2021-11-04, 15:26
Medlem
retardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Varför tror du att majoriteten av relationer bildas på krogen under drog och alkohol rus? Det kanske är lite det som är problemet? Åter igen svenska "tjejer" (läs: horor) får skulle sig själva om de blir "utsatta" för tvetydigt sex. Men det finns ingen våldtäktsepidemi i Sverige utan om något så är det en slynepidemi.

Du kommer inte bli incel, du är en incel.

Din karriär på flashback hittils har bestått i att försvara Blattelito, Hata på en handsbolls tjej och försvara nytorgsmannen.

Du behöver mer hjälp än vad internet kan ge dig.

Åter till ämnet, Värdelöst straff på en värdelös människa.
Citera
2021-11-04, 15:27
Medlem
Citat:
Han har bara haft sex med folk mer eller mindre mot deras vilja.

Detta är definitionen av våldtäkt. Intressant att du tycker det är i sin ordning att ha sex med folk mot deras vilja.

Citat:
Han förtjänar varken att dö eller få livstid. 5 år känns rimligt han kommer aldrig att våldta igen återfallsrisken för en person i ett sådant uppmärksammat brottmål är 0.

All statistik talar emot dig. Återfallsrisken för sexualbrottslingar är extremt hög.

När man tittar på din historik så klarnar dock bilden av vad du är för figur. Jag hoppas polisen har koll på dig, för antingen är du redan en våldtäktsman själv, eller så fantiserar du om det. Din posthistorik är väldigt skrämmande - kommer nog få läsa om dig i tidningen så småningom.
Citera
2021-11-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Grav övervikt, som efter viktnedgång resulterade i en massa överflöds skinn. Föga attraktivt således

Inte för det har med ämnet att göra. Men det är bortopererat.

Hoppas det blir en överklagan. Sista dagen för den är 25 november.
Citera
2021-11-04, 15:45
Medlem
EmelieNorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Allt under 20 år är ett hån mot alla drabbade, för helvete han är säkert ute efter 2,5 år om ens det. Tack sverige hoppas nån nackar fanskapet på kåken såna här människor förtjänar inte att leva.

Tyvärr kommer han hamna på ett fängelse där bara likasinnade sitter, så sannolikheten är nog större att han får klapp på axeln och får byta runk-historier med sina medfångar, än att någon nackar honom.
Citera
2021-11-04, 15:47
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Sverige är ett mycket intressant land på många olika sätt. Vansinnigt att det finns många mycket mindre allvarliga brott som ger längre tid bakom gallret.

Nej, det gör det inte. Eller ja, det beror ju på vad du betraktar som "allvarligt" såklart.

För övrigt förvånansvärt mild dom. Nånting måste ha gått fel i tingsrättens resonemang. Får läsa domen sen för att försöka begripa. Generellt sett ligger ofta domarna för våldtäkt i den lägre delen av straffskalan, men 5 års fängelse för en person med ett tydligt beteendemönster som döms för fler våldtäkter än rikskändisen Hagamannen? Futtigt, minst sagt.
Citera
2021-11-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Lär dig läsa.
Jag skrev att kvinnor är upprörda för han fick så lågt straff, samtidigt är det kvinnor som röstar på partier som vill ha låga straff, så varför klagar dom?
Rösta rätt istället för rött 😂👮🏽‍♀️🇸🇪✌️

fast han är ju vit, dessa vill ju inte brunhögern sätta bakom galler ändå...
Citera
2021-11-04, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Detta är definitionen av våldtäkt. Intressant att du tycker det är i sin ordning att ha sex med folk mot deras vilja.

All statistik talar emot dig. Återfallsrisken för sexualbrottslingar är extremt hög.

När man tittar på din historik så klarnar dock bilden av vad du är för figur. Jag hoppas polisen har koll på dig, för antingen är du redan en våldtäktsman själv, eller så fantiserar du om det. Din posthistorik är väldigt skrämmande - kommer nog få läsa om dig i tidningen så småningom.

Det är ju det som är min poäng begreppet våldtäkt har blivit urvattnad.

