2021-11-01, 05:09
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
För att knulla bra måste man lära sig att lyssna och känna av kvinnan. Känner de sig trygga i ens sällskap förvandlas dem till kåta vulkaner...

Nu är du på steg 2.
Steg 1 är att först och främst välja rätt kvinna.
Citera
2021-11-01, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Nu är du på steg 2.
Steg 1 är att först och främst välja rätt kvinna.
Det är ju oxå viktigt förstås. Men de flesta jag knullat mer än en gång så att säga är jävligt kåta. Det krävs ju lite mindgame förstås. Att tala om sex, få dem att tala om sina fantasier, sina första upplevelser etc. Det skapar en kåt stämning som varar ett tag.
Citera
2021-11-01, 05:29
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Det är ju oxå viktigt förstås. Men de flesta jag knullat mer än en gång så att säga är jävligt kåta. Det krävs ju lite mindgame förstås. Att tala om sex, få dem att tala om sina fantasier, sina första upplevelser etc. Det skapar en kåt stämning som varar ett tag.

Absolut.
Citera
2021-11-02, 18:08
Medlem
Citat:
Säg att ni hade en kuk på 17 cm och visste att ni skulle kunna förlänga
den till 19cm, skulle ni göra det?

Visst vore det coolt med en längre snabel men seriöst en 17cm
räcker till bra vid vanligt samlag (kan ibland vara på gränsen till för lång då
tjejen kan få ont om man går för djupt)

Ok, om man är gay, för bögar verkar tycka om att ta hur långa kukar som helst i röven.
Men om man inte är gay, och man inte bryr sig särskillt mkt om analsex.

Hur hade ni gjort? Status?
För/Nackdelar?
Jag har stretchat kuken under några år och gått från 16,5 till 19. Det är roligare att knulla med en större kuk och skönare för mig. Som alla vet så gillar de flesta kvinnor lite större kukar men jag tror det är mer det visuella med en stor som påverkar kvinnor. Jag skulle vilja ha 1-2 cm till och lite grövre sen skulle jag vara nöjd.
Citera
2021-11-02, 18:24
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jag har stretchat kuken under några år och gått från 16,5 till 19. Det är roligare att knulla med en större kuk och skönare för mig. Som alla vet så gillar de flesta kvinnor lite större kukar men jag tror det är mer det visuella med en stor som påverkar kvinnor. Jag skulle vilja ha 1-2 cm till och lite grövre sen skulle jag vara nöjd.

Ökade du bara på längden eller var det även omkretsen?

Visst om man kunde välja att enbart öka tjockleken men grejen är ju att om den är för lång så
blir många tjejer obekväma med det vilket gör att de inte vill knulla i vissa ställningar eller
att man inte kan knulla dem så hårt/djupt i vissa ställningar för att det kan göra ont på dem - just
den grejen är ju inte så kul.

Har du aldrig haft problem med att den varit för lång?
Citera
2021-11-02, 18:29
Medlem
Citat:

Är du seriös? Strechat ut den med flera cm?
Citera
2021-11-02, 18:33
Medlem
Citat:
Ökade du bara på längden eller var det även omkretsen?

Visst om man kunde välja att enbart öka tjockleken men grejen är ju att om den är för lång så
blir många tjejer obekväma med det vilket gör att de inte vill knulla i vissa ställningar eller
att man inte kan knulla dem så hårt/djupt i vissa ställningar för att det kan göra ont på dem - just
den grejen är ju inte så kul.

Har du aldrig haft problem med att den varit för lång?
Den har blivit lite grövre men bara några mm. Däremot kan jag tipsa om att vacum pumpa. Det gör jag ibland i kombo med en kukring och kanske lite potensmedel. Kuken blir ca 1 cm grövre och stenhård, i mitt fall runt 16 cm. Det är riktigt skönt och tjejen gillar det men kan bli lite öm några dagar efteråt.
Med just min kvinna är det problem bakifrån om jag trycker in till roten. Men fördelarna överväger den nackdelen. Det är bara att sätta några fingrar emellan och pumpa på.
Citera
2021-11-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Är du seriös? Strechat ut den med flera cm?
Ja, det finns många i världen som gjort det och betydligt mer. Men det tar tid och engagemang såklart.
Citera
2021-11-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ja, det finns många i världen som gjort det och betydligt mer. Men det tar tid och engagemang såklart.

Hur görs det då, man hänger på vikter eller med händerna? Har du nämnt det för dina partners, vad har de sagt då.
Citera
2021-11-02, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hur görs det då, man hänger på vikter eller med händerna? Har du nämnt det för dina partners, vad har de sagt då.
Finns flera olika sätt. Men jag har bara använt händerna.
Inget jag berättat, men jäkligt kul att få frågan "har den blivit större?" I början när det gick snabbt.
Citera
2021-11-02, 18:51
Medlem
Citat:
Finns flera olika sätt. Men jag har bara använt händerna.
Inget jag berättat, men jäkligt kul att få frågan "har den blivit större?" I början när det gick snabbt.

Aha så det är en hemlis, bara mellan dig och några tusen flashbackare. hihi Ändå coolt på nåt sätt, hade sett det nämnas i någon äldre tråd men trodde inte att sånt fungerade. Nu kanske någon blivit inspirerad att testa.

Dock, var du inte rädd för att skada snoppen när du började? Och metoden gjorde inte ont antar jag?

Blev nyfiken nu, är du lika noga med att vara i form, dvs lägger du ner någon möda på att gymma/bygga muskler? Med tanke på att du lagt ner mycket möda på att få snoppen längre.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-02 kl. 18:56.
Citera
2021-11-02, 18:53
Medlem
Citat:
Den har blivit lite grövre men bara några mm. Däremot kan jag tipsa om att vacum pumpa. Det gör jag ibland i kombo med en kukring och kanske lite potensmedel. Kuken blir ca 1 cm grövre och stenhård, i mitt fall runt 16 cm. Det är riktigt skönt och tjejen gillar det men kan bli lite öm några dagar efteråt.
Med just min kvinna är det problem bakifrån om jag trycker in till roten. Men fördelarna överväger den nackdelen. Det är bara att sätta några fingrar emellan och pumpa på.

Fy fan att du vågar det, man har ju sett sådana gone wrong video!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in