2021-11-04, 19:31
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Den heter Fredagsavisen, om man följer länkarna

Edit: Det heter den även om man inte följer länkarna

Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Nei, selve avisen heter Østlandets Blad, www.oblad.no
"Fredagsavisen" var en form for bilag eller seksjon for spesielle artikler/emner.

Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag tror det är den kristna tidningen Dagen, som kommer ut dagligen och detta var Fredagsavisen.

Östlandets blad är korrekt, jag länkade inte till norska Nasjonalbibliotekets sidor eftersom jag inte är säker på om man får läsa utan norsk IP-address, men här är den i alla fall:
https://www.nb.no/items/f446b4bd503290ee2a64edf059780a77?page=7&searchText =%22Lida%20kristina%22
2021-11-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Östlandets blad är korrekt, jag länkade inte till norska Nasjonalbibliotekets sidor eftersom jag inte är säker på om man får läsa utan norsk IP-address, men här är den i alla fall:
https://www.nb.no/items/f446b4bd503290ee2a64edf059780a77?page=7&searchText =%22Lida%20kristina%22

Tack.
2021-11-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Absolut.. Men då får du sluta kalla folk avundsjuka, blinda, brädade... mm
Det är verkligen påhopp! Jag har också källor som är väldigt tillförlitliga men du avfärdar ju alla som inte skriver det du vill! Då är man helt plötsligt avundsjuk.

Jag har läst samtliga dina inlägg i tråden. Du håller med/eller inte vad andra säger alternativt hänvisar till andra som sägs känna L MEN uppgifter baserade på dina egna tillförlitliga källor är svårfunna.
2021-11-04, 20:58
Medlem
Citat:
Vad har rymningar och rån med att hon inte kan skjuta djur?

Nej men hennes intresse för vapen.
2021-11-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Har hon berättat detta till dig? Om rånet och rymningar?
Inte många hon verkar ha berättat det för..

Ja faktiskt så har hon gjort det och var löjligt stolt över detta.
Hon har inte berättat bara en gång, utan många gånger.
Hon har berättat så mycket... Det har varit helt naturligt för henne att berätta om sitt liv.
2021-11-04, 21:12
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Hon har berättat så mycket... Det har varit helt naturligt för henne att berätta om sitt liv.
Med tanke på hur väl du säger dig känna henne och under lång tid (?) så måste hon ju ha betraktat dig som en vän, som nu visar sig vara en falsk sådan.
2021-11-04, 21:18
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson

Jag tror er på ert ord angående rånet, jag ser ingen anledning till att ni skulle sitta å hitta på detta, men kan ni släppa nån detalj, var det ett butiksrån eller personrån, man funderar ju på vilket, det finns ju liksom grader i helvetet , även om alla typer av rån är förkastliga såklart
2021-11-04, 21:20
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Med tanke på hur väl du säger dig känna henne och under lång tid (?) så måste hon ju ha betraktat dig som en vän, som nu visar sig vara en falsk sådan.

Är man falsk om man berättar sanningen ? förklara gärna hur du menar nu
2021-11-04, 21:24
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Är man falsk om man berättar sanningen ? förklara gärna hur du menar nu
I min värld hade jag nog varit lojal mot min vän och inte lämnat ut alla privata detaljer om hennes liv till hungriga asgamar, jag värdesätter mina vänner mer än så.
2021-11-04, 21:26
Medlem
Citat:
I min värld hade jag nog varit lojal mot min vän och inte lämnat ut alla privata detaljer om hennes liv till hungriga asgamar, jag värdesätter mina vänner mer än så.

Håller med där faktiskt. Man är ingen vän om man lämnar ut sådana detaljer.
2021-11-04, 21:29
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Ok, då vet jag hur du menar, att alla som följer och skriver i tråden , men inte skyddar Lydia trots att hon verkar ha varit kriminell är asgamar, då tycker jag du har ett väldigt skev syn, men din åsikt är din å du har all rätt att ha den
2021-11-04, 21:32
Medlem
Citat:
Jag har läst samtliga dina inlägg i tråden. Du håller med/eller inte vad andra säger alternativt hänvisar till andra som sägs känna L MEN uppgifter baserade på dina egna tillförlitliga källor är svårfunna.
Det är väl inte Så många här som avslöjar på vilket sätt dom känner till personerna vi diskuterar eller några källot... Möjligtvis Emme Lee som talat om att hon är vän med E då
Vad har du och referera till för relevant information och källor? .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in