Citat:
Ursprungligen postat av
Leibach
Tänkte mer, hur vet du att du är ”i stort sett immun mot hiv”? Det är rätt liten risk att smittas för alla (1/10000 vid sex med en hiv-smittad kvinna, 1/100 vid injicering av hiv-blod osv), trots det har miljoner blivit sjuka sedan 80-talet.
Men har också läst om att vita européer har lägre risk att smittas, har själv kanske satt på horor utan kondom 150-200ggr utan att smittas med ngt allvarligt (testat mig regelbundet).
Pga att det bara finns ett fåtal bindningsställen för viruset, bl.a. CXCR4, att fästa på så är immuniteten ca 70%. Resten kan jag täcka upp med en eller en halv tablett (som säljs receptfritt) före samlag om jag skulle vilja så att immuniteten blir ca 100%.
Men jag bryr mig inte om HIV och andra könssjukdomar eftersom dessa inte berör mig då jag som sagt inte vill ha samlag. Jag oroar mig för malaria, mygg, flodblindhet, parasiter m.m. Det finns en mängd sjukdomar som man inte direkt kan skydda sig mot, utan bara minimera risken för. HIV och sånt är liksom inget problem.
Samlag är inget för mig. Jag har haft samlag men det var ansträngande och gav inget. Jag vill att min kuk ska synas både för mig och kvinnan. Kuken och särskilt sprutet måste vara i centrum av kvinnans uppmärksamhet, inte i ett hål. Det tycker jag att alla män borde fatta.
Det är inte själva fitthålen jag attraheras av, och det är inte deras hål jag har kvinnor till. Att penetrera fitthål är väl som att spänna på mäns anus. Vilken är skillnaden?
Sperman ska dock in. Då känner jag mig nöjd och glad. När den rinner ut ur en tajt fitta.