Citat:
Ursprungligen postat av
mastarn
Ja jag är 💯 på att de inte greps våta och jag har 💯 koll på alla offentliga detaljer i fallet, samt alla olika teorier som presenterats här.
Att det står still beror nog på att det inte har kommit någon ny info på ett tag och att det kommer in nya personer i tråden som hela tiden upprepar samma frågor gång på gång lägg där till ett antal troll...
Och för vad vi vet så kan sanningen redan finnas i tråden, har ju kommit ett antal vad det verkar insatta personer som gett sin blid av det hela sedan är ju problemet att veta vem av alla dessa man ska tror på men att det skulle ha gått till på något helt annorlunda sätt i stora drag än de som redan finns presenterade här har jag mycket svårt att se...
Vad jag har förstått, så är det ju ingen, absolut INGEN som målat upp någon av dem som några genier.
Att dom skulle vara kapabla till den typen av irrationellt handlande, är kanske mindre osannolikt än att de skulle iscensätta en skottlossning och påkalla ordningsmakten dagen innan (för att sen ej medverka)
Vi kanske tänker för rationellt och utgår från en masterplan, men att de hela i själva verket kan vara så dumt och dåligt planerat att man knappt tror att det är sant.
Eller så är masterplanen att man VET att dumle kommer ta fokus på sig om han är på plats, pga ryktet från tidigare saker.
man VET även att de kommer vinklas mot tidigare händelser, tex krogslagsmålet.
Om det är planen har de ju lyckats. För det är i de hörnen alla hamnar.
Dumle dömdes tex med enbart "shottaz"/FLG folk under våldtäkten.
Vad jag förstått så har han aldrig pekats ut som utförare eller inblandning i något av morden (förutom han Rozh). Han figurerar på bilder och klipp senaste åren med 3mst folk, men vad är det som ej säger att hans lojalitet ännu en gång skevat ur? För han är ju den perfekta målvakten, förmodligen är han tillräckligt pantad för att se de som någonting positivt med.
De lär väl knappast finnas någon musiker i Sverige som innan haft så mycke medial uppmärksamhet att promota kommande verk, som han fått senaste veckan och hans video på YT kommer ju få sjukligt höga siffror. (Om den ej lyckas bli pausad tills allt är klarlagt kring hans delaktighet)
Inter och Milans kanske inte ens existerar längre, de har kanske alla joinat PSG?
Men man döljer detta med att snacka som att de fortfarande är derbyn.
Framförallt är det ju även det den perfekt täckmantel.
Folk måste bort juh, men gamla vänner som blev fiender, är numera vänner igen?
Därför bör man nog kanske ej låsa sig vid saker för snabbt och för tidigt. Vare sig det upplevs som rationellt eller som irrationellt.
Högmodets mamma är nog dessutom inte att leka med