2021-11-01, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Jag tycker hon ska förklara sig, innan hon gör nya reportage. Kräv av henne vad hon kräver av andra..
Ps. Visste inte vem hon var, läser inte Expressen (och glad för det) - men bara genom dessa objektiva fakta tycker jag hon måste argumentera varför hon inte nämner det.
Ps Tjejen som var offer, har hon låtit sig intervjuas?
Citera
2021-11-01, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Frågan är: ligger Nina Svanberg med Mehdi Sachit?
Skulle inte vara första gången då en kvinnlig journalist tänker med fittan och tappar all sans och vett

Påminner om fallet med journalisten Sanna Drysén. Hon inledde en kärleksrelation med den islamistiska araben Raad Al-Duhan som utgör ett säkerhetshot enligt Säpo.

https://doku.nu/2021/05/05/ekoreporter-inledde-relation-med-sakerhetshot/
Citera
2021-11-01, 14:05
Medlem
DannyButtermans avatar
Fan vilka idioter som skriver massa hat i personliga meddelanden till henne. Bekräftar hennes världsbild och hon kan avfärda kritik som ”näthat”.

Sen står det ”är dömd för grova våldsbrott och övergrepp”, vilket betyder ”grova övergrepp”. Inte fel i sak även om jag tycker att det ser ut som ett försök att avdramatisera hans brott
Senast redigerad av DannyButterman 2021-11-01 kl. 14:10.
Citera
2021-11-01, 14:38
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Fan vilka idioter som skriver massa hat i personliga meddelanden till henne. Bekräftar hennes världsbild och hon kan avfärda kritik som ”näthat”.

Ja gud ja, tänk om folk bara hade skrivit saklig kritik, då hade hon insett sitt misstag och gjort offentlig avbön. Eller inte...
Citera
2021-11-01, 15:46
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja gud ja, tänk om folk bara hade skrivit saklig kritik, då hade hon insett sitt misstag och gjort offentlig avbön. Eller inte...

Vad jag menar är att det alltid är nån som skriver ”du borde straffknullas” typ. Vilket oavsett vad du tror är helt kontraproduktivt
Citera
2021-11-01, 15:52
Medlem
Undra vilken slags porr hon söker på..

De är riktiga psykopater våra journalister.

Hon lär ju aldrig mer kunna kalla sig feminist iaf... fast kvinnor backar väl henne konstigt nog? Obehagligt.
Citera
2021-11-01, 16:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
https://twitter.com/nina_svanberg/status/1454417191449804806

Bra försök av Nina att tro att hon ska komma undan ytterst relevant och saklig kritik genom att citera vad några "näthatare" påstås ha skrivit till henne (det finns ingen möjlighet att kontrollera det och talande nog visar hon inte heller upp några skärmdumpar).

Om jag arbetar någonstans och gör mig skyldig till ett allvarligt misstag på jobbet så väger det inte mindre lätt för att någon är ful i munnen och säger något opassande när de kritiserar mig för det. "Ja, jag försatte oss alla i fara, men vet du vad X och Y sa till mig? Att jag var en jävla idiot som borde få sparken!"

Kvinnor har tyvärr ofta svårt att ta ansvar för sina handlingar.

Intressant att många i vänstermaffian också är kritiska mot publiceringen. De har såklart inte skaffat sig en moralisk ryggrad men förstår hur det ser ut när en av deras egna mörkar en grov gruppvåldäkt. Det är dålig optik för dem och krockar med den feministiska värdegrunden.
Givetvis har hon spärrat så att enbart de som hon själv följer kan kommentera inlägget.
Citera
2021-11-01, 16:31
Medlem
Edward Blom kommenterar Nina Svanbergs mörkande:

Citat:
Om detta stämmer borde nog Expressen läggas ned.

https://twitter.com/Edward_Blom/status/1455078711502512130
Citera
2021-11-01, 17:58
Medlem
Bra där Edward blom. Det krävs att samhällets lite mer kända och respekterade ansikten förstår vilken galenskap som sker i det här landet och öppet går ut och säger vad dom tycker och vågar kritisera media och PK maffian.
Citera
2021-11-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman

Sen står det ”är dömd för grova våldsbrott och övergrepp”, vilket betyder ”grova övergrepp”. Inte fel i sak även om jag tycker att det ser ut som ett försök att avdramatisera hans brott

Det han gjorde var bortom grovt din jävla pajas
Citera
2021-11-01, 18:13
Medlem
Herostratoss avatar
Här finns inget att se. Bara en svensk standardfeminist med den sedvanliga hybristofilin.
Citera
2021-11-01, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Här finns inget att se. Bara en svensk standardfeminist med den sedvanliga hybristofilin.

Du tog fan orden ur munnen på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in