2021-11-02, 10:53
Medlem
kibokos avatar
Nej, det har inte dött några drivor av människor, varken pensionärer eller andra.

Och det var inte villkorat på pensionärer, alla åldersgrupper skulle dö i drivor inom några månader. Vilket inte har hänt såhär ett halvår efter att vaccineringarna började.

Alltså var allt fakenews. Igen.
Citera
2021-11-02, 13:14
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Väldigt många gamla har dött oförklarligen på senare tid. Tycker det verkar rimma ganska väl med det som Bern påstod. I min bekantskapskrets har mängder med äldre dött (innan medelvärdet för död) eller blivit gravt sjuka i någon form av stroke eller infarkt. En fick sepsis från klar himmel. Men det är svårt att visa att det var vaccinerna, eftersom det är min bekantskapskrets och inte den breda massan. Men även OM det vore den breda massan är det vetenskapligt väldigt svårt att göra några stora slutsatser för inom vetenskap är väldigt väldigt svårt att dra stora slutsatser. Man vet inte om det är hönan eller ägget som var först och detta stämmer överallt. Även där idioter till vetenskapsmän inte förstår vad de sysslar med, vilket är skrämmande många. Och samma gäller såklart vaccinen. Finns ingen vetenskap som säger att de är säkra. Inte ens vaccin själva är säkra.

Och i min bekantskapskrets har inte gamla dött oförklarligt på senare tid, vi lever uppenbart i olika världar. Däremot har en gammal i min krets dött på sjukhus med covid-19 efter att man tagit bort dropp och sedan sövt ned personen, men det är en annan sak.
Citera
2021-11-02, 13:20
Medlem
Hundvisslarens avatar
Rapporter börjar dyka upp om extremt ihärdiga förkylningar, akutmottagningar fulla av folk med diverse hjärtproblem, blodproppar och liknande. Argumentet verkar vara att det beror på nedsatt immunförsvar pga lockdown. Många verkar dock sätta detta i samband med massvaccinationen.

Samtidigt har många stater slutat testa vaccinerade så kanske vaccinet inte funkar så bra över tid.

Israel som, tillsammans med Sverige verkar ha utsetts till experimentland, verkar ha hög smitta som ökar och ökar trots boostersprutor.

Men detta med smittograd varierar ju starkt över tid.

Några horder av vaccin döda har jag ännu ej sett.
Citera
2021-11-02, 14:12
Medlem
Sqeptisks avatar
Rubriken på tråden förtäljer inte hur lång tid som menas med "några månader". Långtids(bi)verkningarna av injektionerna är ju okända för alla. Detta gäller även för experterna här på FB

Gubevars har vi hittills inte sett någon statistik på en ökande allmän total överdödlighet (även om några "fiskkrokar" i kurvorna kan urskiljas i vissa europeiska länder). En viss tröghet i systemet gör att vi vackert får vänta ett tag innan vi ser hur årets influensasäsong eventuellt påverkar dödligheten.

https://www.euromomo.eu

Däremot verkar antal anekdoter öka om injektionsrelaterade skador och injicerat folk som blir konstigt sjuka. Det är naturligtvis illa nog, och kan förebåda framtida ökning av allmän total överdödlighet.

Uteblir den befarade överdödligheten är jag övertygad om att professorn Cahill kommer att dra en lättnadens suck tillsammans med alla oss andra
Citera
2021-11-02, 14:16
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.
Sisådär 10 månader med alltmer omfattande vaccinering och var är alla döda vaccinerade? Förefaller som om tramset var just det - trams.
Citera
2021-11-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Väldigt många gamla har dött oförklarligen på senare tid. Tycker det verkar rimma ganska väl med det som Bern påstod. I min bekantskapskrets har mängder med äldre dött (innan medelvärdet för död) eller blivit gravt sjuka i någon form av stroke eller infarkt. En fick sepsis från klar himmel. Men det är svårt att visa att det var vaccinerna, eftersom det är min bekantskapskrets och inte den breda massan. Men även OM det vore den breda massan är det vetenskapligt väldigt svårt att göra några stora slutsatser för inom vetenskap är väldigt väldigt svårt att dra stora slutsatser. Man vet inte om det är hönan eller ägget som var först och detta stämmer överallt. Även där idioter till vetenskapsmän inte förstår vad de sysslar med, vilket är skrämmande många. Och samma gäller såklart vaccinen. Finns ingen vetenskap som säger att de är säkra. Inte ens vaccin själva är säkra.

Hur ser överdödlighet ut i Sverige i år? Borde ju vara väldigt hög om det herr foliehatt skriver stämmer.
Citera
2021-11-02, 15:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Sisådär 10 månader med alltmer omfattande vaccinering och var är alla döda vaccinerade? Förefaller som om tramset var just det - trams.

Lågt räknat har tiotusentals dött bara i USA.
Citera
2021-11-02, 15:13
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok

Vet folk som dött av covid. Men inte en enda som dött pga vaccinet. Man borde ju ha märkt det. Men det är ju klart, vaccinet är säkert inte biverkningsfritt och enstaka kan ju ha dött. Men om det vore många skulle ingen kunnat dölja det.
Citera
2021-11-02, 15:15
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Lågt räknat har tiotusentals dött bara i USA.
Som går att knyta till vaccinet? Eller som dött efter att de vaccinerats? Det är ju rätt vanligt att folk dör, vi har alla ett bäst-före- och ett sista-förbruknings-datum.

Hur ser det nu ut i Sverige då? Två eller tre fall av allergiska reaktioner och såvitt jag vet är det alla som kunnat knytas till vaccinen. Inga drivor direkt. Såvitt jag vet finns inga drivor i USA heller (eller annorstädes).
Citera
2021-11-02, 15:17
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Vet folk som dött av covid. Men inte en enda som dött pga vaccinet. Man borde ju ha märkt det. Men det är ju klart, vaccinet är säkert inte biverkningsfritt och enstaka kan ju ha dött. Men om det vore många skulle ingen kunnat dölja det.
Ja, utan tvekan har folk dött av biverkningar, men de är nog väldigt, väldigt få... Allergiska reaktioner och någon enstaka med hjärtmuskelinflammation har ju rapporterats avliden i EU i alla fall. Det blir dock en väldigt klen driva ens om man samlar alla till en plats.
Citera
2021-11-02, 16:04
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Nej, det har inte dött några drivor av människor, varken pensionärer eller andra.

Och det var inte villkorat på pensionärer, alla åldersgrupper skulle dö i drivor inom några månader. Vilket inte har hänt såhär ett halvår efter att vaccineringarna började.

Alltså var allt fakenews. Igen.
För egen del är det bra mycket mer än "några månader" sedan jag fick andra dosen och vad det verkar är jag i livet fortfarande, hyfsat välmående.

Finns säkert någon bortförklaring på det också...
Citera
2021-11-02, 16:29
Medlem
skogsmarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
För egen del är det bra mycket mer än "några månader" sedan jag fick andra dosen och vad det verkar är jag i livet fortfarande, hyfsat välmående.

Finns säkert någon bortförklaring på det också...

Självklart! Reningsverken har börjat administrera ivermectin i dricksvattnet för att dölja fiaskot med vaccinerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in