2021-11-02, 18:21
Medlem
Använder ni skydd till oral, dvs få avsugning med kondom på?

Använder ni skydd till vaginal o anal sex?

Vilket land var ni i?

*en generell fråga. Inget jag är intresserad av själv tro de eller ej.
Citera
2021-11-02, 18:33
Medlem
Den hora som accepterar någon form av sex med slemhinnor inblandade utan kondom, är garanterat sjuk på något sätt. Dessutom använder en seriös hora alltid sina egna kondomer för säkerhets skull.
Citera
2021-11-02, 18:35
Avslutad
Alltid från de till mig, även gällande avsugningar. Men inte min sperma gentemot dem. Den kletar jag in och upp i fittan.
Har f.ö aldrig samlag eftersom det är inget jag vill, men om jag skulle haft det.
På så vis har jag klarat mig från precis allt trots en lång lång följd av år med massvis av horor. Kysser heller aldrig någon. Slickar aldrig fitta.

Horor som jag kollat upp och vetat varit smittade av allt möjligt. Men det har inte hindrat mig. Könssjukdomar smittar inte via avrunkningar. Måhända om de har blåsor på händerna men då har jag i så fall runkat själv och sprutat dom på fittan. Nästintill 100% eller 99,9999% effektiv metod att använda kuken till.
Senast redigerad av marczuczvenchen 2021-11-02 kl. 18:45.
Citera
2021-11-02, 18:42
Medlem
Det finns väl lyxhoror från öststater som är sjukdomsfria och något skydd skall inte vara nödvändigt. Dom sätter kunden i centrum.

Men OBS jag har inte själv gått till någon lyxhora jag bara vet från andra.

Kunden har alltid rätt.
Citera
2021-11-02, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marczuczvenchen
Alltid från de till mig, även gällande avsugningar. Men inte min sperma gentemot dem. Den kletar jag in och upp i fittan.
Har f.ö aldrig samlag eftersom det är inget jag vill, men om jag skulle haft det.
På så vis har jag klarat mig från precis allt trots en lång lång följd av år med massvis av horor. Kysser heller aldrig någon. Slickar aldrig fitta.

Horor som jag kollat upp och vetat varit smittade av allt möjligt. Men det har inte hindrat mig. Könssjukdomar smittar inte via avrunkningar. Måhända om de har blåsor på händerna men då har jag i så fall runkat själv och sprutat dom på fittan. Jäkligt effektivt metod att använda kuken till.
Fyfan. Vilka länder?
Citera
2021-11-02, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Fyfan. Vilka länder?
Hehe, de flesta, inkl. Afrika
Citera
2021-11-02, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det finns väl lyxhoror från öststater som är sjukdomsfria och något skydd skall inte vara nödvändigt. Dom sätter kunden i centrum.

Men OBS jag har inte själv gått till någon lyxhora jag bara vet från andra.

Kunden har alltid rätt.
Dubaihoror kan jag inte heller tänka mig använder skydd
Citera
2021-11-02, 19:05
Avslutad
Jag gör även så att jag skriver ut alla negativa provsvar, översätter dessa åtminstone till engelska och visar för att inte de ska vara oroliga. Vilket jag tycker är en schysst metod.

Men klart, jag trycker helst inte upp sperman i någon jag vet är hiv-smittad. Det gör jag bara om de använder p-piller.

Dessutom är jag fullvaccinerad mot allt som går att vara vaccinerad mot samt i stort sett immun mot HIV (på gott och ont är det). Kan ta skärmdump på det om efterfrågas.
Senast redigerad av marczuczvenchen 2021-11-02 kl. 19:21.
Citera
2021-11-02, 19:27
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
samt i stort sett immun mot HIV (på gott och ont är det). Kan ta skärmdump på det om efterfrågas.

Grattis! Du borde kontakta något forskningsinstitut, de är nog intresserade.
Citera
2021-11-02, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Grattis! Du borde kontakta något forskningsinstitut, de är nog intresserade.
Trots mina rigorösa försiktighetsåtgärder som motsvarar totalincel och celibat blev jag avstängd som blodgivare i Sverige. Okej tänkte jag, då ska Sverige inte få mitt blod.

Kanske var det pga tillfälligt användande av narkotika men avstängningen kom efter att de frågade mig om jag köper sex/haft sex. Ja såklart svarade jag. Men hur jag hade haft sex spelade dem ingen roll. Det blev bara nej. Så nu lämnar jag blod i annat land.
Citera
2021-11-02, 20:07
Medlem
hbtq4lifes avatar
Citat:

Horor som jag kollat upp och vetat varit smittade av allt möjligt. Men det har inte hindrat mig. Könssjukdomar smittar inte via avrunkningar. Måhända om de har blåsor på händerna men då har jag i så fall runkat själv och sprutat dom på fittan. Nästintill 100% eller 99,9999% effektiv metod att använda kuken till.

Intressant. Är det inte svårt med frestelsen "bara tippen"?
Citera
2021-11-02, 20:10
Medlem
hbtq4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Använder ni skydd till oral, dvs få avsugning med kondom på?
Inte nödvändigtvis, men oftast vill de det.

Citat:
Använder ni skydd till vaginal o anal sex?
Ja.

Citat:
Vilket land var ni i?
Många länder. Det bästa var Marocko.

Citat:
*en generell fråga. Inget jag är intresserad av själv tro de eller ej.
Eller hur! Jag går själv in på Facebook för att skriva att jag inte vill skriva på Facebook.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in