Citat:
Ursprungligen postat av
svennesanning
Jag har fått information och sett bevis på att hon har blivit slagen tidigare och tydligen även av Emil enligt grannar till Lydia. Dom har sett henne med blåklockor.
Emil har även ringt och hotat f.d hyresägaren där Lydia hyrde sin lägenhet, kanske på fyllan det vet jag tyvärr inte.
Det jag har läst av det Lasseliten har skrivit verkar stämma överens med verkligheten. Självklart att han inte delade med sig av allt han vet.
Jag kan säga så här - om E ringt och hotat hyresvärden som blåste Lydia - så fattar du väl vem som eldade på det. Jo Lydia
Och ”Liile” Emil har inget våldsamt i sig. Och hon som vägde nästan 20 kg mer än honom och bra mycket längre - hade kunnat mosa honom bara genom att sätta sig på honom.
Hon har ju haft flera vid sidan av - LasseLiten verkade ju vara en av dem. Nån av dem slog väl henne garanterat. Nån som hetsar till bråk så som hon gjorde - tillslut tappar folk besinningen.
Och trots att hon hetsade Emil, och även hotade honom med ett vapen, satt han lugn och bara bad henne lämna hans bostad.
Känner ni ens nån med Borderline ? När dem får för sig nånting, så blir det sanning i deras hjärna och dem ger sig inte förrens dem får rätt. Att leva med henne måste vara fruktansvärt påfrestande. Dessutom verkar hon ju inte bearbeta sina separationer utan bara kastar sig rakt in i nästa. Vilket gör att snöbollen bara blir större och större med hennes alla psykiska problem.
Vem tar lån för att bekosta skönhetsoperationer - när man har 4 barn som behöver en trygg plats att bo på. Hon är en självisk, egoistisk och hemsk människa. Hennes vapen borde både psykiatri och kronofogden tagit för länge sen.
Och det skrämmer mig på riktigt att såna där får gå lösa fritt.
Och att det luktar sig till en sårad människa som
Bara vill bli omtyckt och känna kärlek igen.
Det blev hans död- att han försökte hjälpa Lydia.
Och nu får dessutom 4 barn fira jul och leva alla andra dagar utan sin pappa.
Och hennes egna 4 barn växa upp med att alla vet att deras mamma är en kallblodig mördare.
2 av dem har alltså varken mamma eller pappa längre.
Blir äcklad av att det sitter folk och försvarar henne, Hennes handlingar generellt och försöker få henne till nåt offer. Det är hon inte.