2021-11-04, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Del 2 och 3, vet du hur man får tag i dessa?

Del 1-3

https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/statens-offentliga-utredningar/2002/01/sou-200292/

Det grå brödraskapet - Regeringens IB utredning om Informationsbyrån, numera Kontoret för Särskild Inhämtning.

Synonymt med IB är även den verksamhet som SAP, huvudsakligen genom arbetsplatsombudsmän och källor bedrivit mot målpersoner inom åsiktsregister. Bl.a annat hindrat dem från att få arbete eller bostad och trakasserat dem.
Citera
2021-11-04, 08:40
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Del 1-3

https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/statens-offentliga-utredningar/2002/01/sou-200292/

Det grå brödraskapet - Regeringens IB utredning om Informationsbyrån, numera Kontoret för Särskild Inhämtning.

Synonymt med IB är även den verksamhet som SAP, huvudsakligen genom arbetsplatsombudsmän och källor bedrivit mot målpersoner inom åsiktsregister. Bl.a annat hindrat dem från att få arbete eller bostad och trakasserat dem.

Tack för länkarna.

Detta är de metoder som finns kvar men även inom tex hälsovården, jag har bevis på lögner plus den tid det tagit för bara del lösningar. Första gången tänkte jag bara en sur läkare men efter då alla säger sig känna denne så blir det stopp. Nu då jag opererade mig utomlands så blev det lite fler som fattade att jag har besvär och inte simulerar mig till förtidspension eller liknade.

Jag har information så jag kan hålla en advokatbyrå med jobb ett par år, men ingen vågar.
Senast så lyssnade de på mitt ärende och tog mitt personnummer för att se så att det inte skulle bli några krockar, men sedan helt plötsligt "tyvärr kontakta polisen och anmäl" och då har jag beskrivit en mordförsöksanmälan som bara kastades bort med tom annan rubricering än mordförsök.

Blir bostadslös nu innan sommaren så behöver sätta fart nu därför delgivit mer här än tidigare.
Citera
2021-11-04, 10:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Del 1-3

Citat:
Tack för länkarna.

Detta är de metoder som finns kvar men även inom tex hälsovården, jag har bevis på lögner plus den tid det tagit för bara del lösningar. Första gången tänkte jag bara en sur läkare men efter då alla säger sig känna denne så blir det stopp. Nu då jag opererade mig utomlands så blev det lite fler som fattade att jag har besvär och inte simulerar mig till förtidspension eller liknade.

Jag har information så jag kan hålla en advokatbyrå med jobb ett par år, men ingen vågar.
Senast så lyssnade de på mitt ärende och tog mitt personnummer för att se så att det inte skulle bli några krockar, men sedan helt plötsligt "tyvärr kontakta polisen och anmäl" och då har jag beskrivit en mordförsöksanmälan som bara kastades bort med tom annan rubricering än mordförsök.

Blir bostadslös nu innan sommaren så behöver sätta fart nu därför delgivit mer här än tidigare.

Det är tråkigt att min familj är så puckade att de deltar i sådant sedan troligen 10+ år tillbaka. Jag kan verkligen inte föreställa mig att mina serbiska föräldrar samarbetar med svensk underrättelse för att utföra Zersetzung & psykologisk krigföring.

Mitt fall är troligen inte som ert fall. De som organiserar min förföljelse verkar intresserade av min psykologi, hjärna & trossystem. Givetvis utför de social engineering på samhällsnivå i så att de rekryterar vanliga personer överallt oavsett om det är en europaparlamentariker eller butikspersonal - de verkar övertyga alla att delta i något uppenbart oetiskt, amoraliskt & olagligt för de som är smarta nog att inse det.

Mina vänner beskriver dem som psykopater som kontaktar folk online & offline för psykologiska operationer. Jag är säker att om det var svensk underrättelse hade det avslutats - det är troligen inte svenska staten som sponsrar det men amerikanska staten. Tror ni att svenska staten handhåller en global operation som manipulerar media & människor?

Dessa människor är psykotiska i deras agenda. De är farliga eftersom de är över lagen, manipulativa & övertygar personer att delta öppet i förföljelse.

