2021-11-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Einar hade planerat att befinna sig i Dubai idag (02/11) då hans album varit planerat att släppas idag.

Har inte lyckats få fram någon konkret information om vilka Einar hade planerat ta med sig till Dubai.

Adel & Dumlee's låt "Burj Khalifa" släpps snart.
Med andra ord gillar förmodligen dessa två råttor Dubai.

Jag lider med Nisse om han var så naiv att han planerat ta med Adel & Dumlee till Dubai för att fira sitt nya album, för att sedan två veckor innan resan bli goad av dom.
Jag har inte hört hela nya albumet ännu, bara Lilla Nisse som jag planerar att streama sönder på Spotify.

Är det någon som sitter på info om/när albumet nu är planerat att släppas?? (Aldrig vore en så förskräcklig sanning, så bara får det inte bli!!)
Citera
2021-11-02, 20:36
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P11235
Därför att adressen hade röjts i ett brottsmål om jag inte missminner mig. Det kan ju varit där den kom fram. Jag säger inte att han inte kan ha blivit goad, men tycker hela tråden är 100% inställd på att det definitivt var så. Det behöver inte varit så
Du menar alltså att dessa två skyttar har suttit utanför cykelförrådet och bara väntat på Einar, utan att veta när han kommer ut?

Hur visste skyttarna att Einar befann sig i cykelförrådet och inte i lägenheten?

Hur kunde dom veta att han var i just cykelförrådet just vid den tidpunkten?

Du hör ju själv hur det låter, det är underförstått att någon goat. Att det sedan är A&D är uppenbart utifrån hur det hela utspelade sig.

Tror du att två skyttar, utan någon goare, hade riskerat att gömma sig utanför ett cykelförråd med en pistol, utan att veta när eller om Einar finns i ett cykelförråd av alla ställen?

Jag ser fram emot ditt svar
Citera
2021-11-02, 20:37
Medlem
Den här adel är fett äcklig, han började följa einars mamma o gilla hennes inlägg om hans död. Äcklig asså om han goade då
Citera
2021-11-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P11235
Därför att adressen hade röjts i ett brottsmål om jag inte missminner mig. Det kan ju varit där den kom fram. Jag säger inte att han inte kan ha blivit goad, men tycker hela tråden är 100% inställd på att det definitivt var så. Det behöver inte varit så

Har han inte blivit goad så är det en stort sammanträffande att han kom ut där obeväpnad, oskyddad och chanslös. Annars ska GM ha väntat därutanför kl 22 på kvällen och hoppats att han skulle komma ut oskyddad nångång under just den kvällen? Sannolikt ska dom ha behövt spendera många timmar och kvällar utanför hans bostad för att få en sån chans, det bör i sådant fall ha gjort någon boende i området fundersam.
Citera
2021-11-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Rozh
Vem e de? (Retorisk fråga, men vet på riktigt inte).
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-11-02 kl. 20:42.
Citera
2021-11-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Respekterar din åsikt & dina argument.

Jag håller min åsikt, alltså att informationen de publicerat är högst opålitlig. Men nog om det.

Edit: kan ju vara värt att nämna att det inte framgår i artikeln att lappen skall vara från varken sjukhuset eller polisen:

” Vidare hade polisen – samma dag som 16-åringen inkom med skottskada i ansiktet – informerat sjukhuset om att Mehdi Sachit eller Abdulmahdi Baker Hedi (reds. anm. Mehdis tidigare namn) kan komma att försöka söka vård på det aktuella sjukhuset.

Enligt informationen som har gått ut på papper till vårdpersonalen är Mehdi ’Dumle’ Sachit ute efter en patient som inkom den 28 oktober. Det framgår även att Sachit kan vara farlig och man ska tillkalla både polis och väktare vid iakttagelser.”

Så hur vet då folk att det är sjukhuset som ska ha skrivit ihop meddelandet?
Det står "en av våra patienter"på lappen.
Citera
2021-11-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Samnytt…. De har med all säkerhet plockat någon teori från FB och kört på med det. Att Dumle/Adel goat är väl det mest sannolika de skrivit.

Även om en tonårspojke skulle ha erkänt inblandning i mordet (vi vet att åklagarmyndigheten dementerat uppgiften), vad är det som säger att killen i Akalla är samma grabb?

Gällande det meddelande, som enligt Samnytt (och endast Samnytt!?!), gått ut till anställda på Karolinska gällande dumle, luktar så fake så att det skriker om det. Nog för att man inte kan lita på MSM, men jag tvekar inte en sekund på att de hade kört den storyn också, om det fanns någon som helt tyngd i det. Så kåta som de varit på att skriva om mordet och händelser kring det, inte en chans att de inte hade skrivit om det?

Kan inte bara vara jag som tänker så?

Nu kommer någon komma och säga att personalen på sjukhuset ”hellre kanske går till Samnytt med den informationen”, men hur hjärndött låter inte det?

Dagerman är Sveriges sämsta ansvarige utgivare och han ljuger värre än en häst travar. Han borde ge ut barnböcker istället.
Citera
2021-11-02, 20:43
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Har han inte blivit goad så är det en stort sammanträffande att han kom ut där obeväpnad, oskyddad och chanslös. Annars ska GM ha väntat därutanför kl 22 på kvällen och hoppats att han skulle komma ut oskyddad nångång under just den kvällen? Sannolikt ska dom ha behövt spendera många timmar och kvällar utanför hans bostad för att få en sån chans, det bör i sådant fall ha gjort någon boende i området fundersam.
Glöm inte heller att skyttarna har suttit och tryckt utanför cykelförrådet och inte vid portdörren.

Varför i helvete skulle två skyttar sitta och trycka utanför cykelförrådet om ingen har givit dom informationen om att han befinner sig i cykelförrådet?

Det finns inte på kartan att Einar inte blev goad.
Citera
2021-11-02, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vem e de? (Retorisk fråga, men vet på riktigt inte).
En rappare som precis börjat sin karriär som blev mördad efter att Dumle goa honom.
Citera
2021-11-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Du är ju efterbliven. 99% säker? Han som blev huggen var i samma gäng som Nisse.
Han som blev huggen var alltså med Einar? Varför ska då Einar bli poppad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
+1 det är alldeles för många konspirationsteorier här.

Gillar Soldis teori kring HH och hur allt utspelar sig. Och denna, det är enkelt, att Dumle fått extremt mycket skit kan ju ha med hans tidigare historia att göra kring goning + hatet rörande våldtäkten.

Kvar har vi ivf HH’s ena del. Känns som en konstant i ekvationen. Hotnivån ökade kraftigt efter det. Nisse ville ha livvakter och skottsäker bil m.m.

Kan det vara så att splittringen inom HH är delvis Nisses fel. Att Adel och Dumle ser en chans att få över ”kurderna” till DP och bygga ett svårslaget gäng, och att Nisse varit delaktig i planen?

Edit: Allt skiter sig på N&C och HH kräver nu Nisse – eller alla tres huvuden. Här kommer goandet in i bilden och skottlossningen dagen innan.

Z.E lär veta vilka mördarna är.
Senast redigerad av Dundersidan 2021-11-02 kl. 21:13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Men hade låten handlat om Havals bror så hade Dani M med blivit klippt då han också sjunger i låten Voi och inte bara Einar
Hvis Einar ble skutt pga av at Haval og co tror han han stod bak mordet på Havals bror så ja, hvis han ble skutt av en annen årsak så nei. At han ev disset mordet med låten 4 dager etter mordet tror jeg ikke er eneste årsak til at han ble skutt.
Senast redigerad av eeqaz 2021-11-02 kl. 20:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in