Citat:
Ursprungligen postat av
Olivia.thredson
Hmmm… alltså jag förstår vad du menar, men tänker att det är någon som Sara blivit kompis med pga kontot, inte att de var vänner sen innan? Men jag kanske tänker fel.
Varför min tanke kom på Anna-Lisa
1. Personen sägs vara skåning
2. Personen sägs vara väldigt nära vän till Sara (Diana upprepar fler gånger hur nära vän Sara är till denna, jättenärat till och med). Jag följer inte Sara aktivt men kollar ibland, vad jag sett bor hon i Dubai och har inte visat upp jättemånga nära vänner förutom Anna-Lisa som varit hos henne i Dubai i längre perioder bl.a.
3. Personen har bra insyn över eotb och dessa personer som är med i programmen
4. Personen sägs även vara vän med Josefin kvist - om jag minns rätt var Anna lisa och Josefin med i samma säsong/första säsongen av eotb tillsammans?
5. Personen vill till alla pris vara anonym (antar att det hade kunnat skada många av Anna lisas vänskapsrelationer om de kom ut att hon skvallrat och hängt ut dom)
6. Diana sa att dom hotade "att spränga hennes rövhål". Detta låter som något Sara kunnat slänga ur sig, kanske även Anna lisa.. kan tänka mig att hennes ordförråd minskat drastiskt efter alla år med muppen Adde.
7. Diana benämner personen som "A" i sin video, men hon kanske bara sa något random, såg ej hela videon
Bara en tanke. Jag kan ha helt åt helvete fel. Vet inte ens varför jag blev så insatt av detta meningslösa tonårsdrama men jag har haft ett par långtråkiga kvällar på sistone eftersom jag är sjuk.