2021-11-04, 05:56
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marfokab
Intressant
https://sverigesradio.se/artikel/okning-av-svart-sjuka-pa-akuten-ingen-vet-varfor-rekordmanad

Läskigt. Och alla småbarn får RS som aldrig förr. Allt kan väl inte skyllas på att vi var ”isolerade” i ett år. De flesta levde ju trots allt som vanligt. Barn gick på förskola och skola och folk åkte tunnelbana.
Citera
2021-11-04, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Skulle man inte dö efter några månader? (Enl. TS). 🤔

Det har gått en herrans massa månader nu efter fullvaccinering, både för mig och för alla jag känner. Och det är rätt många. Ingen som har dött, hittills…

Så, detta verkar ju som en helt ”debunked” (konspirations)teori. Skönt!

Som dubbelvaccinerad (fullvaccinerad blir man kanske aldrig) håller jag förstås med om det du skriver. Det känns skönt att detta bara var rena fantasierna. Nivån på teorierna här är ju verkligen katastrofal. Problemet är ju bara att om det skulle finnas motiverad kritik mot vaccinen då försvinner den i resten av galenskapen så dessa tokstollar går ju i praktiken big pharmas ärenden.
Citera
2021-11-04, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Så jag måste vänta 2-3 år innan jag kan håna mina polare som inte vaccinerat sig för att de är rädda för bieffekter? Va fan.

Ja och under tiden kan de ge dig ångest med diverse larmrapporter om hemska biverkningar. Men håll ut, du får (förhoppningsvis) ge igen runt 2023 :-)
Citera
2021-11-04, 09:12
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Ja och under tiden kan de ge dig ångest med diverse larmrapporter om hemska biverkningar. Men håll ut, du får (förhoppningsvis) ge igen runt 2023 :-)

Den som väntar på nåt gott! Kommer bli skitroligt att dra fram hånkortet om 2-3 år när folk inte ens kommer ihåg att det var nån slags pandemi 2020/21.
Citera
2021-11-04, 09:35
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Den som väntar på nåt gott! Kommer bli skitroligt att dra fram hånkortet om 2-3 år när folk inte ens kommer ihåg att det var nån slags pandemi 2020/21.

Oroa dig inte. Pandemin är kvar 2023. Då är du inne på spruta åtta eller nåt sånt.
Vi måste ju skydda oss mot den nya epsilon-varianten vettu. Jättefarlig.
Citera
2021-11-04, 09:51
Medlem
Grisigts avatar
Ännu en prediction att man kommer kola!! CAN'T WAIT!! Då väntar vi några månader - IGEN
Längtar tills även denna grifter blir motbevisad som alla andra
Citera
2021-11-04, 10:43
Medlem
ReijoHervonens avatar
Tråden är från januari. Så vi kan nog slå fast att denna "professor" var en total nolla då...
Citera
2021-11-04, 11:32
Medlem
Bikefits avatar
Om vi bara väntar tillräckligt länge kommer profetiorna garanterat att gå i uppfyllelse
Citera
2021-11-04, 13:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Nej, det finns inga 20 000 fall som kan ses som vaccindöda i USA eller någonstans i världen.
Det finns ingen fastställd koppling. Visst har det förekommit biverkningar som i extremt sällsynta fall lett till döden.
Den som tror att det handlar om över 20 000 dödsfall i USA förstår inte hur VAERS fungerar.

Jag undrar fortfarande var de tillförlitliga siffrorna finns för alla vaccindöda i Sverige.
Citera
2021-11-04, 13:52
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bikefit
Om vi bara väntar tillräckligt länge kommer profetiorna garanterat att gå i uppfyllelse

Om 100 år är dödligheten nära 100%
Citera
2021-11-04, 21:36
Avstängd
"Ökning av svårt sjuka på akuten – ingen vet varför: "Rekordmånad""

https://sverigesradio.se/artikel/okning-av-svart-sjuka-pa-akuten-ingen-vet-varfor-rekordmanad
Citera
2021-11-04, 21:36
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
"Ökning av svårt sjuka på akuten – ingen vet varför: "Rekordmånad""

Du tror att det är vaccinet? I så fall- varför?
Senast redigerad av Beckisbarnet 2021-11-04 kl. 21:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in