Rebecka är verkligen fantastisk. Förstår inte hur hon inte kunde få Simons sista ros. Tycker att det är synd att Simon redan på deras sista singeldejt innan roscermonin verkade söka efter anledningar till att skicka ut henne. Det visade i alla fall för mig, det som diskuterats redan i den här tråden, att Simon var där för att promota sitt företag, inte för att hitta kärleken.
Hade inte haft något emot att se Rebecka som Bachelorette faktiskt. Men hon kanske är lite för äkta för det.
Sen förstår jag mig inte på hur Armina ens har kommit såhär långt, och att Sebastian konstant pratar om att deras kemi är så djup och what not. Tycker det syns i hennes blick att hon inte är ett dugg intresserad. Men Sebastian verkar ungefär lika intelligent som en påse nötter, så det kanske är det som är problemet.
Nu på senare tid så står jag verkligen inte ut med Elvira. Hennes skratt får det att rysa i hela ryggraden. Kan hon ens vara seriös?
Helsike vilka överbett simon och hans brorsa har..ser ut som två pajasar.
Du är fan besatt av att kommentera folks utseende. Mår du bra eller? Gör något nyttigt och köp en spegel för du tillför verkligen ingenting till denna diskussion.
Var det någon som reagerade på det senaste TAA att Armina svarar shilera att hon "visst var en bra människokännare"... Typ direkt efter att hon sagt att hon känner att shilera är fel för sebastian.
Eftersom TAA är filmat efter att den sista rosen givits så tolkar jag det som att det var Arminas sätt att subtilt säga att Shilera inte fick den sista rosen?
Nu när Elin har åkt ut så skiter jag i det här. Att Sebastian kan välja någon annan än henne är fan ofattbart. Lycka till, Sebbe, där gjorde du allt bort dig. Men stil och klass kanske inte funkar hemma i "Teeljee"?
Elin hade varit fantastisk som "Bachelorette" men jag tror att hon lämnar sådana här loserscener för gott nu och fångar sig en miljonär som kan behandla henne som den furstinna hon är.
Varför hade de silkesvantarna på i TAA mot Elvira? Varför sa ingen rakt ut "ingen går på dina lögnaktiga försök att rädda ansiktet, alla förstår att ditt enda syfte var att få Matilda att se dålig ut, du är bara "sorry you got caught" din skenheliga fjant!"...
Tycker det varit så väldigt hård jargong i AAT mot flera andra tjejer som gjort "misstag", ex mot hon som kallat någon annan för mullig, mot elin flera gånger osv osv... men nu var det ju egentligen bara Malin som var något sånär konfronterade, alla tjejer tassade ju på tå för ingen vill se ut som the bad guy som framkallar tårar i Oskyldiga Elviras blanka "tyck synd om mig"-ögon....
Hon är väldigt söt och jag (och många andra) har nog lurats att tro att hon är harmlös och vettig, men nu kom en mindre smickrande sida fram och hon gör ALLT för att skademinimera och slippa stå för sitt fula tilltag!
Nu när Elin har åkt ut så skiter jag i det här. Att Sebastian kan välja någon annan än henne är fan ofattbart. Lycka till, Sebbe, där gjorde du allt bort dig. Men stil och klass kanske inte funkar hemma i "Teeljee"?
Elin hade varit fantastisk som "Bachelorette" men jag tror att hon lämnar sådana här loserscener för gott nu och fångar sig en miljonär som kan behandla henne som den furstinna hon är.
Elin och Elvira är de mest falska personer i detta program och har starkast drag till att vara riktiga psykopater. Är du blind?