2021-11-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Nej, jag tror inte heller det är hans odling. Kan inte tänka mig att Dumlee är tillräckligt begåvad för att förstå hur en odling fungerar.

Men faktumet kvarstår att han är så dum som filmar odlingen där man tydligt ser andra personer, vilket mycket väl kan ha en större delaktighet i själva odlingen.

Att videon är inspelad vid ett annat datum är mycket möjligt, men faktumet kvar står att han är så jävla efterbliven att han överhuvudtaget lägger ut det på sin Instagram.

Kan det inte tyda på att han "vill" komma in i stugvärmen hos polisen om han står näst på tur? Eller förmodligen överskattar jag hans intelligens nu. Det är ingen superstrateg vi pratar om.
Citera
2021-11-01, 16:51
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Toppen!

Han är ju så jävla pantad. Så med det sagt, åter till topic. Om han nu är inblandad i Einars mord, så tvekar jag inte på att han på något sätt tabbat sig vilket skulle kunna leda till att han åker fast för anstiftan eller liknande.

Skulle inte förvåna mig ett dugg. Man märker ju hur sönderknarkad han är. Snackar som att han kommer från Skåne ju för fan.
Det är just det som är väldigt märkligt.
Hur kan han hittills ha lyckats komma undan Polisen i form utav bevisning som riktas mot honom?

Någon tabbe måste han ha gjort, inget snack om saken.

- Grabben är sönder habbad

- Ställer upp på en intervju hos Expressen där han rent ut sagt erkänner att det finns ingen annan väg än att döda alla fiender.

- Han raderar ett flertal bilder från Instagram någon dag efter mordet, samt avföljer en del folk.

- Han är punktmarkerad samtidigt som han lägger upp en video från en cannabisodling som uppenbarligen inte är till för privatbruk. Att videon kan vara inspelad tidigare spelar ingen roll, det är oavsett helt efterblivet.

Jadu..Det är en gåta hur han lyckats komma undan allt, har verkligen svårt att förstå hur en sådan habbad råtta kan lyckats komma undan utan någon konkret bevisning som riktas mot honom från Polisens sida.
Citera
2021-11-01, 16:52
Medlem
Rapparen PJ släppte nyss en låt salt till socker https://youtu.be/gLSro27ALec?t=67

I låten sjunger han tex

" Varför har din boy ett koppel " - Referens till Einars kidnappning

"Snart kommer din dag din råtta spring för livet" Einar som försökte springa ifrån mördarna?

" Grabbar becknar grabbar man kan tro de ebay " Nån som har goat någon annan, nån som goat Einar?

Värt att veta är även att PJ är med i HH vilket även Adel är som var med Einar vid mordkvällen, syftar raden ovan på att Adel beckna ut Einar till sina grabbar?

HH klippte Einar?
Senast redigerad av Plumber12345 2021-11-01 kl. 16:55.
Citera
2021-11-01, 16:55
Medlem
LadySwedens avatar
Finns det någon text till bilden på odlingen?

Edit;

Humle Dumle är markerad och hans kommunikation övervakas.
Citera
2021-11-01, 16:56
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plumber12345
Rapparen PJ släppte nyss en låt salt till socker https://youtu.be/gLSro27ALec?t=67

I låten sjunger han tex

" Grabbar becknar grabbar man kan tro de ebay " Nån som har goat någon annan, nån som goat Einar?

Värt att veta är även att PJ är med i HH vilket även Adel är som var med Einar vid mordkvällen, syftar raden ovan på att Adel beckna ut Einar till sina grabbar?

HH klippte Einar?
Visst, den där raden med ett koppel bör vara riktad mot Einar. Jag ser inte riktigt någon annan koppling.

Men, glöm inte att P.J förmodligen är välmedveten att folk, som t.ex. du, kommer länka hans låt och säga "Kolla, P.J dissar Einar! Kan han vara inblandad?"

Det är ett billigt sätt att få streams. Moraliskt fel? Det går absolut att diskutera.

Men jag tror inte man ska ta alla kommande låtar ordagrant, många kommer förmodligen försöka fiska streams genom att skriver texter som kan kopplas till Einar.

Jag är inte insatt i P.J så jag kan inte uttala mig om han är någon som Einar haft en hotbild från.
Citera
2021-11-01, 16:56
Medlem
Eviies avatar
Citat:
Det är just det som är väldigt märkligt.
Hur kan han hittills ha lyckats komma undan Polisen i form utav bevisning som riktas mot honom?

Någon tabbe måste han ha gjort, inget snack om saken.

- Grabben är sönder habbad

- Ställer upp på en intervju hos Expressen där han rent ut sagt erkänner att det finns ingen annan väg än att döda alla fiender.

- Han raderar ett flertal bilder från Instagram någon dag efter mordet, samt avföljer en del folk.

- Han är punktmarkerad samtidigt som han lägger upp en video från en cannabisodling som uppenbarligen inte är till för privatbruk. Att videon kan vara inspelad tidigare spelar ingen roll, det är oavsett helt efterblivet.

