2021-11-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Dumlee lägger upp på sin Instagram story där han och ett gäng fixar sin cannabisodling.

Återigen, glöm inte att Expressen valde att göra en intervju med honom bara för några dagar sedan. En intervju som dom placerade på första sidan.

Länk till filmklippet:
https://streamable.com/t39wzv

Hur dum får man vara? Får uppfattningen av att han tror han är odödlig och att ingen kan stoppa honom. Förhoppningsvis fortsätter han tro att han är odödlig så han tillslut blir ett enkelt offer att klippa.

Hm. Han skall ju föreställa vara punktmarkerad. Har han fått permission av Farbror Blå att se till sin odling? Eller han kanske bara odlar benjaminfikus och förbereder sin blivande karriär som boss över en handelsträdgård?
Citera
2021-11-01, 16:22
Medlem
Citat:
Dumlee lägger upp på sin Instagram story där han och ett gäng fixar sin cannabisodling.

Återigen, glöm inte att Expressen valde att göra en intervju med honom bara för några dagar sedan. En intervju som dom placerade på första sidan.

Länk till filmklippet:

Hur dum får man vara? Får uppfattningen av att han tror han är odödlig och att ingen kan stoppa honom. Förhoppningsvis fortsätter han tro att han är odödlig så han tillslut blir ett enkelt offer att klippa.

Man ser också i ansiktet på råttan hur habbad han är, riktig luffare.
Det kan inte va hans, han är nog bara på besök och tyckte det va en cool grej att visa.
Skickliga kriminella visar inte upp sina egna grejer på detta viset.

Om det nu inte är hans så borde den/de ansvariga bli lacka för att han lägger upp.
Citera
2021-11-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Jag var där och såg det själv (:

Men vad är det för jävla fel på dig, känner du dig viktig nu eller, du har NOLL att tillföra här, vill endast komma med massa skitskvaller och känna dig sedd en sekund!! Var du så jävla avis på deras liv så du vara MÅSTE snacka om nånting eller??
Mycket möjligt att hon gjorde det, men är du så jävla dum i huvudet så du känner att du behöver dra hennes namn i smutsen, och sitta bakom skärmen och försöka få igång nånting eller?! Man kan agera HELT irrationellt i chock och sorg, hade du nåt relevant att säga? Dra åt helvete ut från tråden annars jävla nolla!!
Citera
2021-11-01, 16:30
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster
Det kan inte va hans, han är nog bara på besök och tyckte det va en cool grej att visa.

Om det nu inte är hans så borde den/de ansvariga bli lacka för att han lägger upp.

Ja, hoppas polisen drar in alla som syns på bild med motivering att de blivit filmade och uthängda av en flöddrare.
Citera
2021-11-01, 16:31
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:

Länk till filmklippet:

Synd om han som har ansvaret att hela gänget åker till huset där det odlas skriker ju amatörer polisen vet nog redan men väntar på något som kan ge fler år en lite cannabis.

Man märker vilken uppmärksamhetsbög han har blivit sen Einar dog jag kräks.
Citera
2021-11-01, 16:33
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Hm. Han skall ju föreställa vara punktmarkerad. Har han fått permission av Farbror Blå att se till sin odling? Eller han kanske bara odlar benjaminfikus och förbereder sin blivande karriär som boss över en handelsträdgård?

Är säker på att det där är filmat vid annat tillfälle, inte nu.
Citera
2021-11-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Är säker på att det där är filmat vid annat tillfälle, inte nu.

Jo, det kan man nog anta. Visserligen är han korkad, men så korkad får man inte vara.
Citera
2021-11-01, 16:36
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster

Nej, jag tror inte heller det är hans odling. Kan inte tänka mig att Dumlee är tillräckligt begåvad för att förstå hur en odling fungerar.

Men faktumet kvarstår att han är så dum som filmar odlingen där man tydligt ser andra personer, vilket mycket väl kan ha en större delaktighet i själva odlingen.

Att videon är inspelad vid ett annat datum är mycket möjligt, men faktumet kvar står att han är så jävla efterbliven att han överhuvudtaget lägger ut det på sin Instagram.
Senast redigerad av Fricky 2021-11-01 kl. 16:39.
Citera
2021-11-01, 16:39
Medlem
Citat:

Länk till filmklippet:

Om någon orkar, så kan ni ju anonymt tipsa polisen om vad Dumle håller på med. Länka till videoklippet så får han det ännu varmare om öronen
Denna äckliga råtta ska inte få andas lugnt en sekund.
Citera
2021-11-01, 16:41
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Om någon orkar, så kan ni ju anonymt tipsa polisen om vad Dumle håller på med. Länka till videoklippet så får han det ännu varmare om öronen
Denna äckliga råtta ska inte få andas lugnt en sekund.
Haha sjukt att du säger det, skickade in tipset i samma sekund som du citerade mig.

Kommer knappast prioriteras just nu, men jag bidrar mer än gärna så mycket jag kan för att han ska ha det tufft ute i sin frihet.
Citera
2021-11-01, 16:44
Medlem
Citat:
Haha sjukt att du säger det, skickade in tipset i samma sekund som du citerade mig.

Kommer knappast prioriteras just nu, men jag bidrar mer än gärna så mycket jag kan för att han ska ha det tufft ute i sin frihet.

Toppen!

Han är ju så jävla pantad. Så med det sagt, åter till topic. Om han nu är inblandad i Einars mord, så tvekar jag inte på att han på något sätt tabbat sig vilket skulle kunna leda till att han åker fast för anstiftan eller liknande.

Skulle inte förvåna mig ett dugg. Man märker ju hur sönderknarkad han är. Snackar som att han kommer från Skåne ju för fan.
Citera
2021-11-01, 16:48
Medlem
Den där odlingen har jag sett på Sebastjan i DP’s story innan också. Lyssnar man noga så hör man två pers prata knackig engelska i bakgrunden och det är nog dom som sköter odlingen (dumle har iq fiskmås o hade aldrig kunnat sköta den) så det är definitivt inte i Sverige. Om den är inspelad idag eller inte har jag dock ingen aning om. Dumle kanske flytt landet😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in