2021-11-01, 03:28
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
det där inlägget är ju rent av trams och off topic.

Jag sa bara nej det är inte värt det. Min mening var inte svår att tyda, så det är inte off-topic.
Citera
2021-11-01, 03:31
Medlem
Kukförlängningsoperationer kan förstöra hela känseln i kuken och det finns risk för ED. Vill du verkligen riskera kuken för två ynka centimeter?

17cm är redan över medel.
Citera
2021-11-01, 03:34
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
Kukförlängningsoperationer kan förstöra hela känseln i kuken och det finns risk för ED. Vill du verkligen riskera kuken för två ynka centimeter?

17cm är redan över medel.

Det handlar inte om att gå in med kniv och operera drulen.
Citera
2021-11-01, 03:36
Medlem
Citat:
Det handlar inte om att gå in med kniv och operera drulen.

En icke-invasiv kukoperation?

Dela med dig.
Citera
2021-11-01, 03:40
Medlem
RedForces avatar
Om man säger så här

Jag skulle hellre korta ner kuken från 19 till 17 än att förlänga den från 17 till 19.

Jag har själv strax över 17 och med facit i hand så kan jag säga att det till syvende och sist skulle varit bättre med 15 istället för 17. Nu är ändå 17 för det mesta väl brukbart. Men det finns en å annan tjej som man legat med som det skulle fungerat bättre med 15.

Istället för att förlänga kuken så borde du jobba på ditt självförtroende.
Citera
2021-11-01, 03:42
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
En icke-invasiv kukoperation?

Dela med dig.

Tror det skulle gå genom att hänga vikter.
Skulle kunna vara enkelt, frågan är bara om jag vill det eller ej, kanske inte så värt,
ovärt om det oftare skulle resultera i att tjejer får ont när man har sex med dem..
vill hellre att den ska vara optimal in action så att säga än nägot som man visar upp för sig själv och andra..eller jag vet inte..
Citera
2021-11-01, 03:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Säg att ni hade en kuk på 17 cm och visste att ni skulle kunna förlänga
den till 19cm, skulle ni göra det?

Visst vore det coolt med en längre snabel men seriöst en 17cm
räcker till bra vid vanligt samlag (kan ibland vara på gränsen till för lång då
tjejen kan få ont om man går för djupt)

Ok, om man är gay, för bögar verkar tycka om att ta hur långa kukar som helst i röven.
Men om man inte är gay, och man inte bryr sig särskillt mkt om analsex.

Hur hade ni gjort? Status?
För/Nackdelar?

Det känns som om du talar till mig. Därför kommer jag att återge min historia med medicinsk precision. Hade 16 cm kuk med 12,5 cm omkrets. Ville bli större trots att detta är medelvärden. Började med en teknik som kallas jelquing, där man masserar snoppen på ett visst sätt med olja. Ni får tro vad ni vill, men jag ökade längden från 16 cm till 19 cm på ett par månader. Omkretsen ökade till 13 cm.

Slutsats: det finns ingen anledning alls för att göra den ökning jag gjorde. Jag är för lång där nere för vissa tjejer, och grovleken är inte märkvärdig. Det gör ingen speciell skillnad alls. Att det ens är möjligt är ju ändå lite av en medicinsk odditet.
Citera
2021-11-01, 03:44
Medlem
Citat:
Tror det skulle gå genom att hänga vikter.
Skulle kunna vara enkelt, frågan är bara om jag vill det eller ej, kanske inte så värt,
ovärt om det oftare skulle resultera i att tjejer får ont när man har sex med dem..
vill hellre att den ska vara optimal in action så att säga än nägot som man visar upp för sig själv och andra..eller jag vet inte..

Ska du styrketräna kuken???

Citera
2021-11-01, 03:46
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Om man säger så här

Jag skulle hellre korta ner kuken från 19 till 17 än att förlänga den från 17 till 19.

Jag har själv strax över 17 och med facit i hand så kan jag säga att det till syvende och sist skulle varit bättre med 15 istället för 17. Nu är ändå 17 för det mesta väl brukbart. Men det finns en å annan tjej som man legat med som det skulle fungerat bättre med 15.

Istället för att förlänga kuken så borde du jobba på ditt självförtroende.

Jag har inget problem med mitt självförtroende.

Har även hört från folk med längre kukar att de inte direkt fyller nån funktion vid själva sexet snarare motsatsen. Bara något att skryta med s a s.
Citera
2021-11-01, 04:01
Medlem
Jag är nöjd med mina 22cm. Behöver inte 24 för att impa. Men en del ställningar kräver en längre kuk. Lätt att glida ur annars har kvinnor berättat för mig. Har ju blivit några stycken. Finns kvinnor som söker större kukar och då är jag redo! 😎
Citera
2021-11-01, 04:18
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det känns som om du talar till mig. Därför kommer jag att återge min historia med medicinsk precision. Hade 16 cm kuk med 12,5 cm omkrets. Ville bli större trots att detta är medelvärden. Började med en teknik som kallas jelquing, där man masserar snoppen på ett visst sätt med olja. Ni får tro vad ni vill, men jag ökade längden från 16 cm till 19 cm på ett par månader. Omkretsen ökade till 13 cm.

Slutsats: det finns ingen anledning alls för att göra den ökning jag gjorde. Jag är för lång där nere för vissa tjejer, och grovleken är inte märkvärdig. Det gör ingen speciell skillnad alls. Att det ens är möjligt är ju ändå lite av en medicinsk odditet.

Intressant. För jag ökade faktiskt från 15 till 17cm, dock vet jag inte exakt hur jag gjorde men jag har mina misstankar. Provade med vikter under några månader men tror inte det hjälpte, fast nått år senare när jag mätte kuken så var den 2 cm längre Kan ju ha att göra med andra skillnader i min livsstil jag gjorde under just den perioden oxå, vem vet. Iaf 17cm känns rätt bra och 14-16cm i omkrets vid roten, ingen monsterkuk, finns många som har större, men den är bra och funktionell.
Tror absolut jag skulle kunna göra ytterligare en förlängning nu iom att jag har tiden och det vore skoj, men vettefan om det är värt det.
Citera
2021-11-01, 04:21
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Jag är nöjd med mina 22cm. Behöver inte 24 för att impa. Men en del ställningar kräver en längre kuk. Lätt att glida ur annars har kvinnor berättat för mig. Har ju blivit några stycken. Finns kvinnor som söker större kukar och då är jag redo! 😎

Du behöver knappast 22-24cm för att kuken inte ska glida ur.

Vilka ställningar kräver en 22-24cm kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in