2021-11-02, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hbtq4life
Intressant. Är det inte svårt med frestelsen "bara tippen"?
Inte alls. Samlag är det sista jag vill ha. Jag har förklarat detta ingående innan. Att män vill ha samlag beror på dåligt självförtroende och narcissism. Man kan vara lika fittfixerad ändå, vilket jag definitivt är, men utan vilja att köra in den. Jag vill tafsa på fittor men inte med kuken. Den har jag för att runka med och lägga satsen där jag tycker att den hör hemma.

Vad ska kuken i ett fitthål att göra, jag förstår det inte. Vilken är nyttan...? Jäkla idioti är det.
Senast redigerad av marczuczvenchen 2021-11-02 kl. 20:19.
Citera
2021-11-02, 20:31
Medlem
hbtq4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marczuczvenchen
Inte alls. Samlag är det sista jag vill ha. Jag har förklarat detta ingående innan. Att män vill ha samlag beror på dåligt självförtroende och narcissism. Man kan vara lika fittfixerad ändå, vilket jag definitivt är, men utan vilja att köra in den. Jag vill tafsa på fittor men inte med kuken. Den har jag för att runka med och lägga satsen där jag tycker att den hör hemma.

Vad ska kuken i ett fitthål att göra, jag förstår det inte. Vilken är nyttan...? Jäkla idioti är det.

Jag idkar inte samlag så ofta som jag vill, för att jag är ovillig att betala priset. Allt i livet har ett pris och det mesta vi gör i våra liv är inlärda psykologiska spel vi har fått med oss från barndomen. Charmen försvinner och det känns bara fel att stoppa kuken i kvinna efter kvinna med vetskapen om att varje gång jag ligger med en kvinna så bidrar jag till att hindra bådas väg mot livslångt äktenskap.

Jag tycker att orgasm i en kvinna är det bästa ruset som finns. Lockar det inte dig alls?
Citera
2021-11-02, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hbtq4life
Jag idkar inte samlag så ofta som jag vill, för att jag är ovillig att betala priset. Allt i livet har ett pris och det mesta vi gör i våra liv är inlärda psykologiska spel vi har fått med oss från barndomen. Charmen försvinner och det känns bara fel att stoppa kuken i kvinna efter kvinna med vetskapen om att varje gång jag ligger med en kvinna så bidrar jag till att hindra bådas väg mot livslångt äktenskap.

Jag tycker att orgasm i en kvinna är det bästa ruset som finns. Lockar det inte dig alls?
Det som lockar mig är att se sprutet och framförallt att hon ska se det och jag se henne när hon ser det. Och till mindre del även att hon ska åstadkomma sprutet.

Hennes medvetande om vad mitt könsorgan är i stånd till. Därför är det viktigt med stor och hård kuk och mycket sprut. Hennes sexualitet vill jag helst slippa men försöker ändå göra något om hon vill.
Citera
2021-11-02, 23:28
Medlem
Citat:

Du behöver inte skämmas över din läggning. Du äger själv din sexualitet.

Min lille Stuart förstår dock nyttan med att bli doppad i kvinnors fuktiga sköten.
Citera
2021-11-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Använder ni skydd till oral, dvs få avsugning med kondom på?

Använder ni skydd till vaginal o anal sex?

Vilket land var ni i?

*en generell fråga. Inget jag är intresserad av själv tro de eller ej.

Vid avsugning använder jag helst inte kondom, endast om kvinnan själv ber om det.

Vid vaginal sex använder jag skydd vid ungefär hälften av gångerna, oftast på kvinnans initiativ.

Vid analsex försöker jag förmå mig själv att använda skydd, men ibland är ruset så stort att jag glömmer bort. Dessvärre är det ibland så orent att det kan ge viss besvär i efterhand om man inte använder skydd vid anal penetration. Det behöver inte innebära att de handlar om sjukdom, bara att bakterierna i analen skapar oreda i lille Stuart. Kondom rekommenderas vid analsex.
Citera
2021-11-02, 23:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Den hora som accepterar någon form av sex med slemhinnor inblandade utan kondom, är garanterat sjuk på något sätt. Dessutom använder en seriös hora alltid sina egna kondomer för säkerhets skull.
Du borde inte kalla tjejerna för horor, det är nedvärderande och du vet om det.

Det är prostituerade, inget annat.
Citera
2021-11-02, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Du behöver inte skämmas över din läggning. Du äger själv din sexualitet.

Min lille Stuart förstår dock nyttan med att bli doppad i kvinnors fuktiga sköten.
Jag skäms inte över något jag tycker eller gör. Om jag hade tyckt något som var fel utifrån mitt perspektiv så hade jag ju inte tyckt eller gjort så.
Citera
2021-11-03, 00:37
Avslutad
Med god vilja skulle man faktiskt kunna se det jag sysslar med som mycket träffsäkert u-landsbistånd utan mellanhänder till just de som behöver pengarna och omsorgen mest.

Och vill man vara än lite mer altruistisk så är det inga tjejer som bryr sig huruvida jag sprutar dom i ansiktet eller i en plastmugg.