Det sista jag vill i mitt liv är att gå i deras sketna agenda eller uppfylla deras pissmål med min förföljelse & operation. Den hat jag har inom mig för dessa psykopater är permanent - jävla nollor som inte vågar ta det ansikte-mot-ansikte. Det finns få saker jag saknar respekt för - denna grupp är jag helt respektlös mot. Om jag hade ett enda namn av de ansvariga... Vilket är varför deras identitet är den största hemlighet i det hela - så undkommer de polisanmälan & åtal - även om de har statens stöd.

Komigen era ynkryggar - ni vet var jag finns. Låt mig visa vad jag tycker om er personligen. Era sjuka psykopater - ni tror att ni har rätt i er sak; det är helt fel - ni är sjuka i huvudet som har irrationella tron som inte vågar få det motbevisat. Fegheten.... Fyfan.... Lägre är skit i ekosystemet.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-11-04 kl. 10:42.
Citera
2021-11-04, 12:23
Medlem
Citat:
Tack för länkarna.

Polisen kommer väl knappast utreda underrättelsetjänsten och de har väl ingen insyn där heller. Finns nog inga kontrollorgan man kan vända sig till så att gå den demokratiska vägen är nog ganska hopplöst. Att utpeka exakt myndighet och personer ännu hopplösare.

Av den anledningen vet jag att de verkligt effektiva brottsnätverken, korruption, förskingring av statliga medel där kontrakten delas ut till svågrar och brorsöner, bostadsmaffior, aktivister och trafficking oftast döljer sig inom statens egna underrättelsenätverk och partners. Ju mer befolkningen övervakas desto mer avancerade verktyg till den organiserade brottsligheten.

Riktigt Bovar springer inte omkring och skjuter utan de trakasserar bostadsinnehavare och företag tills dessa kan köpas billigt, letar efter sårbara individer med dåligt självförtroende via underrättelsetjänsten, ger sig på lukrativa sektorer som byggbranchen och invandringsindustrin, lägger vantarna på statliga kontrakt via skattepengarna och EU-bidrag.
Citera
2021-11-04, 12:50
Medlem
regafras avatar
Citat:
Polisen kommer väl knappast utreda underrättelsetjänsten och de har väl ingen insyn där heller. Finns nog inga kontrollorgan man kan vända sig till så att gå den demokratiska vägen är nog ganska hopplöst. Att utpeka exakt myndighet och personer ännu hopplösare.

Av den anledningen vet jag att de verkligt effektiva brottsnätverken, korruption, förskingring av statliga medel där kontrakten delas ut till svågrar och brorsöner, bostadsmaffior, aktivister och trafficking oftast döljer sig inom statens egna underrättelsenätverk och partners. Ju mer befolkningen övervakas desto mer avancerade verktyg till den organiserade brottsligheten.

Riktigt Bovar springer inte omkring och skjuter utan de trakasserar bostadsinnehavare och företag tills dessa kan köpas billigt, letar efter sårbara individer med dåligt självförtroende via underrättelsetjänsten, ger sig på lukrativa sektorer som byggbranchen och invandringsindustrin, lägger vantarna på statliga kontrakt via skattepengarna och EU-bidrag.

Vore ju för d-j om det inte gick att anmäla till EU, FN osv (SÄKINT, IU då det är en bevisad polis med?) för det är ju tortyr, mordförsök och rent kriminellt mot människorätten. Att det sitter i knäna på varandra i Sverige är ju en sak men det måste finnas journalister, advokater utanför Sverige som är intresserade?

Att man nämner diktaturers offer annars i media ? Är det antalet? I DDR då folket trakasserades så visste alla att det användes och var på så vis mental enklare att bära för dem ,men i Sverige där man trodde allt fanns i MR grupper så står de bara och säger "vi kan inget göra" och man tänker först att Sverige är stor bidragsgivare så hjälporganisationerna räknar kallt att "lite Svenskar får vi spilla mot alla de pengar vi kan samla och hjälpa andra i andra länder med" ?

