2021-11-02, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reto.m
Håller så med dig! Obehagligt beteende, oerhört kontrollerande. Upplever att andra tjejer hakar på henne i huset för att de känner sig hotade

Tack för ditt svar !! Uppskattar verkligen stt någon mer upptäckt det och framför allt din feedback! 😄
Citera
2021-11-02, 14:06
Medlem
timpanis avatar
Ord och uttryck som Simon använder mycket med alla brudar:

"Du berör mig, ända in i hjärtat."
"Vår kemi är så sjuk, eller hur?"
"Det är viktigt att vi funkar ihop i vardagen."
Citera
2021-11-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BareReceptor
Hmm psykopat/sociopat är väl lite att ta i. Men det finns många psykologer som instämmer att de flesta som går på reality serier/eller (wannabe) kändisar har narcissistisk personlighetsstörning. Dessa tjejer du nämner visar ett spektrum av narcissism väldigt tydligt. För mig är dock Elvira den läskigast, flinet och hennes svar på tal på TAA utan en endaste blick av oro eller nervositet. Hon dessutom slut-shame Matilda vilket inte är ok. Hon gråter om att hon var utstött i skolan, och blir en mobbare själv. Kan verkligen inte tänka mig att Simon hade stannat kvar med henne om han väljer henne.

Japp, fine, möjligen tog jag i lite med psykopat/sociopat-epitetet. Men vi kan definitivt checka av narcissist-rutan även om det i regel är ett grundbeteende för att kategoriseras som psyko/socio.

Anyway, håller helt med om Elvira. Intressant vad många som är överens om att hon antagligen är värst, samtidigt som hon hållit sig utanför många konflikter i TAA och grundprogrammet hittills (eller minns jag fel?). Ska bli sjukt intressant att se vad som kommer fram i TAA ju längre vi kommer från en konfliktsynpunkt. Antagligen måste Armina åka med innan det blir fullt fokus på Elvira kontra de andra tjejerna. Tyckte i första TAA denna veckan, eller om det var veckans andra avsnitt, att det var uppenbart att det var Elin/Elvira och möjligen Armina mot resten.
Citera
2021-11-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Haha, spot on. Stor humor.
Citera
2021-11-02, 14:48
Avslutad
Gud vad Elvira är ful asså. Rätt så uppenbart att hon ser detta som en tävling och försökte kasta Matilda under bussen.
Citera
2021-11-02, 14:50
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:

du menar Sebastian
Citera
2021-11-02, 15:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Sebastian heter han.
Citera
2021-11-02, 16:29
Medlem
cracksparrows avatar
Nån som vet med säkra källor vem det är som vinner? Hört spekulationer om vem som "vinner Simon", och det är ju tråkigt för fan vad jag stör mig på människan. Men nån som vet vem som "vinner Sebastian"? Glöm inte sätta på spoiler knapp om du har svaret, tack
Citera
2021-11-02, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Gud vad Elvira är ful asså. Rätt så uppenbart att hon ser detta som en tävling och försökte kasta Matilda under bussen.
Det är hon givetvis inte
Citera
2021-11-02, 19:06
Medlem
Vilken fruktansvärd ful örn näsa programledaren har.
Citera
2021-11-02, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Vilken fruktansvärd ful örn näsa programledaren har.
Var är det i dig som gör att du BARA skriver negativa saker? Dessutom heter det örnnäsa, eller ännu hellre näbb, om man kan det minsta om fåglar.
Citera
2021-11-02, 20:08
Medlem
rottanottans avatar
Hoppas Sebastian ser igenom Shileras skenhelighet.

Kan icke begripa att han valde att ge henne rosor efter hennes urspårning vid togapartyt.

Lömsk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in