Ärligt talat och utan försök att skönmåla så torkar många bara av sperman från ansiktet med tröjan eller en handduk. Därefter äter de nudlar, röker en cigg eller försöker pussa mig vilket jag av naturliga orsaker inte är särskilt intresserad av då.
Senast redigerad av marczuczvenchen 2021-11-03 kl. 01:02.
Citera
2021-11-03, 09:17
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Trots mina rigorösa försiktighetsåtgärder som motsvarar totalincel och celibat blev jag avstängd som blodgivare i Sverige. Okej tänkte jag, då ska Sverige inte få mitt blod.

Kanske var det pga tillfälligt användande av narkotika men avstängningen kom efter att de frågade mig om jag köper sex/haft sex. Ja såklart svarade jag. Men hur jag hade haft sex spelade dem ingen roll. Det blev bara nej. Så nu lämnar jag blod i annat land.

Tänkte mer, hur vet du att du är ”i stort sett immun mot hiv”? Det är rätt liten risk att smittas för alla (1/10000 vid sex med en hiv-smittad kvinna, 1/100 vid injicering av hiv-blod osv), trots det har miljoner blivit sjuka sedan 80-talet.

Men har också läst om att vita européer har lägre risk att smittas, har själv kanske satt på horor utan kondom 150-200ggr utan att smittas med ngt allvarligt (testat mig regelbundet).
Citera
2021-11-03, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Tänkte mer, hur vet du att du är ”i stort sett immun mot hiv”? Det är rätt liten risk att smittas för alla (1/10000 vid sex med en hiv-smittad kvinna, 1/100 vid injicering av hiv-blod osv), trots det har miljoner blivit sjuka sedan 80-talet.

Men har också läst om att vita européer har lägre risk att smittas, har själv kanske satt på horor utan kondom 150-200ggr utan att smittas med ngt allvarligt (testat mig regelbundet).
Pga att det bara finns ett fåtal bindningsställen för viruset, bl.a. CXCR4, att fästa på så är immuniteten ca 70%. Resten kan jag täcka upp med en eller en halv tablett (som säljs receptfritt) före samlag om jag skulle vilja så att immuniteten blir ca 100%.

Men jag bryr mig inte om HIV och andra könssjukdomar eftersom dessa inte berör mig då jag som sagt inte vill ha samlag. Jag oroar mig för malaria, mygg, flodblindhet, parasiter m.m. Det finns en mängd sjukdomar som man inte direkt kan skydda sig mot, utan bara minimera risken för. HIV och sånt är liksom inget problem.

Samlag är inget för mig. Jag har haft samlag men det var ansträngande och gav inget. Jag vill att min kuk ska synas både för mig och kvinnan. Kuken och särskilt sprutet måste vara i centrum av kvinnans uppmärksamhet, inte i ett hål. Det tycker jag att alla män borde fatta.
Det är inte själva fitthålen jag attraheras av, och det är inte deras hål jag har kvinnor till. Att penetrera fitthål är väl som att spänna på mäns anus. Vilken är skillnaden?
Sperman ska dock in. Då känner jag mig nöjd och glad. När den rinner ut ur en tajt fitta.
Senast redigerad av marczuczvenchen 2021-11-03 kl. 20:52.
Citera
2021-11-03, 20:35
Medlem
Citat:
Pga att det bara finns ett fåtal bindningsställen för viruset, bl.a. CXCR4, att fästa på så är immuniteten ca 70%. Resten kan jag täcka upp med ett tablett före samlag om jag skulle vilja så att immuniteten blir ca 100%.

Men jag bryr mig inte om HIV och andra könssjukdomar eftersom dessa inte berör mig då jag som sagt inte vill ha samlag. Jag oroar mig för malaria, mygg, flodblindhet, parasiter m.m. Det finns en mängd sjukdomar som man inte direkt kan skydda sig mot, utan bara minimera risken för. HIV och sånt är liksom inget problem.

Samlag är inget för mig. Jag har haft samlag men det var ansträngande och gav inget. Jag vill att min kuk ska synas både för mig och kvinnan. Kuken och särskilt sprutet måste vara i centrum av kvinnans uppmärksamhet, inte i ett hål. Det tycker jag att alla män borde fatta.
Det är inte själva fitthålen jag attraheras av, och det är inte deras hål jag har kvinnor till. Att penetrera fitthål är väl som att spänna på mansmynningar. Jag ser ingen direkt skillnad.

Sperman ska dock in. Det gillar jag. Då känner jag mig nöjd och glad. När den rinner ut ur en tajt fitta. Det är najs.
Hur vet du om fittan är tajt om du aldrig doppar
Citera
2021-11-03, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Hur vet du om fittan är tajt om du aldrig doppar
Nu pratar jag fortfarande inte om själva hålet utan om fittan på utsidan, hur den ser ut. Springan och området runt. Vem bryr sig om själva fitthålet inuti kroppen är tajt eller inte... Helt oväsentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in