Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Det känns som om du talar till mig. Därför kommer jag att återge min historia med medicinsk precision. Hade 16 cm kuk med 12,5 cm omkrets. Ville bli större trots att detta är medelvärden. Började med en teknik som kallas jelquing, där man masserar snoppen på ett visst sätt med olja. Ni får tro vad ni vill, men jag ökade längden från 16 cm till 19 cm på ett par månader. Omkretsen ökade till 13 cm.
Slutsats: det finns ingen anledning alls för att göra den ökning jag gjorde. Jag är för lång där nere för vissa tjejer, och grovleken är inte märkvärdig. Det gör ingen speciell skillnad alls. Att det ens är möjligt är ju ändå lite av en medicinsk odditet.
Intressant. För jag ökade faktiskt från 15 till 17cm, dock vet jag inte exakt hur jag gjorde men jag har mina misstankar. Provade med vikter under några månader men tror inte det hjälpte, fast nått år senare när jag mätte kuken så var den 2 cm längre

Kan ju ha att göra med andra skillnader i min livsstil jag gjorde under just den perioden oxå, vem vet. Iaf 17cm känns rätt bra och 14-16cm i omkrets vid roten, ingen monsterkuk, finns många som har större, men den är bra och funktionell.
Tror absolut jag skulle kunna göra ytterligare en förlängning nu iom att jag har tiden och det vore skoj, men vettefan om det är värt det.