Jag skriver så att andra kan läsa och känna igen sig, vilket tog väldigt tid för mig då jag googlade men hittade inget först, och så att även advokater kan kontakta mig då de fattar att detta är sant.
Senast redigerad av regafra 2021-11-04 kl. 13:30.
Citera
2021-11-04, 18:06
Medlem
Citat:
Vore ju för d-j om det inte gick att anmäla till EU, FN osv (SÄKINT, IU då det är en bevisad polis med?) för det är ju tortyr, mordförsök och rent kriminellt mot människorätten. Att det sitter i knäna på varandra i Sverige är ju en sak men det måste finnas journalister, advokater utanför Sverige som är intresserade?

Att man nämner diktaturers offer annars i media ? Är det antalet? I DDR då folket trakasserades så visste alla att det användes och var på så vis mental enklare att bära för dem ,men i Sverige där man trodde allt fanns i MR grupper så står de bara och säger "vi kan inget göra" och man tänker först att Sverige är stor bidragsgivare så hjälporganisationerna räknar kallt att "lite Svenskar får vi spilla mot alla de pengar vi kan samla och hjälpa andra i andra länder med" ?

Jag skriver så att andra kan läsa och känna igen sig, vilket tog väldigt tid för mig då jag googlade men hittade inget först, och så att även advokater kan kontakta mig då de fattar att detta är sant.

Vid europadomstolen bör man vara försiktig. Ett sätt kanske vore påvisa att den hemliga daraavläsningen eller signalspaningen har använts i kriminella syften eller till åsiktsregistrering och trakasserier som lett till ekonomiska svårigheter.

Största problemet är nog att påvisa huvudmannen för avlyssningen och vilka den har delats ut till. Kan ju vara FRA som avlyssnar alla men där polisen inte kan använda det i domstol på grund av lagarna, kan vara outsourcat till ett annat land för att slippa underrätta målpersonerna eller så kan det vara någon myndighet.

Sedan så vet jag att många länder skiter i sina egna lagar. Sverige är inget undantag. Förutom att använda andra länder för hemlig dataavläsning utan att underrätta måltavlan så använder myndigheterna även hemlig husransakan och kameraövervakning i bostaden utan tillstånd. Nästan vartenda ny säkerhetslag är egentligen sånt som underrättelsetjänsten redan olagligt har hållit på i några år med.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-11-04 kl. 18:16.
Citera
2021-11-04, 18:21
Medlem
regafras avatar
Citat:
Vid europadomstolen bör man vara försiktig. Ett sätt kanske vore påvisa att den hemliga daraavläsningen eller signalspaningen har använts i kriminella syften eller till åsiktsregistrering och trakasserier som lett till ekonomiska svårigheter.

Största problemet är nog att påvisa huvudmannen för avlyssningen och vilka den har delats ut till. Kan ju vara FRA som avlyssnar alla men där polisen inte kan använda det i domstol på grund av lagarna, kan vara outsourcat till ett annat land för att slippa underrätta målpersonerna eller så kan det vara någon myndighet.

Jag har ju allt på dem, vad de gjort, bilder namn adresser, inspelningar på några mindre begåvade nu senaste åren som ljuger och svärtat ner mig vilket jag tacksamt spelat in.
Tyvärr så uppfattade jag dessa som vänligt sinnad i början men förstod inte att de var dessa som troligen dragit igång allt för att komma nära mig och hemligt förhöra mig ang en stor utredning, där jag står fel omnämnd mer än en gång. I början så gav jag tom bort en inspelningsutrustning av bättre sort, jag tränade på att inte lära mig deras namn då jag vile inte försäga mig etc, men efter 3 år så satt namnen ändå givet.

Med att "ha allt" så om jag uppger vid en anmälan att min bilspelare blivit stulen flera gånger och jag har namn på dessa som jag sett runt bilen, så kunde man ju anmäla polisen om de börjad vägra ta upp anmälningar eller rubricera det som något annat än stöld. Så vi får inte måla fan på väggarna här utan försöka brainstorma vilka advokater eller organisationer som kan var vettiga att kontakta.
Citera
2021-11-04, 18:46
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:

Tyvärr så uppfattade jag dessa som vänligt sinnad i början men förstod inte att de var dessa som troligen dragit igång allt för att komma nära mig och hemligt förhöra mig ang en stor utredning, där jag står fel omnämnd mer än en gång.