Jag håller inte med dig. Det har jag all rätt till att göra utan att behöva oroa mig för att polisen ska trakassera mig, det är lite det som är hela poängen med Sverige. En opopulär åsikt är inte ett brott iaf inte än så länge.
Citera
2021-11-04, 16:11
Medlem
Citat:
Det är ju det som är min poäng begreppet våldtäkt har blivit urvattnad.

Du anser att det ska vara okej att ha sex med någon mot den personens vilja. Du är djupt störd.

Citat:
Jag håller inte med dig. Det har jag all rätt till att göra utan att behöva oroa mig för att polisen ska trakassera mig, det är lite det som är hela poängen med Sverige. En opopulär åsikt är inte ett brott iaf inte än så länge.

Nej, du har ingen rätt överhuvudtaget till att våldta någon.

Att ha din åsikt är inget brott, men din posthistorik avslöjar något mycket mörkare än så. Du är en våldtäktsman "in the making", om du inte redan är det.

5 års fängelse för en av Sveriges värsta serievåldtäktsmän är ett patetiskt straff. Men du tycker uppenbarligen att Nytorgsmannen är en helt reko kille som inte gjort något fel.
Senast redigerad av Reiwa 2021-11-04 kl. 16:15.
Citera
2021-11-04, 16:14
Medlem
Citat:
Varför har hela white trash Sverige USAs rättssystem som mental förebild för hur ett rättssystem ska vara? Kanske ska börja ifrågasätta all propaganda du blivit utsatt för som får dig att tro att börja en mening med "I USA" är ett argumentum ab auctoritate, spoiler alert det är inte det...

Därför att vi är en vassel stat till USA. Vi konsumerar samma sorts kultur och vi är oerhört präglade av amerikansk politik och allt annat så varför inte jämföra med deras rättskippningssystem?
Citera
2021-11-04, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Nej, det gör det inte. Eller ja, det beror ju på vad du betraktar som "allvarligt" såklart.

För övrigt förvånansvärt mild dom. Nånting måste ha gått fel i tingsrättens resonemang. Får läsa domen sen för att försöka begripa. Generellt sett ligger ofta domarna för våldtäkt i den lägre delen av straffskalan, men 5 års fängelse för en person med ett tydligt beteendemönster som döms för fler våldtäkter än rikskändisen Hagamannen? Futtigt, minst sagt.

Tycker du det är relevant att jämföra med Hagamannen som fälldes för grova våldtäkter, överfallsvåldtäkter och t.o.m mordförsök???
Citera
2021-11-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du anser att det ska vara okej att ha sex med någon mot den personens vilja. Du är djupt störd.

Nej, du har ingen rätt överhuvudtaget till att våldta någon.

Att ha din åsikt är inget brott, men din posthistorik avslöjar något mycket mörkare än så. Du är en våldtäktsman "in the making", om du inte redan är det.

5 års fängelse för en av Sveriges värsta serievåldtäktsmän är ett patetiskt straff. Men du tycker uppenbarligen att Nytorgsmannen är en helt reko kille som inte gjort något fel.

Ingen har rätt att våldta någon det är därför det är ett brott. Jag hänger inte riktigt med i hur du resonerar nu.
Citera
2021-11-04, 16:24
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Tycker du det är relevant att jämföra med Hagamannen som fälldes för grova våldtäkter, överfallsvåldtäkter och t.o.m mordförsök???

Ja, det är relevant. Hagamannen är en rikskändis som både var misstänkt och fälldes för färre brott än denna killen. Båda var sen tidigare ostraffade. Visst, Hagamannen genomförde överfallsvåldtäkter med en stigande grad av våld, han var och är alltså mycket farligt. Frågan är hur relationen mellan kvantitet och kvalitet blir i fall som dessa. Nytorgsmannen har varit förslagen och beräknande, FUP vittnar om ett mönster som förvärras över tid, det har även här förekommit hot och våld i flera fall. GMs anteckningar vittnar dessutom om att han mycket väl är medveten om att det han gör är sjukt.

*fittuppklipparsax*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in