Citat:
Ursprungligen postat av
lyxelitisten
Det är nog många som har upplevt det. Kärleksbombade och ingivna falska förhoppningar i början för att sedan inse hur utnyttjade de blivit. Samt konkurrensen att prestera är hög. Det hela är ju uppenbarligen en destruktiv sekt som styrs av psykopater och mördare. Jag är glad att jag aldrig drogs in i det utan höll mig för mig själv. Nu gäller det bara att rida ut stormen tills nätverket rasat på grund av nyckelpersoners undergång eller att tillräckligt många avhoppare avslöjar hur systemet fungerar. Människor som sagt nej till grupptryck och traumabaserad ritualmisshandel kanske kan komma ut i ljuset och få en mer genuin andlig mening i livet.
Jag hoppas att det går bra både för oss som blivit förföljda och de som brutit med gangstalkingsekten. Hoppas vi får en fredlig och ljus framtid som de starka individer vi var menade att vara. Fria från psykopati och istället uppfyllda av altruistisk visdom.
Det som är absolut sjukaste är att aktivister för mänskliga rättigheter & även en europaparlamentariker som är emot statlig övervakning & för privatlivsskydd/dataskydd deltog utan tvekan i mitt egna fall - ganska djupt också. Det är alltså irrationell som fan att människor ignorerar sina kärnvärderingar & politiska agendor för att delta i GS-operation som direkt strider mot deras hela professionella liv som politiker. De som ansvarar för det här måste ha en extrem auktoritet eller motivation som nästan alla köper med fria vilja. Alternativt att vissa även betalas av för sin tystnad.
Om det vore endast en sekt hade de inte haft sådana i princip totalinflytande i en sociala krets - framförallt att de spårar all en gör online. Det är inte en sekt i traditionell mening men en gruppering djupt i samhället som har dessa resurser & auktoritet. De kan privat vara i en sekt såsom Scientologi som genomförde den största infiltrationen i amerikanske staten någonsin - t.o.m. i FBI.
Jag känner själv vad de försöker göra mot mig vilket är en typ av traumabaserad "Mind Control" - det här är nästan helt psykologiskt & närmare informationskrigföring då de tar över informationen runt en - vare sig offline eller online.
Propagandan online vill hävda att de är sci-fi-vapen eller Gud/Satan - det är något liknande: psykopater i stater som har sjuka tron om sig & andra med målet att utföra social engineering & "Mind Control" om inte för riktiga mål, satt agenda eller experiment.
I mitt fall påbörjades det här år 2005 på gymnasiet - ungefär då den globala GS-operationen började dyka upp i Google-sökmotor. Det är utan tvekan en global nätverk/operation i vilket fall jag har svårt att peka finger att svenska staten är ansvariga; de är troligen med på det på en nivå som alla andra dock tror jag att operationen är gömd under andra namn & agendor så ingen officiell person i underrättelse eller polisen kan lista ut genom offentliga dokument.
Deras högsta prioritet är social engineering & psykologiska operationer mot en; de kan medvetet anställa psykopater för det här med hög lön för att handhålla en sådan oetisk & amoralisk ansvar. I kulter/sekter hävdas det är psykopater är demoner & själlösa därav har de en speciell betydelse. Dock tror jag att de medvetet ber folk att agera på visst sätt som en del av psykologiska operationen i syfte av beteende- & trossystemförändring - att visa ska se & tolka världen SOM DE VILL. Om vi har sådan hjärna så kan de effektivt styra oss eftersom de format vår verklighetsuppfattning ganska fientligt via informationsoperationer.