2021-11-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Jag har fått information och sett bevis på att hon har blivit slagen tidigare och tydligen även av Emil enligt grannar till Lydia. Dom har sett henne med blåklockor.
Emil har även ringt och hotat f.d hyresägaren där Lydia hyrde sin lägenhet, kanske på fyllan det vet jag tyvärr inte.

Det jag har läst av det Lasseliten har skrivit verkar stämma överens med verkligheten. Självklart att han inte delade med sig av allt han vet.
Du är rolig du. Du känner dem inte, har aldrig träffat dem, men du vet tydligen en jävla massa om dem och har till och med sett bevis!!! Grattis!
2021-11-01, 15:14
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
en människa på obestånd borde rimligen sälja av vapen å vapenskåp om ingen jakt bedrivs, det är ju några kronor man får in

Jag reagerade också på den. Kronofogden borde ha lätt att identifiera denna tillgång genom att licenserna finns registrerade.
2021-11-01, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Jag reagerade också på den. Kronofogden borde ha lätt att identifiera denna tillgång genom att licenserna finns registrerade.
Javisst, jag förde precis det resonemanget här i tråden för ett par dar sen.
Konstaterade samtidigt att i så fall hade Emils barn haft sin pappa kvar i livet.
2021-11-01, 15:58
Medlem
Citat:
Lägg ner Vemdalen. Jag berättar vad jag sett, vad tillför du mer än bullshit.
Sett? Du känner ju dom inte....
Hur trovärdigt blir det
2021-11-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Sett? Du känner ju dom inte....
Hur trovärdigt blir det

Sett ja, jag ser texter vet du, jag ser bilder, jag ser sms. Behöver man känna någon för det?
Återkom gärna om du har något att komma med, men håll inte på med dumheter.
2021-11-01, 16:59
Medlem
Citat:
Sett ja, jag ser texter vet du, jag ser bilder, jag ser sms. Behöver man känna någon för det?
Återkom gärna om du har något att komma med, men håll inte på med dumheter.
Stackars oskyldiga flicka...
Nu sitter hon iaf där hon ska! Dömd för mord
2021-11-01, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Så du menar att hon levt på en öde ö med en massa barn och lärt sig fruktansvärd grymhet och manipulation för att överleva?
Eller att hon varit med om att tortera och avrätta människor under förintelsen?
Försök komma med lite mer relevanta referenser istället för att mansplaina och killgissa!
Jag vet vad jag vet. VET alltså. Inte gissar. Vad du ylar om är helt irrelevant, men, ett tips, vad du än går på - halvera dosen.
2021-11-01, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Stackars oskyldiga flicka...
Nu sitter hon iaf där hon ska! Dömd för mord

Jaha, så du tycker hon är oskyldig nu. Ja det är verkligen tvära kast du kommer med.
Ja, kan barnflickan från Knutby vara ute efter 7 år, så kommer väl Lydia ut efter 6 kan man ju tro.

Återigen tillför du absolut noll i denna tråd, dax att rannsaka dig själv. Det enda du gör i denna tråd är att " hålla med" och sen ösa hat. Kom med info eller sluta angripa folk som gör bidrar med info eller vill du sitta här och tala med dig själv?
2021-11-01, 17:13
Medlem
Citat:
Jaha, så du tycker hon är oskyldig nu. Ja det är verkligen tvära kast du kommer med.
Ja, kan barnflickan från Knutby vara ute efter 7 år, så kommer väl Lydia ut efter 6 kan man ju tro.

Återigen tillför du absolut noll i denna tråd, dax att rannsaka dig själv. Det enda du gör i denna tråd är att " hålla med" och sen ösa hat. Kom med info eller sluta angripa folk som gör bidrar med info eller vill du sitta här och tala med dig själv?
Nu har du noll koll igen
Barnflickan fick inget tidsbestämt straff
Hon blev dömd till rättspsykiatrisk vård.
Lydia är dömd till fängelse i 18år
En väsentlig skillnad.
Läs på innan du skriver!
2021-11-01, 17:14
Medlem
Citat:
Jag har fått information och sett bevis på att hon har blivit slagen tidigare och tydligen även av Emil enligt grannar till Lydia. Dom har sett henne med blåklockor.
Emil har även ringt och hotat f.d hyresägaren där Lydia hyrde sin lägenhet, kanske på fyllan det vet jag tyvärr inte.

Det jag har läst av det Lasseliten har skrivit verkar stämma överens med verkligheten. Självklart att han inte delade med sig av allt han vet.

Jag kan säga så här - om E ringt och hotat hyresvärden som blåste Lydia - så fattar du väl vem som eldade på det. Jo Lydia

Och ”Liile” Emil har inget våldsamt i sig. Och hon som vägde nästan 20 kg mer än honom och bra mycket längre - hade kunnat mosa honom bara genom att sätta sig på honom.

Hon har ju haft flera vid sidan av - LasseLiten verkade ju vara en av dem. Nån av dem slog väl henne garanterat. Nån som hetsar till bråk så som hon gjorde - tillslut tappar folk besinningen.

Och trots att hon hetsade Emil, och även hotade honom med ett vapen, satt han lugn och bara bad henne lämna hans bostad.

