2021-11-03, 19:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ok, några exempel. Charlotte Kalla (hyfsat vältränad va?) tar 60 kilo i bänkpress, kanske tar hon mer nu. Ludmila (den dopade) tog 80.

Var Lydia lika vältränad? Om inte, vad skrattar du åt?
2021-11-03, 19:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Tack!
Det är exakt den bild jag fått av henne.
L sa ju också att hon ville ha vapenlicens för att kunna få hänga med "kompisar" som hade det och följa med och jaga...
Vilket är en väldigt vanlig anledning till att ta jägarexamen och få licens...
2021-11-03, 19:43
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ok, några exempel. Charlotte Kalla (hyfsat vältränad va?) tar 60 kilo i bänkpress, kanske tar hon mer nu. Ludmila (den dopade) tog 80.

Åt dej, en kvinna måste väl inte bänka 80 kg för att lyfta en man 55-60 kg em liten bit över golvet
2021-11-03, 19:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Åt dej, en kvinna måste väl inte bänka 80 kg för att lyfta en man 55-60 kg em liten bit över golvet
Nej, men få män väger 55-60 och få kvinnor lyfter så mycket, ens om dom är vältränade. Är verkligen det så svårt att acceptera?
2021-11-03, 19:52
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nej, men få män väger 55-60 och få kvinnor lyfter så mycket, ens om dom är vältränade. Är verkligen det så svårt att acceptera?

Vad vägde E enligt FUP, och om L hade en fablesse för små män, så är det inte alls extremt osannolikt,
Nu vet inte jag va du har för sillmjölkar till kvinnor runt dej, men jag känner ett antal som kan lyfta 55-60 pannor, fast dom går ju inte på nåt fancy gym, är det så svårt att acceptera
2021-11-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Oj, minns inte vilket år det var. Det måste varit när hon var runt 15? Vågar inte vara mer exakt. Jag vet att det är längesedan, men samtidigt visar det att hon redan då hade ett intresse för vapen.

Då gick hon väl fortfarande på Solviksskolan?
2021-11-03, 20:22
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

Du vet att mammor har lyckats lyfta på bilar när deras barn hamnat under dom?
Du har ingen aning om hur stark man kan bli av panik, vrede mm. oavsett vältränad eller ej.
Då är det naturens krafter som gäller..🙂
2021-11-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Då gick hon väl fortfarande på Solviksskolan?

Kan hända. Lite osäker. Vet att hon rymde hemifrån i sina yngre dagar men vet inte när och vet faktiskt inte exakt år detta rån ägde rum. Jag vill inte säga saker som inte stämmer så jag vågar inte säga det ena eller det andra. Jag vet bara att hon var med under det rånförsöket och var beväpnad med pistol men slapp straff pga åldern.
2021-11-03, 20:24
Medlem
Citat:

Hjälp, att du inte ger dig. Hon har gjort detta, hur det gått till är egentligen oväsentligt. Som sagt, du anar inte hur starka människor kan bli när det brinner av.
2021-11-03, 20:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Hjälp, att du inte ger dig. Hon har gjort detta, hur det gått till är egentligen oväsentligt. Som sagt, du anar inte hur starka människor kan bli när det brinner av.
Nej, men det vet ni? Skrönor
2021-11-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Tack!
Det är exakt den bild jag fått av henne.
L sa ju också att hon ville ha vapenlicens för att kunna få hänga med "kompisar" som hade det och följa med och jaga...

Ja, jag har lite svårt att tro att hon ville jaga. Jag tror snarare att hon använder vapen som ett slags hot. Hon gillade vapen som yngre, både skjutvapen och andra såsom butterflies etc.
Som yngre så hatade hon jakt pga att man då uppenbart dödar djur. Men såna åsikter kan också förändras drastiskt genom åren.
2021-11-03, 20:28
Medlem
Citat:
Nej, men det vet ni? Skrönor

Skrönor är inte min melodi, skulle aldrig skriva något jag inte är helt säker på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in