2021-11-03, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Nina har bra mycket fräschare värderingar än alla ni kvinnohatande rasistiska troll här på flashback.

Nej, du kommer inte att få ligga bara för att du ställer in dig och smörar för feminister. Nina är en djupt störd människa som i ett mer normalt samhälle hade stötts ut.
Citera
2021-11-03, 16:15
Medlem
sherms avatar
Citat:
Nina har bra mycket fräschare värderingar än alla ni kvinnohatande rasistiska troll här på flashback.
Nej, det har hon inte och det har inte du heller.
Citera
2021-11-03, 16:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Vilka fräscha värderingar har hon?
Citera
2021-11-03, 16:39
Medlem
Ur ett svenskt socialetiskt perspektiv så är hon en oikofobisk förrädiska. Ur ett evolutionärt historiskt perspektiv så är hon... ja, relativt normal.

https://soundcloud.app.goo.gl/koA1r
Citera
2021-11-03, 17:12
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Undrar om hon skrivit samma idolporträtt om det varit hennes dotter som våldtagits av dessa icke-människor tills flickan höll på att avlida av blodförlusten?

Hade hon då också gullat med katt-skiten från Mena och gett honom utrymme i media?

Det är för övrigt dålig stil på de kriminella på fängelserna nu för tiden. Jag trodde våldtäkts-apor brukade få så mycket stryk att de självmant valde isolering..,

Har hon ens barn själv?
Citera
2021-11-03, 17:17
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Så du ser inga problem i framtiden om Expressen gör ett avtal med Breivik att i en intervju med bilder på Breivik i motljus och vackert leende kalla hans handlingar på Utöya för en ”mindre incident” tidigare i livet?
Ett avtal är ju ett avtal…

Att du tycker att Mehdi "ler vackert" i intervjun får mig att ifrågasätta om du kan läsa av ansiktsuttryck öht. Intervjun handlade om gängkriget i Stockholm. Hans våldtäktsdom har ingenting med gängkriget som sådant att göra. De intervjuar en person med insyn i gängkriget som delar med sig av sina erfarenheter.

Expressen skulle givetvis aldrig göra en intervju med Breivik där Breivik får framställa sig själv som något positivt. Det vore ett kolossalt självmord för varumärket. Mehdi framställs inte heller i positiv bemärkelse, men du kanske tycker det? Du heter ju Wakkawalla så jag får anta att du tycker att blattetugg är tufft.

Att Nina kallat våldtäkten för "en mindre incident" missade jag. Om hon gjorde det så är det givetvis inte OK. Om hon inte gjorde det så är det ytterligare poäng in på minuskontot för din del.
Citera
2021-11-03, 17:48
Medlem
Citat:
Japp, att kalla en gruppvåldtäkt där man avslutar med att penetrera offret med ett vapen och dumpar henne blödande till döds för ett övergrepp är ett uttryck för fräscha värderingar!
Citera
2021-11-03, 17:56
Medlem
Har ingenting med kvinnohat att göra tror alla hade varit lika frustrerade över denna skandal om det vore en manlig journalist, jag hade det!

Den enda kvinnohataren jag kan se här är Nina Svanberg själv inte mycket till syster och feminist med sånna här ageranden inte. Men hon hatar väl mest svenska kvinnor och framförallt svenska män. Hon skyddar ju dom som behandlar kvinnor sämst och brutalast i hela världen utan konkurrens. Varför ja det är väldigt svårt att förstå.
Citera
2021-11-03, 17:58
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Edward Blom kommenterar Nina Svanbergs mörkande:

https://twitter.com/Edward_Blom/status/1455078711502512130
Based Edward Blom.

Hur kan man ge detta djur medieutrymme överhuvudtaget?
Citera
2021-11-03, 18:01
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
  • Smör
  • Mjölk
  • Bröd
  • Juice
  • Dumlekola

Svanberg är inte ensam om att tala tyst om gängkriminellas sexuella våld.
I Diamant Salihus bok Tills alla dör, som hyllats av svenska feminister, finns inte ett ord om våldtäkter eller våld mot kvinnor. Dumle nämns några gånger i boken, men endats perifert.
Är det några i den boken som är dömda för sådana brott? Har en bekant som håller på och läser den nu.

Angående Svanberg: Hennes arbetsgivare måste väl vetat vad det var för filur hon intervjuade? De tar ju reportaget och Svanberg i försvar.
Citera
2021-11-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Är det några i den boken som är dömda för sådana brott? Har en bekant som håller på och läser den nu.

Angående Svanberg: Hennes arbetsgivare måste väl vetat vad det var för filur hon intervjuade? De tar ju reportaget och Svanberg i försvar.

Arbetsgivaren heter ytterst Bonniers. Det räcker bra så......
Citera
2021-11-03, 19:24
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Nej det är idiot tjejer uppväxta i svenska områden som ska göra revolt mot pappa.

Skulle inte förvåna mig om hon är en kolbrännare/mudshark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in