Det är nog många som har upplevt det. Kärleksbombade och ingivna falska förhoppningar i början för att sedan inse hur utnyttjade de blivit. Samt konkurrensen att prestera är hög. Det hela är ju uppenbarligen en destruktiv sekt som styrs av psykopater och mördare. Jag är glad att jag aldrig drogs in i det utan höll mig för mig själv. Nu gäller det bara att rida ut stormen tills nätverket rasat på grund av nyckelpersoners undergång eller att tillräckligt många avhoppare avslöjar hur systemet fungerar. Människor som sagt nej till grupptryck och traumabaserad ritualmisshandel kanske kan komma ut i ljuset och få en mer genuin andlig mening i livet.

Jag hoppas att det går bra både för oss som blivit förföljda och de som brutit med gangstalkingsekten. Hoppas vi får en fredlig och ljus framtid som de starka individer vi var menade att vara. Fria från psykopati och istället uppfyllda av altruistisk visdom.
Citera
2021-11-04, 19:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Det är nog många som har upplevt det. Kärleksbombade och ingivna falska förhoppningar i början för att sedan inse hur utnyttjade de blivit. Samt konkurrensen att prestera är hög. Det hela är ju uppenbarligen en destruktiv sekt som styrs av psykopater och mördare. Jag är glad att jag aldrig drogs in i det utan höll mig för mig själv. Nu gäller det bara att rida ut stormen tills nätverket rasat på grund av nyckelpersoners undergång eller att tillräckligt många avhoppare avslöjar hur systemet fungerar. Människor som sagt nej till grupptryck och traumabaserad ritualmisshandel kanske kan komma ut i ljuset och få en mer genuin andlig mening i livet.

Jag hoppas att det går bra både för oss som blivit förföljda och de som brutit med gangstalkingsekten. Hoppas vi får en fredlig och ljus framtid som de starka individer vi var menade att vara. Fria från psykopati och istället uppfyllda av altruistisk visdom.

Det som är absolut sjukaste är att aktivister för mänskliga rättigheter & även en europaparlamentariker som är emot statlig övervakning & för privatlivsskydd/dataskydd deltog utan tvekan i mitt egna fall - ganska djupt också. Det är alltså irrationell som fan att människor ignorerar sina kärnvärderingar & politiska agendor för att delta i GS-operation som direkt strider mot deras hela professionella liv som politiker. De som ansvarar för det här måste ha en extrem auktoritet eller motivation som nästan alla köper med fria vilja. Alternativt att vissa även betalas av för sin tystnad.

Om det vore endast en sekt hade de inte haft sådana i princip totalinflytande i en sociala krets - framförallt att de spårar all en gör online. Det är inte en sekt i traditionell mening men en gruppering djupt i samhället som har dessa resurser & auktoritet. De kan privat vara i en sekt såsom Scientologi som genomförde den största infiltrationen i amerikanske staten någonsin - t.o.m. i FBI.

Jag känner själv vad de försöker göra mot mig vilket är en typ av traumabaserad "Mind Control" - det här är nästan helt psykologiskt & närmare informationskrigföring då de tar över informationen runt en - vare sig offline eller online.

Propagandan online vill hävda att de är sci-fi-vapen eller Gud/Satan - det är något liknande: psykopater i stater som har sjuka tron om sig & andra med målet att utföra social engineering & "Mind Control" om inte för riktiga mål, satt agenda eller experiment.

I mitt fall påbörjades det här år 2005 på gymnasiet - ungefär då den globala GS-operationen började dyka upp i Google-sökmotor. Det är utan tvekan en global nätverk/operation i vilket fall jag har svårt att peka finger att svenska staten är ansvariga; de är troligen med på det på en nivå som alla andra dock tror jag att operationen är gömd under andra namn & agendor så ingen officiell person i underrättelse eller polisen kan lista ut genom offentliga dokument.

