2021-11-02, 10:00
Medlem
Läste precis på V*nessas privata instagram att vi inte ska vara så säkra på att EXONPHSPOILER inte kommer tillbaka, det kliade tydligen i hennes fingrar.

Det mest komiska är ju att hon varit med och drivit detta konto där hon skrivit så mycket skit om folk och varit direkt otrevlig och så fort hon själv blir uthängd är det inte okej..
Citera
2021-11-02, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BannisterR
Känns ytterst tveksamt! Haha

Hon @influencernytt säger nu att hon inte är den anonyma EXONPHSPOILER men att den personen ska ha tvingat nessa att stänga ner. Hon spekulerade också i att det är Sara Bolay som är den andra personen.
Citera
2021-11-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BannisterR
Läste precis på V*nessas privata instagram att vi inte ska vara så säkra på att EXONPHSPOILER inte kommer tillbaka, det kliade tydligen i hennes fingrar.

Det mest komiska är ju att hon varit med och drivit detta konto där hon skrivit så mycket skit om folk och varit direkt otrevlig och så fort hon själv blir uthängd är det inte okej..

Men LOL… hon sa ju att ig har stängt ner kontot 😂 hur ska hon ha det.
Citera
2021-11-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normabates
Hon @influencernytt säger nu att hon inte är den anonyma EXONPHSPOILER men att den personen ska ha tvingat nessa att stänga ner. Hon spekulerade också i att det är Sara Bolay som är den andra personen.

Följer också det kontot, så jävla mycket bullshit hela tiden och mycket spekulationer om vem det är bakom kontot. Sedan rätt som det är postar människan "JAG ÄR EXONPH".. Detta kontot har alltså varit ett fankonto till Sara Bolay i flera års tid och nu gjort sig ovän med Sara i detta drama.

Följer även Influnytt på instagram som i princip endast repostar från alla andra utan egna bullshit-spekulationer. Utifrån det jag sett på det kontot känns det som att Diana gav oss bäst ledtrådar i hennes youtube-video.
Citera
2021-11-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
Följer också det kontot, så jävla mycket bullshit hela tiden och mycket spekulationer om vem det är bakom kontot. Sedan rätt som det är postar människan "JAG ÄR EXONPH".. Detta kontot har alltså varit ett fankonto till Sara Bolay i flera års tid och nu gjort sig ovän med Sara i detta drama.

Följer även Influnytt på instagram som i princip endast repostar från alla andra utan egna bullshit-spekulationer. Utifrån det jag sett på det kontot känns det som att Diana gav oss bäst ledtrådar i hennes youtube-video.

Det är extremt dålig är med ledtrådar 😂 folk får börja spill the beans ASAP!
Citera
2021-11-02, 15:03
Medlem
Citat:

Det som är mest cringe är hur hon typ försöker kopiera EXONPH-språket med ”så rädd” osv. Pinsamt för hon behärskar det absolut noll, lägger in det på fel ställe och låter bara så sjukt patetisk 😂 nä fy, tycker synd om den stackars människan (barnet?).
Citera
2021-11-03, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia.thredson
Det som är mest cringe är hur hon typ försöker kopiera EXONPH-språket med ”så rädd” osv. Pinsamt för hon behärskar det absolut noll, lägger in det på fel ställe och låter bara så sjukt patetisk 😂 nä fy, tycker synd om den stackars människan (barnet?).

Hahah ja den människan kan inte vara gammal. Vem vill ens för det första ta på sig att det är en själv som är exonphspoiler. Då är det ju bara att kila in i rättssalen direkt hahahh.
Citera
2021-11-03, 10:29
Medlem
Citat:

Håller med! Tror också att det Diana berättade i sin Youtube-video är det närmsta vi kommer sanningen idag! Poddavsnittet de andra tjejerna gjorde lät inte speciellt övertygande i min mening.
Citera
2021-11-03, 18:37
Medlem
Läste en tråd på Facebook! Verkar som att innan kontot började växa var det en skånsk tjej som visade sig och utgav sig för att vara den riktiga ägaren.
Citera
2021-11-04, 12:58
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Kan det vara Anna-Lisa Herascu?
Pratar skånska, hon är bra vän med Sara Bolay, har säkert mkt inside info eftersom hon varit med själv i eotb
Citera
2021-11-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Kan det vara Anna-Lisa Herascu?
Pratar skånska, hon är bra vän med Sara Bolay, har säkert mkt inside info eftersom hon varit med själv i eotb

Hmmm… alltså jag förstår vad du menar, men tänker att det är någon som Sara blivit kompis med pga kontot, inte att de var vänner sen innan? Men jag kanske tänker fel.
Citera
2021-11-04, 20:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia.thredson
Hmmm… alltså jag förstår vad du menar, men tänker att det är någon som Sara blivit kompis med pga kontot, inte att de var vänner sen innan? Men jag kanske tänker fel.

Varför min tanke kom på Anna-Lisa
1. Personen sägs vara skåning

2. Personen sägs vara väldigt nära vän till Sara (Diana upprepar fler gånger hur nära vän Sara är till denna, jättenärat till och med). Jag följer inte Sara aktivt men kollar ibland, vad jag sett bor hon i Dubai och har inte visat upp jättemånga nära vänner förutom Anna-Lisa som varit hos henne i Dubai i längre perioder bl.a.

3. Personen har bra insyn över eotb och dessa personer som är med i programmen

4. Personen sägs även vara vän med Josefin kvist - om jag minns rätt var Anna lisa och Josefin med i samma säsong/första säsongen av eotb tillsammans?

5. Personen vill till alla pris vara anonym (antar att det hade kunnat skada många av Anna lisas vänskapsrelationer om de kom ut att hon skvallrat och hängt ut dom)
6. Diana sa att dom hotade "att spränga hennes rövhål". Detta låter som något Sara kunnat slänga ur sig, kanske även Anna lisa.. kan tänka mig att hennes ordförråd minskat drastiskt efter alla år med muppen Adde.

7. Diana benämner personen som "A" i sin video, men hon kanske bara sa något random, såg ej hela videon

Bara en tanke. Jag kan ha helt åt helvete fel. Vet inte ens varför jag blev så insatt av detta meningslösa tonårsdrama men jag har haft ett par långtråkiga kvällar på sistone eftersom jag är sjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in