2021-11-03, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan12345
Blir också tokig på det där flinandet!!

Elvira var FRUKTANSVÄRT akward med sitt flinande när hon skulle berätta för Simon om den där kontakten med kompisen. Hon såg galen ut. Sjukt uppenbart att hon försökte sätta dit hon Snobben också, alltså Matilda.

Shilera – full av projektioner. Drama queen.
Citera
2021-11-03, 18:08
Medlem
En annan sak. Är det verkligen ingen av er som har genomskådat varför fröken skönhetsdrottning sa till Sebastian på karaoke-dejten att hon ville ha "sista kyssen"?

Ett utstuderat sätt at förekomma honom för att slippa avvisa honom om han skulle make a move. Hon vill inte vara intim för att hon inte attraheras av honom, han är för lite välfriserad iransk prins för henne. Men genom att be om sista kyssen så låtsas hon vara intresserad på riktigt – och är dessutom en fin flicka som vill hålla på sig.

Lol. Jag ser dig.
Citera
2021-11-03, 18:34
Medlem
Jag kan inte heller släppa att han lät Rebecka åka hem. Måste kännas tragiskt för honom såhär i efterhand.
Citera
2021-11-03, 19:09
Medlem
Helsike vilka överbett simon och hans brorsa har..ser ut som två pajasar.
Citera
2021-11-03, 19:16
Medlem
Har simon inga tänder i underkäken.
Har aldrig sett dom.
Citera
2021-11-03, 19:23
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Den var ju i det andra avsnittet denna vecka.

Haha tji fick jag som hoppade fram. Så himla oväntat!
Citera
2021-11-03, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan12345
Blir också tokig på det där flinandet!!
Det är väl inget att hänga upp sig på. Hon är kanske lyckligt förälskad? I Simon. Vi får se i slutändan hur lyckligt det blir för Simon och någon av kvinnorna
Citera
2021-11-03, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han säger det väl med glimten i ögat.

Mr. “Doggy med vinkel” 😂
Citera
2021-11-03, 20:03
Medlem
Jaa det där flinandet skulle man klara sig utan, det måste vara något hon gör framför kamerorna. Hade hon varit så hela tiden hade hon aldrig fått vara kvar, eller?
Citera
2021-11-03, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Har simon inga tänder i underkäken.
Har aldrig sett dom.
Varför hänger du upp dig på det?
Citera
2021-11-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin91234
Jag kan inte heller släppa att han lät Rebecka åka hem. Måste kännas tragiskt för honom såhär i efterhand.

Högst troligen är han bara där för publicitet av sitt egna företag, och ville inte såra Rebecka som han upptäckte hade äkta känslor.
Citera
2021-11-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Det är väl inget att hänga upp sig på. Hon är kanske lyckligt förälskad? I Simon. Vi får se i slutändan hur lyckligt det blir för Simon och någon av kvinnorna

Har inte stört mig på flinandet förrän när hon skulle berätta det där om hans kompis och samtidigt lite snyggt sålde ut Matilda.

Innan har jag tyckt att det varit gulligt. Detta var inte gulligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in