2021-11-03, 21:02
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
I Sverige? Inrapporterade ca 386 st. Där man hittat en klar och direkt koppling. Då ska vi veta att man tror att endast runt 10 % av de allvarliga biverkningarna rapporteras in. Alltså effekt som uppstått ca 2 veckor efter 1a respektive 2 a dosen.

Vaccinet mot svininfluensan drog man bort illa kvickt efter ca 30 fall av koma, och detta efter att 5 miljoner Svenskar tagit giftet.

Var har du fått informationen att dessa 386 fall har en säkerställd koppling till vaccin?
Citera
2021-11-03, 21:05
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Jodå, det gör det.

Då får du presentera trovärdiga källor på det.
Det finns inget som tyder på att vaccinerade skulle dö i större utsträckning.
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7043e2.htm?s_cid=mm7043e2_w#contribAff
Citera
2021-11-03, 21:10
Medlem
IcyHearts avatar
Skulle man inte dö efter några månader? (Enl. TS). 🤔

Det har gått en herrans massa månader nu efter fullvaccinering, både för mig och för alla jag känner. Och det är rätt många. Ingen som har dött, hittills…

Så, detta verkar ju som en helt ”debunked” (konspirations)teori. Skönt!
Citera
2021-11-03, 21:37
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Om det nu SKULLE vara så att någon elak galning designat vaccin för att döda mänskligheten tror du då de skulle göra så att folk dog knall fall? Tror du inte att det skulle vara svårt att övertyga andra att ta vaccinet då? Om folk börjar dö efter 2-3 år så skulle det nog vara optimalt ur den synvinkeln. Så med andra ord får vi vänta en stund till för att se hur det går med massdöden.

Så jag måste vänta 2-3 år innan jag kan håna mina polare som inte vaccinerat sig för att de är rädda för bieffekter? Va fan.
Citera
2021-11-03, 21:41
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart

Det har gått en herrans massa månader nu efter fullvaccinering, både för mig och för alla jag känner. Och det är rätt många. Ingen som har dött, hittills…

Vi får hoppas att du har rätt men om du tar en titt på tråden "Mystiska dödsfall av vaccinet" ser det tyvärr inte bra ut. Lägger du sedan till att vi i Europa sedan massvaccinationernas början har total överdödlighet (euromomo.eu) blir bilden ännu sämre. Om du nu anser dig som "fullvaccinerad" och har klarat dig bra så här långt gör du nog klokt i att inte ta fler sprutor.
Citera
2021-11-03, 22:51
Medlem
marfokabs avatar
Intressant
https://sverigesradio.se/artikel/okning-av-svart-sjuka-pa-akuten-ingen-vet-varfor-rekordmanad
Citera
2021-11-04, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Om det nu SKULLE vara så att någon elak galning designat vaccin för att döda mänskligheten tror du då de skulle göra så att folk dog knall fall? Tror du inte att det skulle vara svårt att övertyga andra att ta vaccinet då? Om folk börjar dö efter 2-3 år så skulle det nog vara optimalt ur den synvinkeln. Så med andra ord får vi vänta en stund till för att se hur det går med massdöden.

För mycket science fiction nu, kan vi inte komma fram till att Kina råkade släppa lös viruset och ville dölja det till max och misslyckades totalt. Som svar kom ett nytt vaccin som lösning, med få biverkningar men inte högre risk profil än covid 19. punkt.

mRNA vaccin som metod kommer att komma till annan användning i framtida medicin världen.

https://www.nyteknik.se/innovation/biontech-ska-testa-mrna-behandling-mot-cancer-pa-manniskor-7020594

https://www.forskning.se/2020/05/28/hur-rna-molekyler-ror-sig-kan-bidra-till-nya-cancerlakemedel/

Viruset gör redan jobbet och slaktar människor as we speak.... Eftersom folk har inte kapacitet och tillgång till den nivå av vård du behöver för att hantera covid-19. Inte ens Sverige klarade det men och andra sidan låg vi illa till redan innan pandemin.
Senast redigerad av rawjudge 2021-11-04 kl. 01:20.
Citera
2021-11-04, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart

Fel, inte inom några månader. Dock inom några år kommer det börja dyka upp härligheter.

Jag känner 0 som dött av Covid-19. Då är det ändå många som har haft det.

Avvakta några år och återkom. Om DU lever.
Senast redigerad av blaha95 2021-11-04 kl. 01:20.
Citera
2021-11-04, 02:36
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Så jag måste vänta 2-3 år innan jag kan håna mina polare som inte vaccinerat sig för att de är rädda för bieffekter? Va fan.

Vid det laget har du alltså tagit 6 sprutor till eller vadå? Med tanke på att immuniteten går ut på ca 6 månader jämfört med naturlig immunitet som varar betydligt längre och dom flesta läre ha som varit ute det senaste året.

Desto fler desto större risk för biverkningar antar jag.
Citera
2021-11-04, 04:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fel, inte inom några månader. Dock inom några år kommer det börja dyka upp härligheter.

Jag känner 0 som dött av Covid-19. Då är det ändå många som har haft det.

Avvakta några år och återkom. Om DU lever.

Det professor Cahill talar om är från några månader till några år. Det fick inte plats i rubriken.

Därför står det efter några månader och inte inom.

Det är många som har missat det här, trots att jag tagit upp det några gånger.
Citera
2021-11-04, 05:17
Medlem
viZionx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.

Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det professor Cahill talar om är från några månader till några år. Det fick inte plats i rubriken.

Därför står det efter några månader och inte inom.

Det är många som har missat det här, trots att jag tagit upp det några gånger.

Då kan du väl förklara det fetmarkerade i ditt första inlägg också, är du snäll.
Citera
2021-11-04, 05:32
Medlem
DURN80s avatar
Stört löjligt att det faktiskt finns idioter som tror på skiten den där "Professorn" ylar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in