Deras högsta prioritet är social engineering & psykologiska operationer mot en; de kan medvetet anställa psykopater för det här med hög lön för att handhålla en sådan oetisk & amoralisk ansvar. I kulter/sekter hävdas det är psykopater är demoner & själlösa därav har de en speciell betydelse. Dock tror jag att de medvetet ber folk att agera på visst sätt som en del av psykologiska operationen i syfte av beteende- & trossystemförändring - att visa ska se & tolka världen SOM DE VILL. Om vi har sådan hjärna så kan de effektivt styra oss eftersom de format vår verklighetsuppfattning ganska fientligt via informationsoperationer.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-11-04 kl. 19:27.
Citera
2021-11-04, 19:22
Medlem
regafras avatar
Citat:
Sedan så vet jag att många länder skiter i sina egna lagar. Sverige är inget undantag. Förutom att använda andra länder för hemlig dataavläsning utan att underrätta måltavlan så använder myndigheterna även hemlig husransakan och kameraövervakning i bostaden utan tillstånd. Nästan vartenda ny säkerhetslag är egentligen sånt som underrättelsetjänsten redan olagligt har hållit på i några år med.

Precis som jag uppfattat det också ,man ändra när några berättar om deras metoder som jag tex , och de blivit rädda att åka fast. Men mord och tortyr kommer de inte runt med lagstiftning, men de ska ju utredas och där kommer tröskeln de höjer uppenbarligen.
Citera
2021-11-04, 19:23
Medlem
Citat:
Jag har ju allt på dem, vad de gjort, bilder namn adresser, inspelningar på några mindre begåvade nu senaste åren som ljuger och svärtat ner mig vilket jag tacksamt spelat in.
Tyvärr så uppfattade jag dessa som vänligt sinnad i början men förstod inte att de var dessa som troligen dragit igång allt för att komma nära mig och hemligt förhöra mig ang en stor utredning, där jag står fel omnämnd mer än en gång. I början så gav jag tom bort en inspelningsutrustning av bättre sort, jag tränade på att inte lära mig deras namn då jag vile inte försäga mig etc, men efter 3 år så satt namnen ändå givet.

Med att "ha allt" så om jag uppger vid en anmälan att min bilspelare blivit stulen flera gånger och jag har namn på dessa som jag sett runt bilen, så kunde man ju anmäla polisen om de börjad vägra ta upp anmälningar eller rubricera det som något annat än stöld. Så vi får inte måla fan på väggarna här utan försöka brainstorma vilka advokater eller organisationer som kan var vettiga att kontakta.

Det mesta av vad de säger så att du bara hör dem utan att se dem ska du inte bry dig om då de bara kastar dig omkring och får dig att se dum ut i deras interna övervakningssystem.

Ignorera listan är:
Erbjudanden om sex
Mordhot
Utpressining
Att du är efterlyst
Att de vill rekrytera dig
Du kommer få skadestånd
Din familj och folk du känner skickar medelanden via dem
Foliehattsteknologier
osv

Dock vore det guld värt att ha sådant skitsnack på band. Behövs nog lite speciell utrustning för det. Glöm mobilen för den är övervakad. Allt som är kopplat till internet övervakas, spara det inte ens på en dator som någonsin kommer användas online.
Citera
2021-11-04, 19:29
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Det mesta av vad de säger så att du bara hör dem utan att se dem ska du inte bry dig om då de bara kastar dig omkring och får dig att se dum ut i deras interna övervakningssystem.

Ignorera listan är:
Erbjudanden om sex
Mordhot
Utpressining
Att du är efterlyst
Att de vill rekrytera dig
Du kommer få skadestånd
Din familj och folk du känner skickar medelanden via dem
Foliehattsteknologier
osv

Dock vore det guld värt att ha sådant skitsnack på band. Behövs nog lite speciell utrustning för det. Glöm mobilen för den är övervakad. Allt som är kopplat till internet övervakas, spara det inte ens på en dator som någonsin kommer användas online.

Min innersta sociala krets är kopplat till någon informationsdelningsapparat där de samordnar psykologiska operationer mot mig med information de samlar. Varför ska vi ignorera det faktum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in