2021-11-03, 20:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Skrönor är inte min melodi, skulle aldrig skriva något jag inte är helt säker på.
Är det tillåtet för mig att tvivla, baserat på att jag anser det fysiskt omöjligt?
2021-11-03, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är det tillåtet för mig att tvivla, baserat på att jag anser det fysiskt omöjligt?

Absolut, tvivla. Jag anklagar dig inte. Jag anser bara att din inställning är nästintill löjlig.
2021-11-03, 20:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Absolut, tvivla. Jag anklagar dig inte. Jag anser bara att din inställning är nästintill löjlig.
Då anser vi samma sak då
2021-11-03, 21:04
Medlem
Citat:
Om du inte inser vad som vore imponerande med att hon kunde lyfta en vuxen man på ren armstyrka tror jag inte jag kan förklara så du förstår

Vad är dt för imponerande med det ?
Hon verkar alltid valt kortare, mindre och svagare (fysiskt) män. Kanske för att hon har ett extremt behov av att hävda sig och vill vara den större starkare.
Att lyfta upp nån och ta stryptag är knappast imponerade. Det är sinnesjukt bara.
Oavsett om det är en man eller en kvinna.

Fast om nån säger att Lydia brukar dricka sitt kiss - så gillar ni väl det med - och ställer er på kö för att få vara med.
Erat sunda förnuft har försvunnit och ersatts av nånting helt galet.

Och med sitt fysiska övertag över Emils det fan ännu värre att man måste hämta ett vapen.
Och sen att ens tänka tanken att hämta ett vapen är galenpanna. Sikta på nån m laddat vapen - idiot
Trycka av och kallblodigt mördade nån - psykopat, idiot , galenpanna , mördare, brinn i helvetet - är t.o.m. för snällt för en sån människa.
2021-11-03, 21:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Vad är dt för imponerande med det ?
Hon verkar alltid valt kortare, mindre och svagare (fysiskt) män. Kanske för att hon har ett extremt behov av att hävda sig och vill vara den större starkare.
Att lyfta upp nån och ta stryptag är knappast imponerade. Det är sinnesjukt bara.
Oavsett om det är en man eller en kvinna.

Fast om nån säger att Lydia brukar dricka sitt kiss - så gillar ni väl det med - och ställer er på kö för att få vara med.
Erat sunda förnuft har försvunnit och ersatts av nånting helt galet.

Och med sitt fysiska övertag över Emils det fan ännu värre att man måste hämta ett vapen.
Och sen att ens tänka tanken att hämta ett vapen är galenpanna. Sikta på nån m laddat vapen - idiot
Trycka av och kallblodigt mördade nån - psykopat, idiot , galenpanna , mördare, brinn i helvetet - är t.o.m. för snällt för en sån människa.
Jag vet att du öht inte är förmögen att göra annat än reagera emotionellt, än mindre tänka rationellt. Så jag förstår att du inte begriper det osannolika i att hon skulle kunna lyfta en vuxen man. Oavsett om denne bara vägde 70 kilo

Du har ännu inte i ett enda inlägg visat att du har nåt sunt förnuft, bara emotionellt hat. Tror du det leder till någonting av betydelse?
2021-11-03, 21:14
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ja, jag har lite svårt att tro att hon ville jaga. Jag tror snarare att hon använder vapen som ett slags hot. Hon gillade vapen som yngre, både skjutvapen och andra såsom butterflies etc.
Som yngre så hatade hon jakt pga att man då uppenbart dödar djur. Men såna åsikter kan också förändras drastiskt genom åren.
Tror jag också för såvitt jag vet så hade hon väl inte så mycket vänner?
Förutom nån tjej från uppväxten i Järna då.
2021-11-03, 21:23
Medlem
Citat:
Vad är otrevligt med att påpeka att det är extremt osannolikt?
Du kanske inte noterade att du ifrågasatte min förståelseförmåga?
Tror ditt inlägg ligger kvar.
2021-11-03, 21:24
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jag vet att du öht inte är förmögen att göra annat än reagera emotionellt, än mindre tänka rationellt. Så jag förstår att du inte begriper det osannolika i att hon skulle kunna lyfta en vuxen man. Oavsett om denne bara vägde 70 kilo

Du har ännu inte i ett enda inlägg visat att du har nåt sunt förnuft, bara emotionellt hat. Tror du det leder till någonting av betydelse?

Ingen har väl påstått att det var E hon lyfte, han vägde för övrigt 66 kg, vart fick du 70 kg ifrån ?
genom objektivt tänkade, eller insikter från verkliga livet
2021-11-03, 21:33
Medlem
Citat:

Lägg ner - jag var den 1a och enda med rätt motiv och rätt info om händelsen. Vad har du tillfört?

Att väga 80+ och kunna lyfta nån liten kille på 60 kilo är väl inte ett dugg imponerande
2021-11-03, 21:43
Medlem
Citat:
Lägg ner - jag var den 1a och enda med rätt motiv och rätt info om händelsen. Vad har du tillfört?

Att väga 80+ och kunna lyfta nån liten kille på 60 kilo är väl inte ett dugg imponerande

Så vitt jag vet har åklagaren inte kunnat fastställa något motiv.
2021-11-03, 21:45
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Va, var i fuppen eller domen står motivet???

Ojoj, det har jag totaalt missat, ju!
2021-11-03, 21:48
Medlem
Citat:

Enda med rätt motiv och info? Vad drömde du sen?
Du skrev väl att L hade skaffat en pistol som hon hade med sig den kvällen i syfte att döda E. Hur var det med den saken?
Du skrev väl även att polisen gick in och hämtade henne i huset. Men hon gick ut själv, enligt polisen. Så hur var det med den saken?
Och som sagt, det finns mycket du och ditt hat har spridit i denna tråd som har varit fel.
Så du får nog drömma vidare, det blir nog bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in