2021-10-30, 17:39
Medlem
cyberkalles avatar
Lekmand så här är det.

https://www.instagram.com/p/CVqFxX3tTGu/?utm_medium=copy_link

Ni är otroligt bra
Citera
2021-10-30, 17:42
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
München är en fantastisk stad och jag kan inte räkna antalet gånger jag har varit där sedan 70-talet både med och utan fotbollsbesök. Har sett Bayern bli firade efter ett guld på Marienplatz. Ganska mäktigt.

Vem trivs inte i München? (Jo inte min kompis som blev lurad att bjuda ett par tjejer på "sekt" en sen kväll på Schillerstrasse. En sekt som sedermera visade sig kosta mer än hela reskassan och utkrävdes av ett par bastanta vakter )
Jag har varit runt i mellaneuropa sedan slutet på 60-talet min farfar tog med oss barnbarn i sin bil och vi for runt överallt och München kommer alltid vara den finaste storstaden av dom alla.
Paris var den värsta
Citera
2021-10-31, 17:57
Medlem
cyberkalles avatar
Härlig och viktig vinst för Augsburg mot Stuttgart 4-1 dock så ligger dom kvar på kvalplats men en vinst är ju aldrig fel.
Citera
2021-11-02, 20:02
Medlem
cyberkalles avatar
Jag har nog aldrig sett så många fransmän i Bayern som i kväll.
Nianzou Pavard Upamecano i backlinjen Coman på mitten.
Tolisso Cuisance samt Sarr på bänken.

Jag har sett för lite av Nianzou för att uttala mig om honom men blir livrädd varje gång vi startar med Upamecano.

Sen så har vi ju Hernandez som inte är med i kväll betyder att vi har åtta fransmän i truppen
Senast redigerad av cyberkalle 2021-11-02 kl. 20:50.
Citera
2021-11-02, 21:36
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag har nog aldrig sett så många fransmän i Bayern som i kväll.
Nianzou Pavard Upamecano i backlinjen Coman på mitten.
Tolisso Cuisance samt Sarr på bänken.

Jag har sett för lite av Nianzou för att uttala mig om honom men blir livrädd varje gång vi startar med Upamecano.

Sen så har vi ju Hernandez som inte är med i kväll betyder att vi har åtta fransmän i truppen

Mais oui... Dags att värva tillbaka Ribéry
Citera
2021-11-02, 22:03
Medlem
Steff83s avatar
Viktig seger för Wolfsburg. Kan man månne använda boosten till att studsa tillbaka i ligan med?
Citera
2021-11-02, 22:19
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Bayerns arena är mäktig inte konstigt lagen i princip förlorat på förhand. Speciellt vid kvällsmatcher.
Citera
2021-11-03, 06:28
Medlem
cyberkalles avatar
Det är en jävla tur att vårt anfall är riktigt bra för vi gör en del grova missar i försvaret.

5-2 kunde ha varit 10-2 men Lewandowski slår sin sämsta straff jag sett och gör ändå ett hattrick.

Han är den spelare som efter 100 CL-matcher har det bästa målsnittet 0,81 Messi 0,75 Ronaldo 0,64
Thomas Müller ligger femma på den listan med 0,42 Zlatan sexa med 0,38

Coman var otroligt bra igår. Neuers assist till Lewandowskis 5-2 mål var en delikatess

Bayern klar för vidare spel.

Kul att Wolfsburg vann och fortfarande har chansen till avancemang.
Senast redigerad av cyberkalle 2021-11-03 kl. 06:43.
Citera
2021-11-03, 06:30
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Bayerns arena är mäktig inte konstigt lagen i princip förlorat på förhand. Speciellt vid kvällsmatcher.

Det är en fin arena och promenaden dit från stationen till arenan är en vacker vandring speciellt på kvällarna som du skrev.
Citera
2021-11-03, 06:31
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Mais oui... Dags att värva tillbaka Ribéry

Jag tror att han kommer tillbaka i någon form inom tränarstaben.
Citera
2021-11-03, 20:45
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Vilka kontraster mellan A laget och u19 dock med Bayern i Champions League

4 Raka segrar, 12 poäng och 17-2 i målskillnad.

4 raka förluster, 0 poäng och 0-12 i målskillnad.

Även Wolfsburg och Leipzig u 19 lag är sist i respektive tabell. Bara Dortmund som går bra. Ovanligt svag återväxling hos Bayern? Eller bara tillfälligheter. Var ju uppehåll senast på grund av Covid men tidigare säsonger har Bayern sett bättre ut i den turneringen i gruppspelet iallafall. Inget man kanske bryr sig speciellt mycket om kanske men ändå. Noterade det bara då övriga topplags u19 ändå låg ungefär på samma plats om a lagen medan Bayerns var precis det motsatta.
Citera
2021-11-03, 23:20
Medlem
Haha engelska domare alltså. Varje gång.

Hummels fick rött för detta: https://twitter.com/Enorme_Inter/status/1455996637210415109

Och vi fick även en straff från ingenting med. Horribel domare som dödade matchen efter 30min.

Sen, i sann BVB anda, ännu en skada på det. Wolf som varit så värdeful på sistone.

Stackars stackars Rose.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in