Citat:
Ursprungligen postat av
P11235
Ah, skjutningen kan vara fejk, men den kan också vara äkta. Jag försökte mest skriva att det inte är 100% att det är nån av de sk vännerna som goade innan han besköts, hur vidriga de än är. Det finns ju förutom det jag nämnde också filmen, med voi låten, som var taggad i hammarby sjöstad. Kan tänka mig att Nisse, dumle och adel tillsammans hade flertalet på listan på snapchat etc, nån av dem kan ha gjort ett inlägg med geotagg, och det läckte så, men det mest troliga är såklart det andra alternativet att han blev goad av nån på plats. Det är hsh dumt att låsa in sig på nåt till 100%. Vi får nog vänta o se vad utredningen ger. När man vet vilka det var som sköt kanske det ser annorlunda ut. Tror på Sicarios och pris på huvudet, men det kan också va hämnd för nåt. Utredningen lär dock inte ge mycket, så det är väl dumle som får ta skiten för mordet här på flashback ivf

Det förtjänar han
Som sagt det är en wild-theory. Men samtidigt har vi ju all denna digitalisering som banar vägen för en imposter, som inte alls är särskilt osannolikt.
Frågan är vad hämnden bottnar i. Har NG gjort något? Eller har han bara skaffat sig en jävla massa fiender på vägen upp?
Känns som någon som inte har djupare band i något gäng, utan gled runt, en slags gangsterrapparnas Håkan Hellström.