Egentligen kanske mitt inlägg inte passar in här, men det handlar ju om snoppar/kukar/penisar så jag skriver ändå. Jag har ett (delikat?) problem som har uppstått på senare tid. Jag tänker dagligen på snoppar!! Tycker inte det ordet är så fint egentligen så jag vill nog använda penis.
Men hur som haver, det här börjar kännas lite konstigt eftersom tankarna nästan finns här dagligen. Från det att jag går upp på morgonen till dess att jag ska sova, så finns tankar på andra mäns könsorgan i mitt huvud!! Det är ju inte så att jag inte kan jobba, äta och så, då hade det kanske varit alarmerande, utan det är mer att jag tänker på det som flyktiga tankar under dagen.
Jag har också märkt att jag mer och mer spanar in killar och deras skrev. Det känns nästan lite förbjudet att stå där på pendeltåget och stirra på tajta jeans med tillhörande bula, men samtidigt så är det som att det pirrar till i hela kroppen varje gång. Det här sker förstås väldigt diskret, så tro inget annat.
Ska väl också tillägga (och här kommer nog många att reagera misstänker jag) att jag inte haft sex under mina 34 år på jorden, så det kanske är det som spökar lite. Anledningen till att jag inte haft sex är för att rädslan har tagit över helt enkelt, och sedan är jag uppväxt i en kristen miljö där man alltid fått höra att man ska vänta med sex innan man gifter sig.
Ursäkta om det blev ett långt inlägg, och inlägget får gärna flyttas om det inte passar in här. Nu önskar jag alla en fin lördag.