2021-11-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Värt att nämna kanske att åklagarmyndigheten dementerade uppgiften om att en tonåring ska ha erkänt inblandning i Einars död.

Har redan nämnts flera gånger i tråden. Tack för ännu ett luftinlägg.
Citera
2021-11-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Läs i tråden 😉🙃

Nä men det stod här på flashback att havals mamma ska ha anstiftat mordet/lagt kontrakt på nisse 😂 njaa frågar du mig låter det inte så logiskt men ja allt kan hända i denna värld.

Jag vet att det står i tråden men jag har också hört det från en person i min omgivning som har kompisar som är kurder och har släkt i Stockholm, men vad vet jag
Citera
2021-11-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inceptioon
Har redan nämnts flera gånger i tråden. Tack för ännu ett luftinlägg.

Pajas. Läs inlägget jag svarade på, eller har du hål i huvudet?!

Det var en sammanställning där skribenten har missat att tillägga detaljen om att åklagarmyndigheten dementerat uppgiften.

Gå om grundskolan & yttra dig sen.

Så tack själv, för ett värdelöst inlägg. Jubelidiot
Senast redigerad av PappasKebab 2021-11-01 kl. 23:52.
Citera
2021-11-02, 00:06
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
OT
Men jag skulle vilja veta hur många och vilka som dött i de olika gängen Och varför de blev dödade.
Då kan vi här på fb snacka om framtiden för medlemmarna i gängen lättare.
Vi borde bli anställda som utredare en hel hög av oss här!
Men polisen är nog här och spånar med oss.
Men som sagt, är det någon som har någon kronologisk ordning på senaste årens gängskjutningar och historier runt morden?

En bra sammanställning av de olika gängen och deras historia finns på bloggen Svenssons Nyheter:

https://blog.zaramis.se/artikelserier/kriminella-natverk-och-gang/
Citera
2021-11-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Precis så. Engång hängde han med yain från shottaz sen hängde han med adel från HH sen helt plötsligt med dumle fr dödspatrull som är dödsfiender med shottaz. I dont get it

Han borde försökt reparera sina relationer i Dalen och stannat med dom.
Dom hade ju ätit en hyfsad procent men han skulle aldrig hamnat här, eftersom att kidnappningen inte skulle inträffat.
Citera
2021-11-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prabakerlili
En spekulation:

Funderar på (om det nu stämmer) att han sa förlåt och att facetime var på vid mordet, om det inte var havals familj (mamma/pappa/kusiner) som ville se detta. Hört att hans mamma var ivrig i att få tag på, och eliminera hennes sons mördare (d) mer än någon annan tydligen. Allt låter rätt logiskt iallafall, specifikt när det gäller stora familjenätverk.
Folk ska ju det var 30 sekunders intervall mellan skotten, dom sprang bara 20 meter. Kanske dom kom ikapp o sen einar fick telefonen o gunen mot sitt huvud sen dom avräta han efter dom pratade klart facetimen
Citera
2021-11-02, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Snälla du det börjar bli lite sent för dig nu. Gå och borsta tänderna och be om en godnattsaga. 🎶Vyssan lull koka ki...🎶

tyvärr han hade bara ormar runt om sig som ville bara åt hans pengar som mammam olika skivbolag vänner vännernas kusiner o fiender!
Du kan läsa ditt saga sen sova medan jag har anställda o behöver inte jobba!
Synd att grabben va så ung han skulle ha sett genom Morsan annars enkelt 50% hennes fel att killen ligger i graven nu!
Citera
2021-11-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Tycker inte man ska lägga för stor vikt av adels chattar angående bilderna. Folk är falska, majoriteten av människor är det. En gangster visar lite bilder på adels ”vän”, klart han måste skratta med, även om han förmodligen tyckte det va fittigt gjort mot en försvarslös pojke. Det är som när ni träffar nån på stan och han säger något illa om er vän, ni nickar och håller med.

Precis, det säger egentligen inget- Adel kanske till och med var rädd för att få samma behandling om han inte spelade med. Nu säger jag inte varken bu eller bä men folk tycks tro att det inte finns press att säga "rätt" saker ibland när man rör sig bland massor psykopater och flöddrade babbar med skjutvapen. Nu kan Adel vara en goare ändå såklart(jag har ingen aning om vem människan är innan detta) men tycker inte man kan utgå från att han visar vad han verkligen tänker i loggarna.
Citera
2021-11-02, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
tyvärr han hade bara ormar runt om sig som ville bara åt hans pengar som mammam olika skivbolag vänner vännernas kusiner o fiender!
Du kan läsa ditt saga sen sova medan jag har anställda o behöver inte jobba!
Synd att grabben va så ung han skulle ha sett genom Morsan annars enkelt 50% hennes fel att killen ligger i graven nu!

Folk som tror att Einar kunde Bara tagit ut 3 millar från företaget e människor som kommer aldrig komma närheten av de pengarna 3 millar i kontanter skulle kosta honom 10millar från företaget sen undrar ni vart e de 7 millarna?
Staten käkar som fan men alla som har företag o vet hur han ska göra pengarna det bästa du kan göra e investera i Sverige inte lönt o ta ut de Bara så där men folk som bor i en etta med 5 bröder eller dricker varje kväll tills den kollapsar kommer aldrig fatta sånt!
Citera
2021-11-02, 00:56
Medlem
superurban08s avatar
Luuuuuugn Nils goda vän Dumle kommer att hämnas hans död med en pistol i rövhålet på dem tills dem förblöder (våldtäktsman).

Förstår inte varför media fortfarande skriver om den här våldtäkts manen? Han är ”farlig” kan smyga sig in till sjukhuset för att döda? Han går väll antagligen dit för att våldta inte mörda!
Citera
2021-11-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Du tror alltså att han fejkade sitt sätt att prata helt? Det verkar lite för mycket, tycker jag.

Här har han ingen brytning utan pratar helt normal svenska:

https://youtu.be/QGbZrurEYTE
Citera
2021-11-02, 01:19
Medlem
En intressant kommentar som Mario Golzar skrev gällande kidnappningen var ”Först på Einar sen vi ska ta lila Modo och kidnappa han och låta jätten o G(Addy) komma”

Är mario fortfarande inte gripen för han var väll inte det sist han var efterlyst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in