2021-11-03, 22:40
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Hahahhaa tror du apple avlyssnar i nåt annat syfte än att kunna anpassa sin reklam till oss? Länka ett fall där facetime samtal avlyssnats och gör det nu, för isåfall ska ja be grabbarna sluta använda det direkt. Man ringer inte med sitt telefonnummer utan man ringer med sitt apple-id eller vafan de heter. Har sett dina inlägg i andra trådar också o du e verkligen full av skit
Självklart skulle Polisen/Säpo kunna gräva fram FaceTime samtal om dom hade haft ett intresse av att få fram loggar.

Du snackar bara skit, annars skulle det vara ett välkänt fenomen att ALLTID kommunicera via Facetime i dessa kretsar.

Varför köpte folk encrotelefoner för 15k + en årlig avgift på 25K när man kan prata helt säkert över Facetime?

"koM tiLL hIsIngeN sÅ kAN vI SnaCKa F2F"
Senast redigerad av Fricky 2021-11-03 kl. 22:42.
Citera
2021-11-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Självklart skulle Polisen/Säpo kunna gräva fram FaceTime samtal om dom hade haft ett intresse av att få fram loggar.

Är du så naiv att du tror Apple skulle ha ett system som krypterar alla dina Facetime-samtal?

Isåfall hade samtalet som gjordes den kvällen redan ”grävts fram”. Loggarna är de enda säpo kan få fram, dom kan inte få fram det som sägs. På samma sätt fungerar wickr när man använder burn funktionen, asså e du tappad? Fick du inte uppmärksamhet som liten? Vi har haft den här diskussionen innan du o jag och alla här tycker du e hjärndöd. Tack o hej dehär e sista gången nånsin jag svarar dig
Citera
2021-11-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Det säger väl allt om hur folk beter sig i dom här kretsarna, att ingen tar tag i skräpet Dumle. Däremot tvekar man inte att blåsa skallen av barndomskamrater utan att ha några betänkligheter kring det. Jävla monster allihop..

Jag har också funderat på varför ingen klippt Dumle eller att polisen låter honom springa omkring. Han är säkert informatör och då offrar polisen mordet på Einar istället för att tortera Dumle och få fram sanningen. Norrmalmspiketen saknas, de kunde sina grejer, kom tillbaka ni är förlåtna.
Citera
2021-11-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag har också funderat på varför ingen klippt Dumle eller att polisen låter honom springa omkring. Han är säkert informatör och då offrar polisen mordet på Einar istället för att tortera Dumle och få fram sanningen. Norrmalmspiketen saknas, de kunde sina grejer, kom tillbaka ni är förlåtna.

Att han är informatör är ingen ny teori. Kolla tråden om mordet på Rozh bara
Citera
2021-11-03, 22:46
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Du snackar bara skit, annars skulle det vara ett välkänt fenomen att ALLTID kommunicera via Facetime i dessa kretsar.

Varför köpte folk encrotelefoner för 15k + en årlig avgift på 25K när man kan prata helt säkert över Facetime?

"koM tiLL hIsIngeN sÅ kAN vI SnaCKa F2F"

varför ens vara så efterbliven att ta något sånt här via telefon man träffas och lägger mobilerna på annan plats annars blir det inte nåe sagt eller gjort
Citera
2021-11-03, 22:47
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Isåfall hade samtalet som gjordes den kvällen redan ”grävts fram”. Loggarna är de enda säpo kan få fram, dom kan inte få fram det som sägs. På samma sätt fungerar wickr, asså e du tappad? Fick du inte uppmärksamhet som liten? Vi har haft den här diskussionen innan du o jag och alla här tycker du e hjärndöd. Tack o hej dehär e sista gången nånsin jag svarar dig
Haha vilken lirare du är, kram gubben!
Tycker du ska snacka med Backanätverket så dom kan slänga sina Ghost-telefoner och istället gå över till Facetime.
Citera
2021-11-03, 22:50
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Isåfall hade samtalet som gjordes den kvällen redan ”grävts fram”. Loggarna är de enda säpo kan få fram, dom kan inte få fram det som sägs. På samma sätt fungerar wickr när man använder burn funktionen, asså e du tappad? Fick du inte uppmärksamhet som liten? Vi har haft den här diskussionen innan du o jag och alla här tycker du e hjärndöd. Tack o hej dehär e sista gången nånsin jag svarar dig

En snyting har du väl all rätt att ge dom båda två, kanske blir män en dag av dom med..

Förövrigt kan inget annat än hålla med om ditt tidigare inlägg..

D.P var väldigt drivande i Einars död..
Såpass att hade skyttar i närheten ifall Einar skulle valt att avböja erbjudandet.

Skyttarnas identifikation är ännu ett frågetecken för väldigt många människor.
Citera
2021-11-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Mario Golzar är anstiftaren

Samt bild på denna L?

Är han fortfarande på fri fot och efterlyst?
Förstod aldrig om hans, Benjis och Euroos domar överklagades även dom.
Citera
2021-11-03, 22:51
Medlem
Citat:
En informatör skulle väl inte få vara inblandad i ett mord? Finns det inte gränser för vad en informatör får göra?
Citera
2021-11-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
En informatör skulle väl inte få vara inblandad i ett mord? Finns det inte gränser för vad en informatör får göra?

Polisen prioriterar nog en informatör som har foten inne överallt framför Einar.
Citera
2021-11-03, 22:55
Medlem
Citat:
Polisen prioriterar nog en informatör som har foten inne överallt framför Einar.
Men vilken typ av information vill man få fram då? Vad skulle de vilja ha ut av den annat än att förhindra brott och gripa personer?
Citera
2021-11-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
varför ens vara så efterbliven att ta något sånt här via telefon man träffas och lägger mobilerna på annan plats annars blir det inte nåe sagt eller gjort

Jag träffade en paranoid snubbe en gång som vägrade mobiltelefon eftersom han hört att polisen kunde avlyssna även avstängda mobiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in