2021-11-02, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanny566
Polisen kanske redan var inne på detta spår från början men utan bevis så ligger dom kanske lågt och startar utredningen i första hand med att gå på vittnens historier om andra gärningsmän. Jag säger inte att min teori stämmer men min magkänsla säger detta. De behöver inte vara att dom sköt men tror dom är delaktiga i detta mycket mer.
Tycker inte det är en slump att dom känt varandra tre veckor, adel hade dessutom svikit Einar i kidnappningen och så blir dom beskjutna o dagen efter dör Einar? För oklart

Att de är delaktiga är något som i princip alla tror. Oavsett tillvägagångssätt. Det är för mycket som har hänt, potentiella iscensatta händelser som tex skjutningen mot studion dagen innan.

Låter otroligt dumt att själva skjuta Einar, när de definitivt har tillgång till springisar osv.
Citera
2021-11-02, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Det går inte ihop. Fanns vittnen som såg GM och dom hade huvor. Adel ska inte ha haft huva och sannolikheten att han lyckas byta om till helt nya kläder efter att ha släckt Einar som du påstår och sedan möter polisen förblir högst osannolikt. Däremot är det betydligt större chans för att dom goat honom vilket jag också tror är fallet här.

Ja isåfall är de väl osannolikt men ja, goat honom har dom gjort definitivt. Som jag skrev har jag bara en jäkligt stark magkänsla på att de ligger mer i det hela än bara goat..
Av bekanta vänner så har jag fått veta att D är en kille som tar betalat för att få andra dödade. De är hans ”jobb”
Citera
2021-11-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Det går inte ihop. Fanns vittnen som såg GM och dom hade huvor. Adel ska inte ha haft huva och sannolikheten att han lyckas byta om till helt nya kläder efter att ha släckt Einar som du påstår och sedan möter polisen förblir högst osannolikt. Däremot är det betydligt större chans för att dom goat honom vilket jag också tror är fallet här.
Dem hade extra kläder på sig och i cykelförrådet så tog dom på sig huva och handskar medans Einar såg allt detta.
Citera
2021-11-02, 18:15
Medlem
reptilekings avatar
Den enklaste då? A & D blev beskjutna på riktigt. Först i Sätra, sen med Einar. De sprang åt rätt håll, Einar åt fel. Inget goande etc. De vet vilka som sköt men håller tyst. Antingen för att de hoppas på att ge igen eller för att bara se om alla är nöjda nu när en är död. Andra som var med på N&C låser in sig, kniper käft och hoppas det blåser över.
Citera
2021-11-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Dem hade extra kläder på sig och i cykelförrådet så tog dom på sig huva och handskar medans Einar såg allt detta.

Hur vet du? Isåfall så behöver det inte vara helt osannolikt att dom kunnat mörda Einar.
Jag har verkligen en sån jävla stark magkänsla på de här oavsett hur osannolikt det låter..
Citera
2021-11-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ja isåfall är de väl osannolikt men ja, goat honom har dom gjort definitivt. Som jag skrev har jag bara en jäkligt stark magkänsla på att de ligger mer i det hela än bara goat..
Av bekanta vänner så har jag fått veta att D är en kille som tar betalat för att få andra dödade. De är hans ”jobb”

Du kan ju meddela din bekanta att det är allmänt känd information, då Dumle är med i….. Dödspatrullen
Citera
Medlem
pukkas avatar
Citat:
När åkte han utomlands? Vet att han var i Kungsholmen förra veckan.

Han la upp en story på Instagram iaf
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sassssa
Ta inte in henne i detta, klart hon inte sålt ut honom, och om hon dessutom va i Amsterdam at the moment, hur ska hon kunna veta vart han befann sig just den tidpunkten? Ne lägg ner den teorin

Jag tar in vem som helst för o komma fram sanningen!
Hon kunde lätt berätta Till mördarna var ligger lägenheten innan hon åkte sen tog det några dagar tills de hitta han o gjorde planerna!

Människor har gjort mycket för pengar o alla brudar e inte änglar!
Så om du vill tänka med hjärta hitta annat ställe här vi tar upp allt!
Citera
2021-11-02, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Du kan ju meddela din bekanta att det är allmänt känd information, då Dumle är med i….. Dödspatrullen

Haha ja!😆 svårt att hålla koll när man inte är insatt i den undre världen.
Citera
Medlem
Cents4s avatar
Citat:

Tvekar inte en sekund på att D hade sålt sin egna familj för lite stålar. Han är psyksjuk in och ut och är en fara för samhället. Han borde låsas in alternativt skjutas till bitar.

Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Dem hade extra kläder och i cykelförrådet så tog dom på sig huva och handskar medans Einar såg allt detta.

Nu spekulerar du bara. Vilka kläder hittade dom?
Citera
Medlem
kan det vara blod de har märkt här?
brottsplatsen..

https://www.instagram.com/tv/CVUd97wsva5/?utm_source=ig_web_copy_link
Citera
2021-11-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
kan det vara blod de har märkt här?
brottsplatsen..

https://www.instagram.com/tv/CVUd97wsva5/?utm_source=ig_web_copy_link

hylsor/fimpar/blod?
Senast redigerad av P11235 2021-11-02 kl. 18:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in