Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Hade han tagit ansvar för sina barn hade han hållit sig nykter!
Jag noterar att du inte kan låta bli att sprida ditt etter över en nyligen mördad fyrabarnsfar.
Gissningsvis ger det dig nån slags märklig självtillfredsställelse att hålla på att victim blamea på det vis du gör här I tråden. Oetiskt, smutsigt och skamligt gjort av dig! Fy!
OffT: Du skrev i ett tidigare inlägg här i tråden, att om din man inte tillräckligt följsamt dansar efter din pipa, så får han räkna med att av dig bli utkastad i en snödriva.
Om verkligheten hade varit väldigt, väldigt annorlunda och jag hade varit din man, så får jag säga att med den info du har lämnat här i tråden, så hade jag definitivt föredragit snödrivan. Gissar att den är varmare än du..
Citat:
Ursprungligen postat av
Gold94
Ja, men nu är det så att vi bara är människor och alla, precis alla kan drabbas av psykisk ohälsa någon gång i livet under en period eller fler.
Du har rätt i att flaskan inte är ett alternativ då, men han kämpade ju mot alkoholen och sökte hjälp för det.
Väl formulerat,
Gold94!
Det kommer dock att falla på Remarks hälleberg, dvs det blir som pärlor för svin..