gör. En del kvinnor har därför en väldigt oattraktiv attityd, då de gillar detta hos män. En del män spenderar en massa tid på gymet, då de gillar utseendet hos kvinnor. Resultatet blir att få verkligen blir attraherade av någon. Kvinnor upplever män som omanliga, och män upplever kvinnor som okvinnliga.
Internet och sociala medier är också ett stort problem. Kvinnor vill ha bekräftelse. Det är därifrån de får sin energi typ. Sociala medier har gjort det möjligt för kvinnor att få bekräftelse dygnet runt. De har kort sagt blivit bortskämda. När en bra män bjuder ut dem på ett seriöst sätt upplevs det inte som något speciellt, då de som sagt får den typen av bekräftelse dygnet runt. Det är här "bad boy problematiken" kommer in. Med tanke på att de får konstant bekräftelse, blir de attraherade av män som inte behandlar dem bra. Detta upplevs som något annorlunda och spännande. Det är därför det finns så många singelmammor som har ett barn tillsammans med ett riktigt lowlife.
För att en förändring ska ske måste folk börja lära sig lite om manlig och kvinnlig biologi. De måste ge upp tanken om att män och kvinnor är jämlika. Kvinnor måste sluta ligga runt, och män måste sluta ge en massa gratis bekräftelse till kvinnor. Jag är egentligen emot shaming. Men jag tror att två grupper måste bli ordentligt shamade för att en förändring ska ske. Slampiga kvinnor som ligger runt, och "simps" som ger konstant bekräftelse till kvinnor som är 2

r och 3

r. Jag tror inte att folk riktigt förstår vad simps har gjort. De har förstört en hel dejtingmarknad. De har själva ingen större chans att få en bra kvinna. Men de förstör för alla de män som har bra chanser, men inte får den pga att så många kvinnor har simpats isönder totalt, och därför går omkring och tror att hon är en 10:a.