Citat:
Ursprungligen postat av
Dundersidan
Nu var de ju i samma sällskap från början. Men ja, kanske har Le*s försökt lugna situationen eller så men Z.E skiter i det och flyger på han med kniv.
Eller så är det någon från svarta HH som gjort det och fått mordhotet. De har i sin tur krävt hämnd mot uppviglarna och därför ökar hotnivån mot Nisse.
Har däremot för mig att jag läst att det var en svart hand som hade synts med kniven. Säkert vag källa dock. Kniven hittade polisen ivf på klubben men det fanns inget spår m.m på den så den kan väl ha gjorts ren eller så hade gärningsmannen handskar på sig.
Skulle verkligen alla i HH (oavsett sida) hålla detta så knäpptyst om det var Z.E som höll kniven? Det borde ha läckt ut.
ZE har ett pris på sitt huvud om vi ska tro vad folk säger på hans insta.
Det är en person i N&C- tråden som hävdar att hen sett "en svart hand hålla i kniven". I mitt tycke är detta absolut inte tillräckligt för att jag ska köpa det. Och även om användaren är ärlig, så kan det röra sig om en svart handske som du ju också påpekar.
Ingenting läcker ut till polis eller oss "normala". Det är helt enkelt locket på oavsett om man backar någon eller vill åt denne.
Att ZE, NG och Kr*ST*an skulle ha blivit misstänkta för mordförsök pga att polisen ville förhöra dem är ändå endast en trådspekulation, och den verkar grunda sig på den felaktiga uppfattningen att misstanken skulle ha avskrivits i samband med att de släpptes vid lunch den 10:e. Tvärtom ska istället misstanken ha kvarstått enligt MSM. Detta säger mig att dessa tre männen, varav NG var en, på något vis uppfattats som en grupp inne på N&C, vilken bråkade med Leis