Känner ni ens nån med Borderline ? När dem får för sig nånting, så blir det sanning i deras hjärna och dem ger sig inte förrens dem får rätt. Att leva med henne måste vara fruktansvärt påfrestande. Dessutom verkar hon ju inte bearbeta sina separationer utan bara kastar sig rakt in i nästa. Vilket gör att snöbollen bara blir större och större med hennes alla psykiska problem.
Vem tar lån för att bekosta skönhetsoperationer - när man har 4 barn som behöver en trygg plats att bo på. Hon är en självisk, egoistisk och hemsk människa. Hennes vapen borde både psykiatri och kronofogden tagit för länge sen.
Och det skrämmer mig på riktigt att såna där får gå lösa fritt.
Och att det luktar sig till en sårad människa som
Bara vill bli omtyckt och känna kärlek igen.
Det blev hans död- att han försökte hjälpa Lydia.

Och nu får dessutom 4 barn fira jul och leva alla andra dagar utan sin pappa.
Och hennes egna 4 barn växa upp med att alla vet att deras mamma är en kallblodig mördare.
2 av dem har alltså varken mamma eller pappa längre.
Blir äcklad av att det sitter folk och försvarar henne, Hennes handlingar generellt och försöker få henne till nåt offer. Det är hon inte.
2021-11-01, 17:26
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Jag kan säga så här - om E ringt och hotat hyresvärden som blåste Lydia - så fattar du väl vem som eldade på det. Jo Lydia

Och ”Liile” Emil har inget våldsamt i sig. Och hon som vägde nästan 20 kg mer än honom och bra mycket längre - hade kunnat mosa honom bara genom att sätta sig på honom.

Hon har ju haft flera vid sidan av - LasseLiten verkade ju vara en av dem. Nån av dem slog väl henne garanterat. Nån som hetsar till bråk så som hon gjorde - tillslut tappar folk besinningen.

Och trots att hon hetsade Emil, och även hotade honom med ett vapen, satt han lugn och bara bad henne lämna hans bostad.

Känner ni ens nån med Borderline ? När dem får för sig nånting, så blir det sanning i deras hjärna och dem ger sig inte förrens dem får rätt. Att leva med henne måste vara fruktansvärt påfrestande. Dessutom verkar hon ju inte bearbeta sina separationer utan bara kastar sig rakt in i nästa. Vilket gör att snöbollen bara blir större och större med hennes alla psykiska problem.
Vem tar lån för att bekosta skönhetsoperationer - när man har 4 barn som behöver en trygg plats att bo på. Hon är en självisk, egoistisk och hemsk människa. Hennes vapen borde både psykiatri och kronofogden tagit för länge sen.
Och det skrämmer mig på riktigt att såna där får gå lösa fritt.
Och att det luktar sig till en sårad människa som
Bara vill bli omtyckt och känna kärlek igen.
Det blev hans död- att han försökte hjälpa Lydia.

Och nu får dessutom 4 barn fira jul och leva alla andra dagar utan sin pappa.
Och hennes egna 4 barn växa upp med att alla vet att deras mamma är en kallblodig mördare.
2 av dem har alltså varken mamma eller pappa längre.
Blir äcklad av att det sitter folk och försvarar henne, Hennes handlingar generellt och försöker få henne till nåt offer. Det är hon inte.
Men nu får du väl ge dig!!! Du öser ur dig dina egna sanningar så man blir mörkrädd och återkommer hela tiden till hennes utseende. Du kände henne inte, hur vet du att hon tagit lån till skönhetsoperationer? Så vitt jag förstår var hon gift med K när hon gjorde något efter sista barnets födsel så hus och hem hade dom nog. Titta sedan på bilden vid bilköpet, du ser en långbent, normalviktig tjej, inte den heffaklump du vill ha henne till och tror säkert att hon suttit på E någon gång också och det hade han uppenbarligen överlevt. Det var väl snarare han som var en halvblessyr.
2021-11-01, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Men nu får du väl ge dig!!! Du öser ur dig dina egna sanningar så man blir mörkrädd och återkommer hela tiden till hennes utseende. Du kände henne inte, hur vet du att hon tagit lån till skönhetsoperationer? Så vitt jag förstår var hon gift med K när hon gjorde något efter sista barnets födsel så hus och hem hade dom nog. Titta sedan på bilden vid bilköpet, du ser en långbent, normalviktig tjej, inte den heffaklump du vill ha henne till och tror säkert att hon suttit på E någon gång också och det hade han uppenbarligen överlevt. Det var väl snarare han som var en halvblessyr.

Enligt dem som känner henne - är det därifrån skulderna kommer. Från lånen för operationerna.
Och tills annat är ”bevisat” så kommer jag tro på det.

Och bilden från bilköpet är från januari - som
Jag redan sagt så gick hon ju på diverse droger och var väldigt smal då. Kolla på bilderna i Fup - där väger hon väl 20 kg mer .
Och kolla på bilderna från bröllopet med M. Där väger hon ännu mer. Hennes extrema pendlande i vikt är ju ett bevis på hur ostabilt hennes mående är.

Och lugna ner dig och andas lite. Tycker du att hon är en dröm morsa ? Skulle du vilja vara den som skaffat barn ihop med henne, levt med henne. Eller skulle du önskat att det var du som
Tagit Emils plats nu?
Man börjar ju undra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in