2021-10-27, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jaså?
Men det beskriver den ganska bra tycker jag. Den fungerar som det är tänkt, och den har ingen särskild storlek, mera en som är lagom för många (inte minsta och inte största) och som sitter på en man som vet vad han ska göra med den.

Jupp då är jag med, tilllägg ändring på skrotad/utsliten och soppatorsk.
Citera
2021-10-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag vet inte. Det kan ha varit så att hennes erfarenhet var att de med stor är oseriös, eller så ville hon att jag skulle va ensam på 🎃

Och hennes erfarenhet kan jag såklart inte ta ifrån henne, men för att kunna dra den slutsatsen bör man ha träffat kanske åtminstone 5-6 st med stor och att samtliga har varit oseriösa, för att kunna göra rimligt att det är så. Annars kan det lika gärna vara slumpen.

Hon kan ju ha haft andra motiv också, det vet du kanske om det är någon du känner. Men annars skulle jag vilja råda dig till att lita på din magkänsla och se vad den säger. Ibland säger folk saker av illvilja, och det ska dom inte ha något för tycker jag.
Citera
2021-10-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Jupp då är jag med, tilllägg ändring på skrotad/utsliten och soppatorsk.

En som är utsliten/skinnflådd skulle inte vara något att sträva efter...
Har den fått soppatorsk får den ordna en reservdunk kanske
Citera
2021-10-28, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Hellre grov än så lång. Vad har du för omkrets?
Hur gammal är du nu? Om du börjat ligga med lite äldre kvinnor som fött barn så borde det bli bättre.
Jag har själv 19x15 och aldrig haft problem förutom bakifrån någon gång.

Har 17ca
Citera
2021-10-30, 17:03
Avslutad
Egentligen kanske mitt inlägg inte passar in här, men det handlar ju om snoppar/kukar/penisar så jag skriver ändå. Jag har ett (delikat?) problem som har uppstått på senare tid. Jag tänker dagligen på snoppar!! Tycker inte det ordet är så fint egentligen så jag vill nog använda penis.

Men hur som haver, det här börjar kännas lite konstigt eftersom tankarna nästan finns här dagligen. Från det att jag går upp på morgonen till dess att jag ska sova, så finns tankar på andra mäns könsorgan i mitt huvud!! Det är ju inte så att jag inte kan jobba, äta och så, då hade det kanske varit alarmerande, utan det är mer att jag tänker på det som flyktiga tankar under dagen.

Jag har också märkt att jag mer och mer spanar in killar och deras skrev. Det känns nästan lite förbjudet att stå där på pendeltåget och stirra på tajta jeans med tillhörande bula, men samtidigt så är det som att det pirrar till i hela kroppen varje gång. Det här sker förstås väldigt diskret, så tro inget annat.

Ska väl också tillägga (och här kommer nog många att reagera misstänker jag) att jag inte haft sex under mina 34 år på jorden, så det kanske är det som spökar lite. Anledningen till att jag inte haft sex är för att rädslan har tagit över helt enkelt, och sedan är jag uppväxt i en kristen miljö där man alltid fått höra att man ska vänta med sex innan man gifter sig.

Ursäkta om det blev ett långt inlägg, och inlägget får gärna flyttas om det inte passar in här. Nu önskar jag alla en fin lördag.
Citera
2021-11-01, 02:56
Medlem
layvares avatar
Är det värt att förlänga kuken från 17cm till typ 19cm?

Säg att ni hade en kuk på 17 cm och visste att ni skulle kunna förlänga
den till 19cm, skulle ni göra det?

Visst vore det coolt med en längre snabel men seriöst en 17cm
räcker till bra vid vanligt samlag (kan ibland vara på gränsen till för lång då
tjejen kan få ont om man går för djupt)

Ok, om man är gay, för bögar verkar tycka om att ta hur långa kukar som helst i röven.
Men om man inte är gay, och man inte bryr sig särskillt mkt om analsex.

Hur hade ni gjort? Status?
För/Nackdelar?
Senast redigerad av layvare 2021-11-01 kl. 03:11.
Citera
2021-11-01, 03:11
Medlem
a-mortals avatar
Om det skulle varit 17 cm vs 190 cm så hade det varit stor skillnad, men det var det inte i det här fallet, så det spelar nog ingen roll.
Citera
2021-11-01, 03:13
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Är det sådant här du ligger vaken om natten och funderar på TS?

I alla fall det beror väl på hur du hade tänkt göra det om man ska avgöra om det är "värt det". Om du hade tänkt knyta den till en dragkrok på en bil och be dem bränna på så skulle mitt svar vara nej.
Citera
2021-11-01, 03:15
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Om det skulle varit 17 cm vs 190 cm så hade det varit stor skillnad, men det var det inte i det här fallet, så det spelar nog ingen roll.

du menar 170cm vs 190cm i kroppslängd?

Sant att 2cm inte är så stor skillnad i penislängd men folk är fan besatta av sina penisar.

Hade frågan handlat om att förlänga från 13 till 15 cm så hade 100% sagt: GÖR DET.
Citera
2021-11-01, 03:18
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Är det sådant här du ligger vaken om natten och funderar på TS?

I alla fall det beror väl på hur du hade tänkt göra det om man ska avgöra om det är "värt det". Om du hade tänkt knyta den till en dragkrok på en bil och be dem bränna på så skulle mitt svar vara nej.

hahaha. Det var bara en sån töntig fråga som enbart är rolig att ställa på Flashback för att underhålla er flashbackare .

Nej det skulle göras på ett säkert sätt.
Citera
2021-11-01, 03:19
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
du menar 170cm vs 190cm i kroppslängd?

Sant att 2cm inte är så stor skillnad i penislängd men folk är fan besatta av sina penisar.

Hade frågan handlat om att förlänga från 13 till 15 cm så hade 100% sagt: GÖR DET.

17 cm vs 190 cm kuk förståss
Citera
2021-11-01, 03:26
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
17 cm vs 190 cm kuk förståss

det där inlägget är ju rent av trams och off topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in