Jadu..Det är en gåta hur han lyckats komma undan allt, har verkligen svårt att förstå hur en sådan habbad råtta kan lyckats komma undan utan någon konkret bevisning som riktas mot honom från Polisens sida.

Han kanske är en informatör, kan förklara hans självsäkerhet gällande att inte åka fast och att kunna glida som han gör
Citera
2021-11-01, 16:59
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:

I låten sjunger han tex

"Snart kommer din dag din råtta spring för livet" Einar som försökte springa ifrån mördarna?

HH klippte Einar?
Mycket troligt. Inte då troligt pga låten, men den bekräftar ju en konflikt.
Citera
2021-11-01, 17:00
Medlem
Eviies avatar
Kanske 2,3,4 på bollen hinner inte läsa men here you go

https://samnytt.se/polisen-varnar-sjukhus-for-expressens-valdtaktsgangster-dumlee-farlig-och-ute-efter-skjuten-patient/

”Polisen varnar sjukhus för Expressens våldtäktsgangster ’Dumlee’: ”Farlig och ute efter skjuten patient”
Citera
2021-11-01, 17:04
Medlem
Citat:

I låten sjunger han tex

HH klippte Einar?

Har förstått det som att Adel inte är HH, utan att det vara nära varandra (Adel & kurderna). Sen när Kard* mördades, blev det en intern splittring i HH & även mellan Adel och HH.

(Detta har jag läst i tråden, så kan ju inte säga att det är fakta).

Min teori är att HH klippt Einar, på beställning. HH har pressat Adel att goa Einar & dumle ställer upp utan problem.
Vem som anstiftat är för mig oklart (i teori).
Citera
2021-11-01, 17:06
Medlem
Citat:
Detta är väldigt intressant.

Kan det vara tonåringen som blev skjuten i Akalla förra veckan som Dumlee letar efter?

Hur jävla dum är Dumlee egentligen? Allt blir mer och mer uppenbart nu, OM det är tonåringen han letar efter.

"Enligt uppgift till Samnytt misstänks 16-åringen ha varit delaktig i skjutningen vid en musikstudio i Sätra i södra Stockholm som skedde dagen innan mordet på gangsterrapparen Nils ’Einár’ Grönberg i Hammarby sjöstad."

Nu blir det ännu mer uppenbart att skjutningen mot Dumlee & Adel dagen innan Einars död var inte mer än teater. Känns inte längre alls omöjligt att det är samma skyttar som sköt Einar.

!!!!!!!

Citat:
Låter det inte bara som en massa svammel från Samnytt? Garanterar att de suttit och läst inlägg här på FB och skrivit om det som att ”källor” sagt det till dem?
Svårt att lita på Samnytt i huvudtaget.

Citat:
Luktar fake så att det vara skriker om det…
Går inte att lita på Samnytt, det vet alla med lite hjärna.
Ser ”meddelandet” legitimt ut? Nä.

Nu spys det ut en massa jävla skit i tråden istället.

Citat:
Lustigt nog använde Samnytt samma bild i en artikel för 2 dagar sedan. https://samnytt.se/dodspatrullens-mehdi-dumlee-sachit-glorifieras-i-expressen-gruppvaldtog-flicka-blodig-under-pistolho t/

Samnytt är inget mer än en skitblaska. Inget skulle förvåna mig. Speciellt inte om de skrivit meddelandet själva.

Citat:
Skrolla ned i artikeln.
Hur som, Samnytt har ingen trovärdighet. Bara en jävla massa svammel & ett ”polismeddelande” som ser ut som att det ihoppkluddat i Word på 5 minuter. Så inofficiellt som det bara kan bli

Lägg ingen vikt i detta, bara massa strunt

Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
Kanske 2,3,4 på bollen hinner inte läsa men here you go

https://samnytt.se/polisen-varnar-sjukhus-for-expressens-valdtaktsgangster-dumlee-farlig-och-ute-efter-skjuten-patient/

”Polisen varnar sjukhus för Expressens våldtäktsgangster ’Dumlee’: ”Farlig och ute efter skjuten patient”

Mest troligt att det är fake
Citera
2021-11-01, 17:09
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Har förstått det som att Adel inte är HH, utan att det vara nära varandra (Adel & kurderna). Sen när Kard* mördades, blev det en intern splittring i HH & även mellan Adel och HH.

(Detta har jag läst i tråden, så kan ju inte säga att det är fakta).

Min teori är att HH klippt Einar, på beställning. HH har pressat Adel att goa Einar & dumle ställer upp utan problem.
Vem som anstiftat är för mig oklart (i teori).
Tror du att Adel hade en större roll i planeringen kring Einar eller likvärdigt mellan Adel och Dumlee?
Citera
2021-11-01, 17:11
Medlem
Citat:
Tror du att Adel hade en större roll i planeringen kring Einar eller likvärdigt mellan Adel och Dumlee?

Jadu, jag vet ju inget, men om jag får spekulera så lär han ju vara lika delaktig i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in