2021-10-29, 11:30
Medlem
Yayois avatar
Jag gissar att han kan få jobberbjudande från RT nu. Han har ju redan visat fram fötterna i snarlika sammanhang tidigare (vi minns UD-affären 2018). Det destabiliserande och destruktiva systemkollapsnarrativet vet han hur man rabblar innan och utan, gärna kryddat med extra doser av smyg- och vardagsrasism. Hans högerpopulistiska polare RT-medarbetaren Chang Frick kan nog hjälpa till så han toppar upp formen och ge varma rekommendationer.
Citera
2021-10-29, 13:30
Medlem
Anktalares avatar
Han kanske har fått jobberbjudande med att hjälpa tonåringar med läxhjälp? Rätt säker på att han inte skulle tacka nej till det.
Citera
2021-10-29, 14:19
Medlem
Det har varit mycket snack och väldigt lite verkstad för de 70000 kr/månaden som Hanif Bali kostar oss skattebetalare.
Hög tid för honom att skaffa ett vanligt knegarjobb och äntligen bli självförsörjande.
Citera
2021-10-30, 13:54
Medlem
Tomblandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Önska i den ena handen och skit i den andra och se vilken du får mest i.

Vad snackar du om? Pajas.
Citera
2021-10-30, 13:56
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Precis. För vi får inte glömma att ifall de personer Bali söker acceptans hos hade fått bestämma hade hans familj aldrig släppts in i Sverige. Då hade kanske Bali själv tvingats kvar i dåvarande krigets Iran och trampat på en landmina istället för att leva i den svenska tryggheten. Och så återbetalar han Sverige såhär, genom att kratta manegen för extremister och skratta åt de som gav honom en barndom.

Skamligt.

Bali kom som ensamkommande
Citera
2021-10-30, 14:25
Medlem
Twitters algoritmer är mer benägna att förstärka högerpolitiker än vänsterorienterade eftersom deras tweets genererar mer upprördhet samtidigt som en Twitter-användare också är mer benägen att reagera och retweeta sina inlägg. Det kan vara en av förklaringarna till att Hanif Bali har så många följare på Twitter.
Citera
2021-10-30, 15:34
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Bali kom som ensamkommande
Han kom som ensamkommande på riktigt då han var tre år gammal. Han skickades utan sina föräldrar men en treåring har rimligen någon form av vuxen eskort på en sådan resa.

Detta till skillnad från de ensamkommande "barn" som invaderade Sverige för ett par år sedan.
Citera
2021-10-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomblands
Vad snackar du om? Pajas.
Har du suttit häktad din bög?
Citera
2021-11-03, 10:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Igår släpptes förhandsbeställningar på signerade ex. av hans bok Mina nio liv.
Jag beställer en, får väl se om man får ångra sig men jag tror den kan bli intressant läsning.
Hans egna ord från FB.
"Idag släpps förhandsbeställning av signerade ex för min bok ”Mina nio liv”.
Ja, ja oroa er inte, första kapitlet handlar om senaste månadens jox, men sen kommer vi till väsentligheterna, frysboxar, Carl Bildt och anekdoterna från insidan.
Föreställningen om att en katt har nio liv existerar i nästan alla kulturer och har gjort så i mer än tusen år. I det forntida Egypten sågs katten som en gudomlig varelse, men idag brukar vi tänka på de nio liven i relation till att kattskrällen verkar vara så otroligt svåra att ta kål på. De landar liksom alltid på fötterna, hur de än faller.
Om ni är osäkra på om det vore intressant, lyssna inte på mig, lita på andras omdömen om mig:
”Partiets mest energiske dyngspridare på sisådär 150 år.” - Jan Guillou
”Brutaliserar offentligheten” - Peter Wolodarski
”En sämre version av Donald Trump” - Isobel Hadley-Kamptz"
https://www.adlibris.com/se/bok/signerad-mina-nio-liv-9789180021548
Citera
2021-11-03, 10:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Precis. För vi får inte glömma att ifall de personer Bali söker acceptans hos hade fått bestämma hade hans familj aldrig släppts in i Sverige. Då hade kanske Bali själv tvingats kvar i dåvarande krigets Iran och trampat på en landmina istället för att leva i den svenska tryggheten. Och så återbetalar han Sverige såhär, genom att kratta manegen för extremister och skratta åt de som gav honom en barndom.

Skamligt.
Bali var ensamkommande och hade inte med sig sin familj. Hans mamma kom för ett par år sedan till Sverige och Bali var inte positiv till det.
Citera
2021-11-03, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Bali var ensamkommande och hade inte med sig sin familj. Hans mamma kom för ett par år sedan till Sverige och Bali var inte positiv till det.
Är det avgörande i sammanhanget, tycker du? Hade de Bali idag svansar för styrt när han var barn hade han aldrig släppts in i Sverige. Det borde han tänka på när han flirtar med brunpopulismen.
Citera
2021-11-03, 10:41
Medlem
Se Hanif Bali bättra på sitt eget alibi

https://www.tv4.se/klipp/va/2232692/hanif-bali-om-att-vaxa-upp-som-ensamkommande-flyktingbarn-i-sverige#:~:text=Hanif%20Bali%20var,uppv% C3%A4xt%20i%20Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in